Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herääkö joku oikeasti keskellä yötä siirtämään sitä kelloa?

Vierailija
31.03.2019 |

Ja valittaa, ettei saa nukkua. En kestä :D

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä v*tun mummoja täällä on pyörimässä? Mulla vaihtuu automaattisesti...

Vierailija
2/43 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja vaikkei vaihtuisikaan automaattisesti niin ainahan sen voi siirtää jo ennen nukkumaanmenoa tai vasta aamulla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole ikinä herännyt. Nykyisin on helppoa kun puhelinten ja tietokoneiden kellot kääntyvät itsestään. Seinäkellot ovat vieläkin kääntämättä. 

Vierailija
4/43 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykkä vaihtaa onneksi automaattisesti, mutta seinäkellot, uunin, mikron yms. kellot piti herätä yöllä siirtämään.

Vierailija
5/43 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herääkö muka oikeasti joku yöllä siirtämään kelloja?! Eikö niitä voi siirtää aamulla herätessään?

Vierailija
6/43 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan herännyt siirtämään kellon aikaa.

Vierailija
7/43 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä herään, koska vanhempanikin heräsivät ja herättivät minutkin kun vuonna 1981 ekan kerran niitä siirrettiin.

Vierailija
8/43 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä herään, koska vanhempanikin heräsivät ja herättivät minutkin kun vuonna 1981 ekan kerran niitä siirrettiin.

Oletko tosissasi??

Vierailija
9/43 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello ei siirry oikein, ellei sitä herää yöllä siirtämään.

Vierailija
10/43 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tosissasi??

Onhan se traditio, virallinen hetki siirtää kellot.

Vierailija
11/43 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse herätä jos ei ole vielä nukkumassa!

Viisarinväräytysbileeeeet!

Vierailija
12/43 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse herään ja samalla odottelen päivän hesaria.

Taas oli joku turisti jakamassa

Vierailija
13/43 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

:O Tietenkin, niinhän se ohjeissa sanotaan. Kelloja siirretään aamuyöllä klo 3. Aika outoja ootte, jos 2 krt vuodessa tuo on liian rankkaa teille.

Miten te, jotka teette ohjeen mukaan, varmistatte et jos on useampi kello, niin saa ne kaikki siirrettyä ajallaan? Mä teen niin, että edellisenä iltana kannan kaikki kellot keittiön pöydälle ja sit tosi tehokkaasti siirrän ne oikeaan aikaan. Viivettä viimeiselle tulee ehkä minuutin,mut mun mielestä se on ihan sellainen sallitun rajoilla oleva viive.

Vierailija
14/43 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen nukkumaan menoa käännän viisarit parista seinäkellosta ja herätyskellosta. Näin olen tehnyt aina.

Vierailija
15/43 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:O Tietenkin, niinhän se ohjeissa sanotaan. Kelloja siirretään aamuyöllä klo 3. Aika outoja ootte, jos 2 krt vuodessa tuo on liian rankkaa teille.

Miten te, jotka teette ohjeen mukaan, varmistatte et jos on useampi kello, niin saa ne kaikki siirrettyä ajallaan? Mä teen niin, että edellisenä iltana kannan kaikki kellot keittiön pöydälle ja sit tosi tehokkaasti siirrän ne oikeaan aikaan. Viivettä viimeiselle tulee ehkä minuutin,mut mun mielestä se on ihan sellainen sallitun rajoilla oleva viive.

Joudutko tekemään tuon yksin? Puoliso myös hommiin, jos ei löydy niin hyvä syy hankkia pariksi vuodeksi.

Vierailija
16/43 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mee ollaan kaikki täällä niin tyhmiä, ja vanhojakin, korkeekoulutetutkin.

Nih.

Vierailija
17/43 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joudutko tekemään tuon yksin? Puoliso myös hommiin, jos ei löydy niin hyvä syy hankkia pariksi vuodeksi.

Olen käyttänyt lapsityövoimaa apuna.

Vierailija
18/43 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavana päivänä ehtii tai vaikka viikon päästä.

Vierailija
19/43 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muuten tämä voidaan tehdä jos niitä pitää kerran kolmelta aamuyöstä siirtää? En käsitä. Jos kelloa siirretään kolme, sitä ei voi siirtää esimerkiksi aamukuudelta, tai iltayhdeksältä.

Jos Jumala on tarkoittanut että kelloja siirretään, mitä vastaansanomista siihen on. 

Ilmeisesti osa porukasta vain siirtää kellojaan huoneesta toiseen...

Vierailija
20/43 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin valvoin energiajuoman voimalla siihen kello 3 asti aamuyöllä, siirsin kellot kesäaikaan ja menin nukkumaan. Nukahdin kello 4.30 ja heräsin äsken, mutta menen luultavasti pian taas päiväunille.