Joko on tietoa, oliko eilen palanut talo Erikan?
Kommentit (38)
timon/erikan sukunimen, laittakaa findiin etunimi sukunimi paikkakunta (lahti tai hollola), katotaan tuleeko vastaukseksi numeroa tai osoitetta. Osoitteen voi laittaa karttapalveluun ja paikantaa, oliko kyseessä sama talo. Ja numeron kautta voi jotenkin sitten yrittää sysätä liikkeelle tätä avustusta.
Tietenkin on helpoin kaivaa komeron perältä muutama vanha vaatekappale, mutta käyttötavaroita, hygieniatarvikkeita voi ostaa mysö ihan kaupasta, jos raaskii.
Mutta mistä sen nyt tietää onko se niiden talo joka on palanu?
itse en uskalla ku käyn siskon nikillä ja sanonut on mulle ettei saa kelleen kommentoida! (mamma_82 on tosi vetävän näköinen uudes kuvas :D)
Luuletteko, että mollaajien vanhat vaatteet lohduttavat. Olette te hyviä ihmisiä!
Vierailija:
Luuletteko, että mollaajien vanhat vaatteet lohduttavat. Olette te hyviä ihmisiä!
Ehkä nää ei oo niitä mollaajia.
Vierailija:
eilen yöllä oikeen rupesin kuvittelemaan miten erika on hajottanut ikkunan ja pelastanu lapset! :( ei voi kuvitellakkaan sitä kauhua mitä on tuntenut.. ja sitte odotella paloautoa ja katsoa miten omaisuus menee lelut, vaatteet, muistot... itse olen (myönnän) haukkunut tätä timppaa! tai en haukkunut mutta arvostellut sikamaista ulkonäköä..
on voinut ainakin aluksi majoittaa Erikan ja lapset.
Ja mitä tähän mollaukseen tulee.. minä en ainakaan ikinä koskaan milloinkaan ole mollannut Erikaa. Nyt vasta olen kuullut koko ihmisestä ekakertaa.
Enkä muutenkaan koskaan ole harrastanut nettimollausta.
Ja ihan puhtaasti auttamisen halusta olisin valmis osallistumaan jollain tapaa avustukseen. Tekisin niin kenelle tahansa kotinsa / omaisuutensa menettäneen vuoksi.
Olen puhunut erikan kanssa puhelimessa ja hän ensinnäkin lähettää kiitokset kaikille, jotka keräyksestä on kirjoittaneet ja jotka ovat olleet/ovat valmiita auttamaan!
Jos haluatte jotain keräystä järjestää, niin semmoinen voidaan järjestää.
Vuodevaatteita, verhoja ja lasten vaatteita ja leluja ainakin tarvitsee.
Timon vaatteita oli säilynyt ainakin jotain.
Erikalla on vain vaatteet mitä päällä nyt on, joten hänkin tarvitsee vaatetta.
Huonekaluja ovat saaneet jo jotain.
Ensi viikon sunnuntaina ollaan menossa Erikan luona käymään ja viedään meiltä jotain heille.
Ja, jos haluatte auttaa, niin voin toimittaa tavarat heille.
Enemmän tästä sähköpostilla ja sitä kautta voin antaa enemmän yhteystietoja...
ammiima @ luukku. com VÄLIT POIS!!
Ai niin ja kissatkin selvisivät!!
auttakaa perheitä, joita ei auta kukaan
Minä en ole haukkunut Erikaa kertaakaan!
tällä erikan perheelle elukoita?jäikö ne tuleen?
jos on nimimerkkinä ollut mm. Miltsu yms??
Kun osa porukasta haluaisi vilpittömästi auttaa kysesitä henkilöä niin täällä siitäkin saa haukut...
Minä lähden mukaan avustukseen, jos tietäisin mihin osoitteeseen voisin paketin lähettää niin täältä lähtisi astioita, verhoja, lastenleluja+vaatteita, petivaatteita lapsille ja aikuisille...
Vierailija:
kuka erika? mitä kävi, talo paloi siis?
Hänellä ilmeisesti ollut kännykkä mukana.