Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko on tietoa, oliko eilen palanut talo Erikan?

Vierailija
20.05.2006 |

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tiedot täsmää. Erika ei ole ollut kirjautuneena galleriaan vuorokauteen. Messenger ei ole kuulemma päällä, vaikka yleensä aina on.

Vierailija
2/38 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten sukupuoletkin oikein - 2-vuotias tyttö ja kakskuinen poika. Ihan karmeaa. Miten tollaisen jälkeen aloittaa alusta?

Kyhätäänkö avustuspakkaus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveetä! Eihän tuollaista toivoisi pahimmalle vihamiehellekään saati nuorelle lapsiperheelle:( Ja en tod kuulu Erikaa haukkuneisiin, itselläkin mies on 20v vanhempi ja vieläpä ulkomaalainen, joten varmaan täällä jotkut keksisi meistäkin paljon pahaa sanottavaa... Eli en tätä kirjoita omantunnontuskissani vaan aidosti pahoillani olen heidän perhettä kohdanneesta onnettomuudesta. Avustuksiin olen valmis mukaan lähtemään, kunhan joku keroo, että miten.

Hiljaiseksi tämä vetää:(

Vierailija
4/38 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen yöllä oikeen rupesin kuvittelemaan miten erika on hajottanut ikkunan ja pelastanu lapset! :( ei voi kuvitellakkaan sitä kauhua mitä on tuntenut.. ja sitte odotella paloautoa ja katsoa miten omaisuus menee lelut, vaatteet, muistot... itse olen (myönnän) haukkunut tätä timppaa! tai en haukkunut mutta arvostellut sikamaista ulkonäköä..

Vierailija
5/38 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja leluja ainakin vauvalle.

Olisipa mukavaa kerätä avustuspakkaus!

Huomattaisiin, että yhteishenkeä löytyy ja vielä tänä päivänä lähimmäiset välittää toisistaan!

ap

Vierailija
6/38 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paloiko ihan kaikki?

Vierailija
7/38 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä on siis sinne jonkin verran matkaa.

ap

Vierailija
8/38 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uutisten mukaan mitään ei ollut tehtävissä omaisuuden pelastamiseksi.

Vierailija
9/38 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo pelasti pikkulapset palavan talon ikkunasta

07:50, päivitetty 00:00

Hollolan Herralassa sijaitsevassa omakotitalossa syttyi eilen tulipalo. Liekit löivät ulko-ovelta niin rajusti, että sisältä pakoa tehneen äidin oli käännyttävä takaisin sisälle.

Äiti rikkoi olohuoneen ikkunan ja hyppäsi ulos. Hänen pienet lapsensa ja oma äitinsä jäivät sisään. Aikaa pelastautumiselle ei ollut paljon, sillä liekit levisivät vauhdilla vanhan puutalon kuivissa rakenteissa.

Kaksikerroksinen rintamamiestyyppinen puutalo kylän keskustassa oli alkanut savuta vain hetkeä aikaisemmin.

Perheen isoäiti jäi viimeiseksi sisälle. Hän auttoi kaksivuotiaan tytön ja kaksikuukautisen poikavauvan ikkunasta äidin suojiin, mutta sisällä ei ollut enää ketään auttamassa häntä itseään ulos.

Apuun tullut naapuri Ari Hirvonen onnistui onneksi hakemaan isoäidin palavasta talosta. Tulipalo oli niin raju, että kodista ei saatu pelastettua mitään omaisuutta ja talon välipohja romahti.

Tulosta Postita

Vierailija
10/38 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakerta kärsinyt erittäin pahoja palovaurioita. Eli tuskin sitä enää korjattua saa.

Vierailija
11/38 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi voinut tarinalla olla surullinen loppu, jos perhe olisi ollut nukkumassa palon alkaessa!

Vierailija
12/38 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut menossa tupakalle eteiseen ja havainnut tulipalon. Eli ilmeisesti edellinen tupakka on jääny tumppaamatta.

Vierailija
13/38 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten avustus järjestetään?

Ja tunteeko jo Erikan, mitä tarvitaan ja mihin toimitetaan?

Vierailija
14/38 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli luultavasti tämä hlö tuntee Erikan jotenki.

Vierailija
15/38 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin mahdollisesti lähestyä tätä Erikan tuttua, joka on mun ystäväni. En ole vielä saanut tätä ystävää kiinni, en siis tiedä vielä varmasti, että palanut talo oli Erikan, en ole saanut vahvistusta asialle.

MUTTA todennäköisintä on, että talo on Erikan ja perhe tarvitsee apua tuossa järkyttävässä tilanteessa.

Vierailija
16/38 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.20

Vierailija
17/38 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö ottaa suoraan yhteyttä häneen?

Vierailija
18/38 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka vaatteita tarvitsevat. Tyttöjä vai poikia?

Vierailija
19/38 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten jos keräys järjestyy olen mukana, vaikka pieniä vaatteita on vähän, mutta muuta tavaraa löytyy.

Vierailija
20/38 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki omaisuus on tuhoutunut - kännykkä, yms.

Mä mietin, miten ottaisin korrektisti yhteyttä tähän mun ystävään, joka tuntee tai on ainakin ollut tekemisissä joskus Erikan kanssa? Ei olla vuosiin oltu varsinaisia sydänystäviä, koulututtuja ennemminkin ja joskus tavattu, siis tämän ystävän kanssa. En jotenkin koe, että voisin nyt vain soittaa ja pamauttaa: paloiko Erikalta talo?

Mutta hän voisi olla yksi lenkki tässä avustusketjussa, varmasti lähtisi mielellään mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan