Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Appivanhemmat aikoo muuttaa meidän naapuriin!

Vierailija
30.03.2019 |

Ei riittänyt toiselle paikkakunnalle muutto, nyt ne aikoo tulla perässä. Ovat kuulemma tehneet tarjouksen tässä samassa taloyhtiössä olevasta asunnosta. Voi prkele. Pitää kai alkaa etsiä uutta kotia.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ne siat

Vierailija
2/29 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oy Nou not here Ab.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoolaiset on aina niin hassuja. Niille sattuu ja tapahtuu. Toista ollaan me hitaat hämäläiset. Huomasin just, että kaikki neljä lasta on muuttanut omilleen. Varmaan jo aikaa sitten.

Vierailija
4/29 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se haittaa? Eiväthän he samaan asuntoon tule, vaan omaan asuntoonsa.. Miksi he eivät saisi siihen muuttaa? Omat vanhempani asuvat puolen kilometrin päässä meiltä ja kun lapset olivat pieniä, oli se kaikille tosi ihana asia. Eikä se nytkään tietenkään mitään haittaa, sillä me emme vahdi heitä ja he eivät vahdi meitä, vaan yhteistyö toimii moitteettomasti. Myös mieheni mielestä.

Vierailija
5/29 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se haittaa? Eiväthän he samaan asuntoon tule, vaan omaan asuntoonsa.. Miksi he eivät saisi siihen muuttaa? Omat vanhempani asuvat puolen kilometrin päässä meiltä ja kun lapset olivat pieniä, oli se kaikille tosi ihana asia. Eikä se nytkään tietenkään mitään haittaa, sillä me emme vahdi heitä ja he eivät vahdi meitä, vaan yhteistyö toimii moitteettomasti. Myös mieheni mielestä.

Entä appivanhemmat? Olisit halunnut miehen vanhemmat teille 24/7/365 piipahdan vain tyyliin...?

Vierailija
6/29 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän asuu jo lähellä, olet itse kertonut. Tosin, et nyt taida olla kotosalla.

Vierailija
7/29 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asuin 19 vuotta appivanhempien naapurissa. He maksoivat taloni, hoitivat paljon kolmea lastani ja olivat kaikin tavoin tukenamme. Ostivat lapsille pyörät, tietokoneet, kevarit, autot ja maksoivat ajokortit ja kun nuoret lähtivät yliopistoon, maksoivat keskustayksiöitten vuokrat.

Ja kun siirtyivät ajasta iäisyyteen, lapset saivat huomattavat perinnöt, jotka sijoittivat taloihinsa.

Koskaan ei ollut poikkipuolista sanaa mistään, ja minä siis erosin lasteni isästä, heidän pojastaan ja jäin asumaan taloomme lastemme kanssa.

Olen kiitollinen!

Vierailija
8/29 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mähän olen asunut appivanhempieni kanssa seinänaapureina. Ihan päteviä naapureita. Tosin appivanhemmiksi tulivat sitten myöhemmin, kun heidän poikaa alkoi näkyä enemmän..

Omia vanhempia en sietäis samassa talossa.

Vierailija
9/29 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lääkkeet, alkaa iltavillit olla aluillaan.

Vierailija
10/29 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä asuin 19 vuotta appivanhempien naapurissa. He maksoivat taloni, hoitivat paljon kolmea lastani ja olivat kaikin tavoin tukenamme. Ostivat lapsille pyörät, tietokoneet, kevarit, autot ja maksoivat ajokortit ja kun nuoret lähtivät yliopistoon, maksoivat keskustayksiöitten vuokrat.

Ja kun siirtyivät ajasta iäisyyteen, lapset saivat huomattavat perinnöt, jotka sijoittivat taloihinsa.

Koskaan ei ollut poikkipuolista sanaa mistään, ja minä siis erosin lasteni isästä, heidän pojastaan ja jäin asumaan taloomme lastemme kanssa.

Olen kiitollinen!

Yleensä vanhemmat maksavat nuo asiat ihan itse.

Vierailija
11/29 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kiitollinen!

Heidän ei tarvinnut, koska upeat appivanhemmat maksoi.

Ohis

Vierailija
12/29 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kiitollinen!

Ohis

Tarvinnut?

Vierailija
13/29 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä appivanhemmat yrittivät samaa. 

Laitoimme oman asuntomme myyntiin ihan heidän tyttärensä tahdosta ja he peruuttivat tarjouksensa. 

Ei kukaan halua vanhempiaan naapuriin.

Vierailija
14/29 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n viestistä päätellen he ovat jo kerran muuttaneet appivanhempia "karkuun" eli näiden seura ei ole perheelle toivottua.

Ja puoli kilometriäkin on jo aivan eri asia kuin naapurissa.

Vierailija
15/29 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä appivanhemmat yrittivät samaa. 

Laitoimme oman asuntomme myyntiin ihan heidän tyttärensä tahdosta ja he peruuttivat tarjouksensa. 

Ei kukaan halua vanhempiaan naapuriin.

Kyllä jotkut haluaa. Tunnen kaksilapsisen perheen joilla molemmat isovanhemmat asuvat suunnitellusti naapurirapuissa ja elävät aika lailla tällaista laajennetun ydinperheen elämää. Itselle sopii hienosti tällainen 30-40 min autolla etäisyys, vaikka ollaan hyvissä väleissä. Mä olen aika yksityinen ihminen ja sekä mun äidillä että anopilla on hieman kontrolliongelmia.

Vierailija
16/29 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuohan on ihanaa! saatte lastenhoitoapua koska tahansa - sitähän jossain toisessa ketjussa itkettiin, kun ei isovanhemmat auta. Maailman paras juttu, että asuisivat samassa taloyhtiössä ja voisivat käydä vaikka päivittäin.

Vierailija
17/29 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiviö -mummoko?

Vierailija
18/29 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kiitollinen!

Jaa, voitko näyttää missä niin sanotaan? Appivanhempani rakastivat lapsenlapsiaan ja he tekivät kaiken vapaaehtoisesti, koskaan emme mitään pyytäneet. Lahjat kuttautuivat isoilla tarvehankinnoilla. Minulla ei pienipalkkaisena olisi ollut varaa ostaa kevareita, autoja jne. Ostin vaatteet, ruoat, maksoin talon kulut jne. Eikö teillä isovanhemmat osta koskaan lahjoja lapsille? Olet ilmeisesti kateellinen!

Vierailija
19/29 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kiitollinen!

Ohis

Kiitos sinulle, upeat appivanhemmat he olivatkin.

Minulla pienipalkkaisena ei olisi ollut varaa kustantaa tuota kaikkea. Vaikka he taloni maksoivatkin, elämisestä on aina kuluja, ruoka, vaatteet, talon kulut jne. Olen kiitollinen rakastavista, ihanista appivanhemmistani. Miten se on muilta pois, että isovanhemmat auttoivat?

Vierailija
20/29 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä miehesi sanoo? Muuta pois jos alkaa ahdistaa. Yritä ensin ja aseta rajat.