Olen koko päivän odottanut lääkärin puhelua!
Eikö ne todellakaan voi laittaa jotain kellonaikaa, milloin soittavat?
Kommentit (10)
Mulle soitti kahtena iltana klo 20, yksityinen.
Teknolokia ei ole vielä kehittynyt niin paljon että voisi väsätä jonkun tommoisen järjestelmän mikä ilmoittaa arvion soiton kellonajasta. Ehkä noin 50v päästä mahdollinen.
Mää oon oottanu jo 2 vuotta luulen et ei se soita. Kuolen sitte kotiin, lääkäriin en mee enää ikinä, pitää vaan muistaa kuolonkorinoissa laittaa saappaat jalkaan.;)
Mulla oli soittoaika 15-17. Lääkäri soitti kuitenkin 9 enkä pystynyt vastaamaan. Onneksi soitti toisen kerran.
Sain HUSista kirjeen, että lääkäri soittaa pv.kk.2024 klo 15:00-20:00 välillä. Eikö ne mukamas voi laittaa pienempää aikaikkunaa?
Minä odotan nyt kolmatta päivää sitä, että minulle soitettaisiin, jotta voisin varata ajan lääkärille. Klo 8 ja 16 välillä puhelin ei ole ollut hetkeäkään poissa näköpiiristäni. Alkaa jo tympäistä.
Toisaalta odotan myös terveysaseman puhelua kahden vuoden takaa. Ehkä jonakin päivänä.
Ärsyttää täälläkin. Pitäisi käydä suihkussa ja asioida keskustassa. Bussissa ei ole kiva vastata terveyskysymyksiin.
Juu, en ole työtön, jos se jotakuta kiinnostaa.
No, mä kävin viime viikon tiistaina, siis reilu viikko sitten ekg+labra, ei oo tuloksia omakannassa vieläkään. Vuosi sitten tuli tulokset seuraavana päivänä!!!
Hammaslääkärijonossa oon ollu maaliskuusta asti. Kyllä kohta vuoden!!!
Ehkä se riippuu siitä, että mistä sitä lääkärin soittoa odottelee. Monessa paikassa, vaikkapa yliopistollisissa sairaaloissa ehkä akuutit tapaukset menee soittolistan ohitse, tai jos lääkärin yksityisillä lääkäriasemilla vastaanottokäyntien ajanvaraukset on myöhässä niin soittolistan varaukset venyy.
Kieltämättä on itseänikin joskus sama asia harmittanut ja oliskin kiva saada lääkäri langan päähän, ilman että koko päivän päivystää sitä soittoa, ja miettii että voiko vessassakaan käydä ilman kännykkää, ettei soitto mene ohi.
Joo, paskamaista päivystää puhelinta aamusta asti. Ennen täällä annettiin edes summittainen aika milloin soittaa (esim. klo 14 jälkeen), nykyään ei.