Mies ei uskonut turva"merkkiä" se ksin lopettamisesta vaan jatkoi, nyt vinkuu kun sanoin että haluan erota
Teko oli niin törkeä, en sitä tähän erikseen laita ettei poi s teta mutta liittyy sitomiseen ja suukapulan käyttöön, ja mies ei huomioinut sopimaamme merkkiä. Huomasi sen kyllä, mutta jatkoi silti puuhaansa.
En vaan voi luottaa enää. Nyt olen saanut viestejä, että sehän oli vaan leikkiä. Ei minusta. Olin paniikissa ja itkin.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Kerrasta poikki. Siinä voi olla henki tai terveys vaarassa. Jossain CSI-jaksossa oli sänkyyn sidottu löytynyt kuukausien päästä.
Yhdessä tv ohjelmassa syötiin ihmisiä.
Aloinkin miettimään miten tv ohjelmat tähän liittyvät ja hoksasin etteivät mitenkään.
Jos ei välitä turvasanasta/merkistä, niin luottamus on loppu, seksiä ei voi harrastaa, ja suhde on samalla ohi.
Ei tuommoisesta ole paluuta.
CNC on sitten eri asia, ja neuvoteltu etukäteen.
-M
Vierailija kirjoitti:
Joo, tietenkin eroat. Lisäksi tuo on ihan yksiselitteisesti raiskaus, eli jos siltä tuntuu niin rikosilmoituksen voit myös tehdä. Rangaistusta ei tosin välttämättä tule, koska tapahtunut on vaikea näyttää varmuudella toteen oikeudessa.
Öö, siis miten tämä voi olla yksiselitteisesti raiskaus, kun ei edes tiedetä mitä on tapahtunut? Se puuhailuhan on voinut olla vaikka valokuvaus?
Mistä näitä kukkahattutätejä jotka täyttää tyhjät kohdat "faktoilla" oikeen sikiää? Takaisin koulunpenkille?
Vierailija kirjoitti:
Teko oli niin törkeä, en sitä tähän erikseen laita ettei poi s teta mutta liittyy sitomiseen ja suukapulan käyttöön, ja mies ei huomioinut sopimaamme merkkiä. Huomasi sen kyllä, mutta jatkoi silti puuhaansa.
En vaan voi luottaa enää. Nyt olen saanut viestejä, että sehän oli vaan leikkiä. Ei minusta. Olin paniikissa ja itkin.
Tässä on nyt kaksi isoa punaista lippua:
1) Hän ei lopettanut välittömästi turvamerkin nähtyään
2) Hän yrittää jälkikäteen vähätellä ja heittää vitsiä tapahtuneesta
Ykkösen voisi vielä jotenkin ehkä aloittelijalta ymmärtää, mutta kakkonen osoittaa ihan suoranaista asenneongelmaa ja kykenemättömyyttä ottaa vastuu teostaan. Tuollainen hyypiö tahraa oikeiden BDSM-harrastajien mainetta.
Pistäisin kaikki välit poikki hänen kanssaan välittömästi.
t. Dominoiva mies
Aika typerä ukko. Kyse on luottamuksesta ja rikkoi sen törkesäti. Leikkiä se oli merkkiisi asti.