Oletteko nähneet enneunia?
Kommentit (11)
Näin kerran unta kuolleesta kissasta, kaksi päivää sen jälkeen kissamme löytyi kuolleena autotieltä
Näen ennen läheisten ihmisten/eläinten kuolemaa valkoiseksi muuttuvia asioita.
Vieressä hymyilee joku hahmo
Vierailija kirjoitti:
Tarkemmin vielä..Näin unta kypsistä mansikoista jotka siskoni ojensi minulle hymyillen ja ne muuttuivat valkoisiksi hänen käsissään. Samana päivän iltana hänen vanha rakas koiransa kuoli.
Syksyllä aamuyöllä näin unta vanhasta lahosta sammaltuneesta pöydästä jonka ruskean pinnan alta paljastui valkounen kirkas maali ja joku mies hymyili vastapäätä. Isäni kuoli samanaikaisesti sairaalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkemmin vielä..Näin unta kypsistä mansikoista jotka siskoni ojensi minulle hymyillen ja ne muuttuivat valkoisiksi hänen käsissään. Samana päivän iltana hänen vanha rakas koiransa kuoli.
Syksyllä aamuyöllä näin unta vanhasta lahosta sammaltuneesta pöydästä jonka ruskean pinnan alta paljastui valkounen kirkas maali ja joku mies hymyili vastapäätä. Isäni kuoli samanaikaisesti sairaalassa.
Kiinnostavaa
Noin 9 vuotta sitten näin unta, että ystäväni vajosi kaivoon tms kauemmas minusta ja yritin kurkottaa, mutta en saanut hänen kädestään kiinni. Hän oli tehnyt itsemurhan.
Olen nähnyt. Unet ovat vaikuttavia, eivät välttämättä kerro suoraan tulevista tapahtumista, mutta unen nähtyäni tiedän, että tämä uni varoittaa jostain tulevasta.
Onko kukaan?