Perkele, olen kaverimies
En tiedä mikä lie, mutta onnistun jollain ihmeellä aina päätymään naisten kavereiksi, mutta mihinkään muuhun en sitten kelpaa. Alkuun oli tietty ihan kivaa, että sai edes naisista kavereita, mutta voi jummijammi, että alkaa käydä hermon päälle kun ihan kaikki jutut päätyy sinne ystävyyteen. Alkaa usko loppua siihen, että joskus voisi jotain naista kiinnostaa seksuaalisessakin mielessä.
Kommentit (211)
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja itse kiinnostun miehistä jotka avoimesti näyttävät olevansa täysin lääpällään ainostaan minuun.
Jos tuo kuulostaa hullulta niin koitan selventää.
En kiinnostu miehestä, jolla voisi olla vähän juttua siellä ja täällä, useampi nainen ympärillä ja heidän kanssa flirttiä. Haluan miehen, joka palvoo maata minun ja ainoastaan minun jalkojeni alla. Jos joudun kilpailemaan miehen huomiosta niin siihen kilpailuun lähde, annan olla koko homman samantien.
Voisiko olla ap että ympärilläsi on minun kaltaisiani naisia? Jos tuntuu että pidät ovia auki moneen suuntaan ja vain haistelet eri mahdolliksuuksia niin naiset eivät syty ja halua panostaa juttuunne enempää romanttisessa mielessä?
Tämä on tärkeä pointti.
Useimmat naiset haluavat tätä. Ongelma on siinä että he haluavat tätä nopeasti, ja alitajuisesti "mittaavat" miehen kiinostusta sillä kuinka nopeasti ja voimakkaasti hän osoittaa halunsa.
Se on mahdoton yhtälö, koska vakavissaan kiinnostunut mies ei ole tuo mies. Vakavissaan kiinnostunut mies on tutustunut naiseen pidemmän aikaa ennen kuin palava kiinnostus on herännyt.
Hei! Olen 30v nainen. Tiedän pari sinuntyylistä mieskaveria. Komeita, mukavia, ihania, osaavia... kaikki on ns.täydellistä. Olen miettinyt mikä siinä on, että naiset ei tunne vetoa heihin. Moni seurustelee jonkun aikaa juuri sen takia, kun mies olisi täydellinen perheenperustamiseen. Sitten kun lapsi kasvaa, niin nainen jättää ilman syytä. Tai syy on juuri tuo, että tuntee vain kaverillisia tunteita. Yksi mikä asia näissä miehissä yhdistää, on liika puheliaisuus(menee voimat kun joutuu kokoajan kuuntelemaan). Sitten se, että ei sano mihinkään vastaan, tekee miten nainen haluaa. Naiset tarvitsevat kai haastetta.. Sitä, että vilkuilet vähän muita naisia, perut tapaamisia joskus, et vastaa heti viesteihin, äläkä soittele tai viestittele kokoajan perään. Soittelusta yleensäkään monet tuntemani naiset eivät pidä. On varmasti vaikeaa ja sympatiat on puolellasi. Toivottavasti löydät jonkun arvoisesi<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaan saman kokemuksen kuin sinä Ap. - ja joskus tai paremmin tosiinaan on toden totta turhauttavia hetkiä kun on jo ennättänyt toiseen hieman jo ihastua. Toisaalta arvostan ja kunnioitan kaveruutta ja ystävyttä hyvin paljon.
Kuitenkin on asioita, jotka kuuluvat minusta lähinnä parisuhteeseen. -En tuomitse tai halveksi heitä, jotka harrastavat ns. yhdenyönjuttuja, kunhan molemmat edes suunnilleen tietävät, mitä ovat tekemässä. Itse koen ja tunnen vain etteivät ne ole minua varten, koska ne luultavasti saisivat minut entistä nälkäisemmäksi.
Kokemus on opettanut, että osa naisista (varmaan miehistäkin) jotka sanovat "sopivalla hetkellä" kohtaa, suunnilleen seuraavasti ensin kehuen ja kertoen kauniita ja hurmaavia asioita. Jonka jälkeen moni pitää pienen tauon. Ehkä nielaisee, tai vetää hieman henkeä jatkaakseen: voitaisiinko kuitenkinn jatkaa vain ystävinä tai edes kavereina.
Osa todella on suureksi onnekseni ja ilokseni tarkoittanut sanomaansa. Mutta aika monta kertaa kyse on ollut vain teatterista. ja toki riipaisevasta, mutta huomaavaisemmasta ja kauniimmasta tavasta hyvästellä, kuin kadota ja hävitä kuin pierusaharaan.
Kaiksta ei valitettvastai ole ollut sanomaan suoraan, vaan ovat antaneet sitten ymmärtää, etteivät ole olleet kiinnostuneita jatkamaan yhdessä millään tavoin. - Jolloin olen ollut lähinnä hämmentynyt. Mitä tein väärin tai onko jotain sattunut. Vai olenko vain yksinertaisesti niin idiootti, että en kykene ymmärttämään miksi nainen on halunnut tehdä minulle, niinkuin teki.
Tähän on pakko kommentoida.
Lähdin suhteeseen miehen aloitteesta joka olikin se ainut asia minkä pystyi itse aloittamaan.Keskustelin asiasta ennen eroa hänen kanssaan ja vastaukseksi sain että hän on hienotunteinen eikä halua painostaa.
Mut ei herranjumala sentää kun ujostuttaa tehdä mitään liikettä. Oli asia jokin ihan arkinen vaan kun seksikin oli aloitteet minulla niin ei vaan pysty.
Apllä tuskin tilanne on näin paha. Mikäli kohtelet naista ilman mitään flirttiä niin varmasti jäät kaveri asteelle. Saa ja on toivottavaa tehdä selväksi halu edetä. Siinä pitää tosin uskaltaa ottaa riski.
Ja kyllä sanoin haluavani olla hänen kaveri edelleen ja tarkoitin mitä sanoin.
Tosin se on kaksisuuntainen tie. Jos hän ei ota yhteyttä, miksi minunkaan pitäisi? Olin se joka eron halusi ja olisi tosi tosi 776outoa jos kaikenaikaa perään soittelisin - kuten jo aiemmin suhteessa jossa olin se aktiivisempi osapuoli.
Varmaan hän ajattelee etten sitten kaveri haluakkaan olla koska en pidä yhteyttä vaan kun se ei vaan mene niin että yksipuolisesti minä soitan/viesteilen.Kyllä meillä näiden naisten kanssa on flirttiä ihan riittämiin ollut. Molempien osapuolten aloitteista, että sinällään tien olisi pitänyt olla edes jollain tasolla auki, mutta ei kuitenkaan näin ole sitten ollutkaan. Hieman on ollut hämmentävää kun ne kovimmat flirttailijat ja koskettelijat ovat aika usein olleet varattuja naisia, tai suhteen kynnyksellä olevia naisia, jotka sitten suhteessa ollessaankin jatkavat sitä samaa peliään minun kanssani. Ihan hieman vaan on hämmennystä herättävää, että on vanhaa ja tuoretta miesystävää, mutta silti minua lääpitään aina kun tilaisuus tulee. Vaikka olenkin joku kaverimies jota ei ajatella mitenkään seksuaalisesti.
Joko naiset (sori yleistys) on outoja, tai sitten minussa on jotain helvetin outoa, että kerään naisia ympärilleni, mutta en sitten kuitenkaan viehätä ihan tarpeeksi, että minusta olisi mihinkään muuhun kuin flirttiin ja joksikin kummallisen ahdistelun kohteeksi. Tai sitten kerään ympärilleni outoja naisia. Hitostako minä tiedän mikä tässä mättää.
Ap
Ne varatut naiset kannattaa kiertää kaukaa. Sori nyt mut ne leikkii. Oot toyboy. Niitten ei tarvii lähtee sun kaa mihinkään vakavaan vaan oot hyvää itsetunnon kohotus matskua. Mulle naisena on varattujen miesten puolelta käynyt usein noin ja yleensä vielä niin etten ole tajunnut ennekuin aikojen päästä heidät varatuiksi. Että heille olisin "kelvannut". Siistii!
Rupeappas miettimään onko sulle sinkun kanssa mikä viimeisin kokemus? Ihan varmaan ei hyökkää päälle kuten nää varatut.
Olisko nyt kuitenkin niin että pyörit niitten varattujen kanssa niin paljon että oot leimautunut... hm, helpoksi ja kevytkenkäiseksi joka ei vakavaa suhdetta hae joten sinkut kiertää sut kaukaa?
Tuota kiinnostuksen osoittamista voi oppia pelimiehiltä.
Mun ehkä paras kaveri ei ollut yhtään pidempi, komeampi, rikkaampi tai hauskempi kuin minäkään. Mutta koska se ei ollut miljonäärimalli, se valkkasi naisia jotka ei olleet ihan halutuimpia...ja osoitti kiinnostusta. Käyttäytyi ihan kuin olisi tavannut elämänsä ihmeellisimmän naisen johon ihastui ensisilmäyksellä. Aika hyvin meni läpi.
Sitten vain jälkihoito eli perus "olet ihanin nainen maan päällä mutta en kykene tällä hetkellä seurustelemaan koska olet liian hyvä minulle/ toipuminen on kesken/hatever".
Samaan aikaan itselle kävi aina niin että kun aloin kiinnostua naisesta, oli jo myöhäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kuului: ”Miten kaveriasteelta etiäppäin?”
No siten, että siinä jutskaillessa laitat käden naisen harteiden ympärille tai reidelle, koitat sopivassa tilanteessa pussata, kehut hänen ulkoisia avujaan, vihjailet seksuaalisesti tai toteat suoraan, että oletpa pantavannäköinen, kiinnostaisiko? Eli teet JUST niin kuin ei saisi tehdä (#metoo) esim. työkaverille.
Voit ihan suoraan sanoa, että olet huomannut, että koet hänet kaveria läheisempänä ja olet rakastunut.
Rakastunut? Ihme kun et neuvo ehdottamaan lasten hankintaa ja naimisiin menoa.
No en minä ainakaan ala seurustella kenenkään kanssa vain siksi, että PITÄÄ olla joku.
Kyllä mä olen silloin ihastunut/rakastunut ja ajattelen häntä päivin, öin. Silloin ei tarvitse edes pohtia, että kuinka edetä ja olisinko mä sen kanssa vaiko en olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaan saman kokemuksen kuin sinä Ap. - ja joskus tai paremmin tosiinaan on toden totta turhauttavia hetkiä kun on jo ennättänyt toiseen hieman jo ihastua. Toisaalta arvostan ja kunnioitan kaveruutta ja ystävyttä hyvin paljon.
Kuitenkin on asioita, jotka kuuluvat minusta lähinnä parisuhteeseen. -En tuomitse tai halveksi heitä, jotka harrastavat ns. yhdenyönjuttuja, kunhan molemmat edes suunnilleen tietävät, mitä ovat tekemässä. Itse koen ja tunnen vain etteivät ne ole minua varten, koska ne luultavasti saisivat minut entistä nälkäisemmäksi.
Kokemus on opettanut, että osa naisista (varmaan miehistäkin) jotka sanovat "sopivalla hetkellä" kohtaa, suunnilleen seuraavasti ensin kehuen ja kertoen kauniita ja hurmaavia asioita. Jonka jälkeen moni pitää pienen tauon. Ehkä nielaisee, tai vetää hieman henkeä jatkaakseen: voitaisiinko kuitenkinn jatkaa vain ystävinä tai edes kavereina.
Osa todella on suureksi onnekseni ja ilokseni tarkoittanut sanomaansa. Mutta aika monta kertaa kyse on ollut vain teatterista. ja toki riipaisevasta, mutta huomaavaisemmasta ja kauniimmasta tavasta hyvästellä, kuin kadota ja hävitä kuin pierusaharaan.
Kaiksta ei valitettvastai ole ollut sanomaan suoraan, vaan ovat antaneet sitten ymmärtää, etteivät ole olleet kiinnostuneita jatkamaan yhdessä millään tavoin. - Jolloin olen ollut lähinnä hämmentynyt. Mitä tein väärin tai onko jotain sattunut. Vai olenko vain yksinertaisesti niin idiootti, että en kykene ymmärttämään miksi nainen on halunnut tehdä minulle, niinkuin teki.
Tähän on pakko kommentoida.
Lähdin suhteeseen miehen aloitteesta joka olikin se ainut asia minkä pystyi itse aloittamaan.Keskustelin asiasta ennen eroa hänen kanssaan ja vastaukseksi sain että hän on hienotunteinen eikä halua painostaa.
Mut ei herranjumala sentää kun ujostuttaa tehdä mitään liikettä. Oli asia jokin ihan arkinen vaan kun seksikin oli aloitteet minulla niin ei vaan pysty.
Apllä tuskin tilanne on näin paha. Mikäli kohtelet naista ilman mitään flirttiä niin varmasti jäät kaveri asteelle. Saa ja on toivottavaa tehdä selväksi halu edetä. Siinä pitää tosin uskaltaa ottaa riski.
Ja kyllä sanoin haluavani olla hänen kaveri edelleen ja tarkoitin mitä sanoin.
Tosin se on kaksisuuntainen tie. Jos hän ei ota yhteyttä, miksi minunkaan pitäisi? Olin se joka eron halusi ja olisi tosi tosi 776outoa jos kaikenaikaa perään soittelisin - kuten jo aiemmin suhteessa jossa olin se aktiivisempi osapuoli.
Varmaan hän ajattelee etten sitten kaveri haluakkaan olla koska en pidä yhteyttä vaan kun se ei vaan mene niin että yksipuolisesti minä soitan/viesteilen.Kyllä meillä näiden naisten kanssa on flirttiä ihan riittämiin ollut. Molempien osapuolten aloitteista, että sinällään tien olisi pitänyt olla edes jollain tasolla auki, mutta ei kuitenkaan näin ole sitten ollutkaan. Hieman on ollut hämmentävää kun ne kovimmat flirttailijat ja koskettelijat ovat aika usein olleet varattuja naisia, tai suhteen kynnyksellä olevia naisia, jotka sitten suhteessa ollessaankin jatkavat sitä samaa peliään minun kanssani. Ihan hieman vaan on hämmennystä herättävää, että on vanhaa ja tuoretta miesystävää, mutta silti minua lääpitään aina kun tilaisuus tulee. Vaikka olenkin joku kaverimies jota ei ajatella mitenkään seksuaalisesti.
Joko naiset (sori yleistys) on outoja, tai sitten minussa on jotain helvetin outoa, että kerään naisia ympärilleni, mutta en sitten kuitenkaan viehätä ihan tarpeeksi, että minusta olisi mihinkään muuhun kuin flirttiin ja joksikin kummallisen ahdistelun kohteeksi. Tai sitten kerään ympärilleni outoja naisia. Hitostako minä tiedän mikä tässä mättää.
Ap
Todella fiksusti pohdit ja kirjoitat. Vaikutat tosi kivalta tyypiltä. Vaikea sanoa, mistä tuollainen kuvaamasi toiminta johtuu. Oletkohan sinä niille vähän sellainen mies-maskotti; turvallisen tuttu kuin veli, jolla voi treenata flirttailua ja jota voi huoletta rutistaa, ilman pelkoa seksistä? Ja jolta voi kysellä mielipidettä omien miessuhteiden kiemuroissa. Sinua ei oteta tosissaan, olet kuin veli tai - kaveri. Minulla on tällainen miespuolinen homokaveri, jota me kaikki tytöt halaillaan.
Sinuna kyllä sanoisin asiasta suoraan kiinnostavalle tyttökaverille (jos olet ihastunut) tai sitten kyselisin sinuna heitä parittamaan sinut jonkun kivan ystävänsä kanssa, kuten joku tuolla aiemmin ehdotti.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja itse kiinnostun miehistä jotka avoimesti näyttävät olevansa täysin lääpällään ainostaan minuun.
En kiinnostu miehestä, jolla voisi olla vähän juttua siellä ja täällä, useampi nainen ympärillä ja heidän kanssa flirttiä. Haluan miehen, joka palvoo maata minun ja ainoastaan minun jalkojeni alla. Jos joudun kilpailemaan miehen huomiosta niin siihen kilpailuun lähde, annan olla koko homman samantien.
Voisiko olla ap että ympärilläsi on minun kaltaisiani naisia? Jos tuntuu että pidät ovia auki moneen suuntaan ja vain haistelet eri mahdolliksuuksia niin naiset eivät syty ja halua panostaa juttuunne enempää romanttisessa mielessä?
Minulla on treffailemieni miesten kanssa ollut niin, että yhtä poikkeusta lukuun ottamatta jokainen olisi ollut kanssani heti valmis jatkamaan ns. vakavissaan. Mutta kun näistä kukaan ei itsellä jostain syystä napannut, niin olen jättänyt homman siihen ensimmäiseen tapaamiseen. Mitä sitä turhia elätellä toiveita sen toisen puolelta, ajan haaskausta molemmille. Enkä koe olevani nirso, ei näissä ihmisissä mitään "vikoja" ole ollut. Ei vaan ole riittävää kiinnostusta herännyt että olisin halunnut katsoa pidemmälle. (Ja silloin jos itseäni olisi kiinnostanut, ei toista niinkään.) Kaveriksi en miehiä oikeastaan kaipaa, joten sellaiseksi en jätä roikkumaan. Varsinkaan, jos toinen on suoraan osoittanut kiinnostuksen.
Mut ei se mitään, eiköhän minuakin varten joku jossain ole. Jos ei niin sitten saa olla olematta :) Ap, suosittelen sinuakin ajattelemaan näin. Tuskin sinussa vikaa on, jos et kelpaa niin teitä ei vaan oltu tarkoitettu toisillenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko olla ap että ympärilläsi on minun kaltaisiani naisia? Jos tuntuu että pidät ovia auki moneen suuntaan ja vain haistelet eri mahdolliksuuksia niin naiset eivät syty ja halua panostaa juttuunne enempää romanttisessa mielessä?Minulla on treffailemieni miesten kanssa ollut niin, että yhtä poikkeusta lukuun ottamatta jokainen olisi ollut kanssani heti valmis jatkamaan ns. vakavissaan. Mutta kun näistä kukaan ei itsellä jostain syystä napannut, niin olen jättänyt homman siihen ensimmäiseen tapaamiseen. Mitä sitä turhia elätellä toiveita sen toisen puolelta, ajan haaskausta molemmille. Enkä koe olevani nirso, ei näissä ihmisissä mitään "vikoja" ole ollut. Ei vaan ole riittävää kiinnostusta herännyt että olisin halunnut katsoa pidemmälle. (Ja silloin jos itseäni olisi kiinnostanut, ei toista niinkään.) Kaveriksi en miehiä oikeastaan kaipaa, joten sellaiseksi en jätä roikkumaan. Varsinkaan, jos toinen on suoraan osoittanut kiinnostuksen.
Mut ei se mitään, eiköhän minuakin varten joku jossain ole. Jos ei niin sitten saa olla olematta :) Ap, suosittelen sinuakin ajattelemaan näin. Tuskin sinussa vikaa on, jos et kelpaa niin teitä ei vaan oltu tarkoitettu toisillenne.
Sulla kylläkin vaikuttaa olevan päinvastainen ongelma kuin ap:lla. Lähes kaikki miehet haluavat suhteeseen kanssasi. Entäs muuten ne pelimiehet, jotka vedetään jatkuvasti suhteisiin lähes tahtomattaan. Ajattelevatko he, että heidät on vaan tarkoitettu kaikille?
Punainentupa kirjoitti:
Hei! Olen 30v nainen. Tiedän pari sinuntyylistä mieskaveria. Komeita, mukavia, ihania, osaavia... kaikki on ns.täydellistä. Olen miettinyt mikä siinä on, että naiset ei tunne vetoa heihin. Moni seurustelee jonkun aikaa juuri sen takia, kun mies olisi täydellinen perheenperustamiseen. Sitten kun lapsi kasvaa, niin nainen jättää ilman syytä. Tai syy on juuri tuo, että tuntee vain kaverillisia tunteita. Yksi mikä asia näissä miehissä yhdistää, on liika puheliaisuus(menee voimat kun joutuu kokoajan kuuntelemaan). Sitten se, että ei sano mihinkään vastaan, tekee miten nainen haluaa. Naiset tarvitsevat kai haastetta.. Sitä, että vilkuilet vähän muita naisia, perut tapaamisia joskus, et vastaa heti viesteihin, äläkä soittele tai viestittele kokoajan perään. Soittelusta yleensäkään monet tuntemani naiset eivät pidä. On varmasti vaikeaa ja sympatiat on puolellasi. Toivottavasti löydät jonkun arvoisesi<3
En ole Ap mutta ymmärsin postauksesi niin, että on miehiä (ja varmasti myös naisia), jotka kaipaavat tarvitsevat kumppanikseen sellaisen, joka on heille muistuttaa enempi huoltajaa (isää tai äitiä) , joka sanoo, miten ja kuinka asioita tulee ja pitää tehdä. ja jotka itse ottavat kumppanin löydettyään pahimmillaan taantuvat lapsen asteelle, jolloin erinomaisen moni asia jää kumppanin tehtäväksi tai toimivat vain kumppanin keho(i)ttamana (, tuskin aina silloinkaan) .
Syynä voi olla niin oma mukavuuden halu ja laiskuus ja yksinkertaistaen mistä lie kumpuava saamattomuus.
Jotkut saattavat elätellä kuvitelmaa, että miellyttää toista eniten kun tekee "vain" mitä toinen toivoo ja haluaa, kunhan vain toinen huomaa pyytää ja kehottaa.
Voinee varmaan myös puhua että osa toimii kuin ikuinen epävarma teini, joka tarvitsee osakseen ihailua ja kannustusta ja joka osaa jo paljon jo itsekin, mutta kokee vielä sen verran epävarmuutta, että toisen mielestä saattaa kysellä liian paljon. (Se mikä on liian paljon ja mikä liian vähän lienee yksilöllistä).
Yksi karikatyyli toimii ja tekee paljossa omin päin, eikä juurikaan kysele toisen mielipidettä tai kommentteja. Toisiin tällainen suoratoiminta varmasti vetoaa mutta toiset saattavat kokea, että asioista pitäisi keskustella ja pohtia yhdessä, vaikka lopputulos olisi yleensä jo selvä ennen keskustelun aloittamista.
Yleensä nämä kaverimiehet yrittävät tasoonsa nähden liian korkealle. Kaveriksi kun voi kelpuuttaa seiskan tyypin, mutta kumppaniksi ei, jos itse sattuu olemaan lähempänä ysiä.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä nämä kaverimiehet yrittävät tasoonsa nähden liian korkealle. Kaveriksi kun voi kelpuuttaa seiskan tyypin, mutta kumppaniksi ei, jos itse sattuu olemaan lähempänä ysiä.
Tämä on hyvä pointti. Jos mies on riittävän tasokas, niin ottajia löytyy helposti.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavan kerran puristat pepusta erohalatessa tai ainakin pussaat niin saat asiaa eteenpäin että haluat edetä parisuhteeseen.
En ole Ap mutta mies kuitenkin ja luulen, että useampi naisista, joihin olen kokenut vetoa ja suurempaa kiinnostusta, etten sanoisi ennättänyt jo hieman ihastua olisivat kyllä uskoakseni antaneet minulle pakit jos kovin olisin kokenut tarvetta päästä suutelemaan heitä tai puristelemaan heitä pepusta siinä vaiheessa, kun olemme olleet vasta enempi tutustumisvaiheessa. Luulen myös, että pakit olisivat olleet sen laatuiset, etten usko, että olisivat halunneet pakeista huolimatta kaveriksi minua; arvannet miksi.
Ap on homppeli, elokuvissa kaikki kaverimiehet ovat homppeleita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko olla ap että ympärilläsi on minun kaltaisiani naisia? Jos tuntuu että pidät ovia auki moneen suuntaan ja vain haistelet eri mahdolliksuuksia niin naiset eivät syty ja halua panostaa juttuunne enempää romanttisessa mielessä?Minulla on treffailemieni miesten kanssa ollut niin, että yhtä poikkeusta lukuun ottamatta jokainen olisi ollut kanssani heti valmis jatkamaan ns. vakavissaan. Mutta kun näistä kukaan ei itsellä jostain syystä napannut, niin olen jättänyt homman siihen ensimmäiseen tapaamiseen. Mitä sitä turhia elätellä toiveita sen toisen puolelta, ajan haaskausta molemmille. Enkä koe olevani nirso, ei näissä ihmisissä mitään "vikoja" ole ollut. Ei vaan ole riittävää kiinnostusta herännyt että olisin halunnut katsoa pidemmälle. (Ja silloin jos itseäni olisi kiinnostanut, ei toista niinkään.) Kaveriksi en miehiä oikeastaan kaipaa, joten sellaiseksi en jätä roikkumaan. Varsinkaan, jos toinen on suoraan osoittanut kiinnostuksen.
Mut ei se mitään, eiköhän minuakin varten joku jossain ole. Jos ei niin sitten saa olla olematta :) Ap, suosittelen sinuakin ajattelemaan näin. Tuskin sinussa vikaa on, jos et kelpaa niin teitä ei vaan oltu tarkoitettu toisillenne.Sulla kylläkin vaikuttaa olevan päinvastainen ongelma kuin ap:lla. Lähes kaikki miehet haluavat suhteeseen kanssasi. Entäs muuten ne pelimiehet, jotka vedetään jatkuvasti suhteisiin lähes tahtomattaan. Ajattelevatko he, että heidät on vaan tarkoitettu kaikille?
Ei kai ketään vedetä suhteeseen tahtomattaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hep.
Parikymppisenä en hakenut irtoseksiä, ja päädyin ap:n tilanteeseen.
Et tiedä onko nainen kiinnostava, siksi haluat tutustua ensin. Siinä vaiheessa kun kiinnostut, olette jo liiaksi kavereita.
Pitäisi edetä siten että kah, hyvät tissit ja perse, yritän päästä panemaan tuota. Ellei nainen kiinnostu seksistä, unohda ja hyppää seuraavaan. Sitten kun seksuaalinen kiinnostus herää, voi tutustua paremmin.
Hankalaa kun naisten mielestä soidinmenojen pitää tapahtua juuri tietyssä järjestyksessä :/Tie naisen sydämeen kulkee alapään kautta. Sen nyt on jokainen mies jossakin vaiheessa huomannut. Jos et pääse panemaan tutustumisen alkuvaiheessa, niin ei suhdettakaan voi syntyä. Sitten taas toisaalta "jaennamiehet" ja muut turhakkeet kyllä pääsevät panemaan ja käytännössä joutuvat parisuhteisiin vaikka heillä ei ole siellä mitään tekemistä.
Sellaista se on. Ei näitä hupakoita kannata tosissaan ottaa. Ovat yhtä vaistojensa vietävissä kuin eläimet.
Luulen, että me haemme ja toivomme kumppaniksi aivan erilaisia naisia. - En itse miehenä usko olevani niin suuremmoinen ja erinomainen seksissä kenenkään kanssa, että pelkästään tai edes merkittävästi uskaltaisin laskea sen varaan, että kunhan vain pääsisin harrastamaan seksiä ihastukseni kanssa, niin hän kyllä sen myötä viimeistään ymmärtää ja tajuaa minun arvoni ja merkittävyyteni.
Olen vasta noin 40 vuotias mies, enkä toistaiseksi olekaan päässyt kokemaan kuvaamassi tilannetta, jossa suhde naisen kanssa ei muka olisi voinut syntyä, ellei jo alkuvaiheessa olisi päässyt panemaan hänen kanssaan.
En koe tai tunne itseäni mitenkään erityisen estyneeksi tai varautuneeksi, mutta ne naiset jotka ovat kovin vimmaisesti ja suoraviivaisesti ehdotelleet seksiä hyvin pian heti ensitapaamisesta ja kohtaamisesta -heitäkin olen siis kohdannut- ovat kyllä minusta monesti vaikuttaneet, paremmantermin puuttuessa jotenkin halvalta. - En ole voinut välttyä mielikuvalta, että kuinka yksinkertaisena ja kenties helppona he minua oikein pitävät.
Tai sitten on vain niin, että en ole toistaiseksi kohdannut ketään, jonka kanssa tilanne olisi luontevasti ja vaivattomasti edennyt hyvin pian seksiin; kun toistaiseksi kaikkien niiden naisten kohdalla, joita kohtaan olen eniten vetoa ja kiinnostusta kokenut (ja luullakseni heistä moni myös minua) - olen tai olemme voineet jakaa ja tarjota ja antaa, puolin ja toin niin paljon, ettei seksi ole aina ennättänyt käydä mielessäkään. Tai, jos on niin kuten sanottu tilanne ei vain ole edennyt tai johtanut siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavan kerran puristat pepusta erohalatessa tai ainakin pussaat niin saat asiaa eteenpäin että haluat edetä parisuhteeseen.
En ole Ap mutta mies kuitenkin ja luulen, että useampi naisista, joihin olen kokenut vetoa ja suurempaa kiinnostusta, etten sanoisi ennättänyt jo hieman ihastua olisivat kyllä uskoakseni antaneet minulle pakit jos kovin olisin kokenut tarvetta päästä suutelemaan heitä tai puristelemaan heitä pepusta siinä vaiheessa, kun olemme olleet vasta enempi tutustumisvaiheessa. Luulen myös, että pakit olisivat olleet sen laatuiset, etten usko, että olisivat halunneet pakeista huolimatta kaveriksi minua; arvannet miksi.
Niin siis valitsit ennemmin jäädä kaveriksi kuin ettei yhteyttä ollenkaan.
Jos edelleen olette kavereita niin sillonhan homma on toiminut. Mikäli ette ole kavereita niin olisi varmaan kannattanut ottaa asiasta selvää.
Tietenkin jos huulet törölleen kahdesta metristä niin ymmärrän miksi pakit tulivat eikä kaveriksikaan halua jäädä...
Vierailija kirjoitti:
Ap on homppeli, elokuvissa kaikki kaverimiehet ovat homppeleita.
Mitä leffoja sä oikein katsot? - Minulle ei Ap:lle mutta miehelle kuitenkin on suuri rikkaus ja paljossa iloa ja onnea tuottava asia se, että minulla on sekä naisia että miehiä erinomaisen läheisinä ihmisinä ja joille itse olen voinut ja tai saanut olla kaveia, joidenkin osalta vieläkin merkittävämpi, etten sanoisi arvostettavampi kuin "vain" yks (työ, opiskelu harraste you name it) kaveri vain. En saata ymmärtää, että miksi tämä vaikuttaisi omaan sukupuoliseen suuntautuneisuuteeni, millään tavoin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko olla ap että ympärilläsi on minun kaltaisiani naisia? Jos tuntuu että pidät ovia auki moneen suuntaan ja vain haistelet eri mahdolliksuuksia niin naiset eivät syty ja halua panostaa juttuunne enempää romanttisessa mielessä?Olen tässä asiassa samanlainen nainen. Eikä ole miestä, yllätys. Ei tuollaisia miehiä ole olemassakaan.
Joten parempi olla yksin 🙂
Tässä mies, jolla on samanlaiset ajatukset. Haluaisin naisen, joka alkuvaiheessa keskittyy ainoastaan minuun, joka haluaisi rauhassa tutustua. Valitettavasti sellaista naista ei ole vielä tullut vastaan, aina on ollut 1-2 muuta miestä kuvioissa joten olen nostanut kädet pystyyn siinä vaiheessa.
Ja minua kyllästyttää, ettei juuri kukaan halua olla vain kaveri.
Tarvitsisin nimenomaan kavereita enkä ole emotionaalisesti kunnossa tasapainoiseen seurustelusuhteeseen, mutta tätä ei haluta uskoa. Sitä paitsi en ikinä alkaisi seurustella olematta ensin kaveri ja tuntematta ihmistä kunnolla siinä roolissa.
No, ongelmansa kullakin. Nykyajan deittailukulttuuri ei sovi minulle.
Kyllä meillä näiden naisten kanssa on flirttiä ihan riittämiin ollut. Molempien osapuolten aloitteista, että sinällään tien olisi pitänyt olla edes jollain tasolla auki, mutta ei kuitenkaan näin ole sitten ollutkaan. Hieman on ollut hämmentävää kun ne kovimmat flirttailijat ja koskettelijat ovat aika usein olleet varattuja naisia, tai suhteen kynnyksellä olevia naisia, jotka sitten suhteessa ollessaankin jatkavat sitä samaa peliään minun kanssani. Ihan hieman vaan on hämmennystä herättävää, että on vanhaa ja tuoretta miesystävää, mutta silti minua lääpitään aina kun tilaisuus tulee. Vaikka olenkin joku kaverimies jota ei ajatella mitenkään seksuaalisesti.
Ap