Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perkele, olen kaverimies

Vierailija
29.03.2019 |

En tiedä mikä lie, mutta onnistun jollain ihmeellä aina päätymään naisten kavereiksi, mutta mihinkään muuhun en sitten kelpaa. Alkuun oli tietty ihan kivaa, että sai edes naisista kavereita, mutta voi jummijammi, että alkaa käydä hermon päälle kun ihan kaikki jutut päätyy sinne ystävyyteen. Alkaa usko loppua siihen, että joskus voisi jotain naista kiinnostaa seksuaalisessakin mielessä.

Kommentit (211)

Vierailija
61/211 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep.

Parikymppisenä en hakenut irtoseksiä, ja päädyin ap:n tilanteeseen.

Et tiedä onko nainen kiinnostava, siksi haluat tutustua ensin. Siinä vaiheessa kun kiinnostut, olette jo liiaksi kavereita.

Pitäisi edetä siten että kah, hyvät tissit ja perse, yritän päästä panemaan tuota. Ellei nainen kiinnostu seksistä, unohda ja hyppää seuraavaan. Sitten kun seksuaalinen kiinnostus herää, voi tutustua paremmin.

Hankalaa kun naisten mielestä soidinmenojen pitää tapahtua juuri tietyssä järjestyksessä :/

Vierailija
62/211 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ikuinen kaverinainen. Ystäväni ja kaverini sitten treffailevat toisiaan, välillä heille tulee pitempiäkin suhteita. Minä olen tässä välissä kuin siltana. Ja ikisinkkuna. Kai sitten olen niin kaamean epäviehättävä, muuta en keksi.

Tai sitten sanattomasti olemuksellasi viestit, ettet ole kiinnostunut heistä muuten kuin kaverimielessä. Flirttiä ja sex appealia kehiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/211 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen naisena aina jossain vaiheessa ihastunut edes vähän kaverimiehiin. Onneksi ne yleensä jossain vaiheessa menee ohi. Mietin vain välillä, että miehet on urpoja kun eivät tajua katsoa lähelle.

Vierailija
64/211 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hep.

Parikymppisenä en hakenut irtoseksiä, ja päädyin ap:n tilanteeseen.

Et tiedä onko nainen kiinnostava, siksi haluat tutustua ensin. Siinä vaiheessa kun kiinnostut, olette jo liiaksi kavereita.

Pitäisi edetä siten että kah, hyvät tissit ja perse, yritän päästä panemaan tuota. Ellei nainen kiinnostu seksistä, unohda ja hyppää seuraavaan. Sitten kun seksuaalinen kiinnostus herää, voi tutustua paremmin.

Hankalaa kun naisten mielestä soidinmenojen pitää tapahtua juuri tietyssä järjestyksessä :/

Tie naisen sydämeen kulkee alapään kautta. Sen nyt on jokainen mies jossakin vaiheessa huomannut. Jos et pääse panemaan tutustumisen alkuvaiheessa, niin ei suhdettakaan voi syntyä. Sitten taas toisaalta "jaennamiehet" ja muut turhakkeet kyllä pääsevät panemaan ja käytännössä joutuvat parisuhteisiin vaikka heillä ei ole siellä mitään tekemistä. 

Sellaista se on. Ei näitä hupakoita kannata tosissaan ottaa. Ovat yhtä vaistojensa vietävissä kuin eläimet.

Vierailija
65/211 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaan saman kokemuksen kuin sinä Ap. - ja joskus tai paremmin tosiinaan on toden totta turhauttavia hetkiä kun on jo ennättänyt toiseen hieman jo ihastua. Toisaalta arvostan ja kunnioitan kaveruutta ja ystävyttä hyvin paljon. 

Kuitenkin on asioita, jotka kuuluvat minusta lähinnä parisuhteeseen. -En tuomitse tai halveksi heitä, jotka harrastavat ns. yhdenyönjuttuja, kunhan molemmat edes suunnilleen tietävät, mitä ovat tekemässä. Itse koen ja tunnen vain  etteivät ne ole minua varten, koska ne luultavasti saisivat minut entistä nälkäisemmäksi.    

Kokemus on opettanut, että osa naisista (varmaan miehistäkin) jotka sanovat "sopivalla hetkellä" kohtaa, suunnilleen seuraavasti ensin kehuen ja kertoen kauniita ja hurmaavia asioita. Jonka jälkeen moni pitää pienen tauon. Ehkä nielaisee, tai vetää hieman henkeä jatkaakseen: voitaisiinko kuitenkinn jatkaa vain ystävinä tai edes kavereina.

Osa todella on suureksi onnekseni ja ilokseni tarkoittanut sanomaansa. Mutta aika monta kertaa kyse on ollut vain teatterista. ja toki riipaisevasta, mutta huomaavaisemmasta ja kauniimmasta tavasta hyvästellä, kuin kadota ja hävitä kuin pierusaharaan.

Kaiksta ei valitettvastai ole ollut sanomaan suoraan, vaan ovat antaneet sitten ymmärtää, etteivät ole olleet kiinnostuneita jatkamaan yhdessä millään tavoin. - Jolloin olen ollut lähinnä hämmentynyt. Mitä tein väärin tai onko jotain sattunut. Vai olenko vain yksinertaisesti niin idiootti, että en kykene ymmärttämään miksi nainen on halunnut tehdä minulle, niinkuin teki. 

Tähän on pakko kommentoida.

Lähdin suhteeseen miehen aloitteesta joka olikin se ainut asia minkä pystyi itse aloittamaan.

Keskustelin asiasta ennen eroa hänen kanssaan ja vastaukseksi sain että hän on hienotunteinen eikä halua painostaa.

Mut ei herranjumala sentää kun ujostuttaa tehdä mitään liikettä. Oli asia jokin ihan arkinen vaan kun seksikin oli aloitteet minulla niin ei vaan pysty.

Apllä tuskin tilanne on näin paha. Mikäli kohtelet naista ilman mitään flirttiä niin varmasti jäät kaveri asteelle. Saa ja on toivottavaa tehdä selväksi halu edetä. Siinä pitää tosin uskaltaa ottaa riski.

Ja kyllä sanoin haluavani olla hänen kaveri edelleen ja tarkoitin mitä sanoin.

Tosin se on kaksisuuntainen tie. Jos hän ei ota yhteyttä, miksi minunkaan pitäisi? Olin se joka eron halusi ja olisi tosi tosi 776outoa jos kaikenaikaa perään soittelisin - kuten jo aiemmin suhteessa jossa olin se aktiivisempi osapuoli.

Varmaan hän ajattelee etten sitten kaveri haluakkaan olla koska en pidä yhteyttä vaan kun se ei vaan mene niin että yksipuolisesti minä soitan/viesteilen.

Vierailija
66/211 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kannustan myös tuohon, että voisit kysyä niiltä naiskavereiltasi että tuntevatko he ketään joka voisi olla sinulle sopiva kumppani. Siinä sinulla on uudelle naiselle valmiiksi jo suosittelija olemassa, joten hän tietää jo etukäteen että olet ok tyyppi.

Mulla on hyvä kaverimies ja jos hän alkaisi kysellä multa tällaisia (olemme molemmat sinkkuja) eikä olisi ikinä yrittänyt mitään moovia mua kohtaan, todellakin loukkaantuisin siitä ettenkö minä kelpaisi kumppaniksi. Ottaisin etäisyyttä ja reippaasti. Se olisi itse asiassa siinä sitten koko juttu.

Miksi siitä pitäisi loukkaantua jos kuitenkin KAVERImies kyseessä? Siis eivätkö mies ja nainen voi olla kavereita samalla tavalla kuin kaksi saman sukupuolen edustajaa. Toki jos mielessään on elätellyt toiveita jostain muusta kuin kaveruudesta tän miehen kanssa niin silloin eri asia.

Aloituksen aiheena oli miten edetä kaveriasteelta eteenpäin. Sun ehdotus on jäädä kaveriasteelle ja kysellä vieläpä tältä kaverilta josta on kiinnostunut toisista naisista?! Tipahdin kärryiltä.

Joo nyt hahmotin! Siis jos olisin itse kiinnostunut tästä miehestä muutenkin kuin kaverina ja se alkaisi kysellä multa muista naisista niin kyllä varmaan jättäisin jutun heti siihen. Tai sitten hyväksyisin sen, että kaveriksi hän tulee jäämään, sillä onhan tuo aika selvä merkki.

Vierailija
67/211 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja itse kiinnostun miehistä jotka avoimesti näyttävät olevansa täysin lääpällään ainostaan minuun.

Jos tuo kuulostaa hullulta niin koitan selventää.

En kiinnostu miehestä, jolla voisi olla vähän juttua siellä ja täällä, useampi nainen ympärillä ja heidän kanssa flirttiä. Haluan miehen, joka palvoo maata minun ja ainoastaan minun jalkojeni alla. Jos joudun kilpailemaan miehen huomiosta niin siihen kilpailuun lähde, annan olla koko homman samantien.

Voisiko olla ap että ympärilläsi on minun kaltaisiani naisia? Jos tuntuu että pidät ovia auki moneen suuntaan ja vain haistelet eri mahdolliksuuksia niin naiset eivät syty ja halua panostaa juttuunne enempää romanttisessa mielessä?

Vierailija
68/211 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kuului: ”Miten kaveriasteelta etiäppäin?”

No siten, että siinä jutskaillessa laitat käden naisen harteiden ympärille tai reidelle, koitat sopivassa tilanteessa pussata, kehut hänen ulkoisia avujaan, vihjailet seksuaalisesti tai toteat suoraan, että oletpa pantavannäköinen, kiinnostaisiko? Eli teet JUST niin kuin ei saisi tehdä (#metoo) esim. työkaverille.

Voit ihan suoraan sanoa, että olet huomannut, että koet hänet kaveria läheisempänä ja olet rakastunut.

Vierailija
69/211 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienimunaiset vaaleat pallopäät ei kiinnosta naisia sexuaalisesti. Olet ikuinen runkkari Jaakko.

Vierailija
70/211 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen mies olet? Kuvaile itseäsi vähän; ulkonäköä sekä luonnetta. 

Ulkonäöltä olen varmaan ihan suht perus suomalainen pallopää vaaleilla hiuksilla ja sinisillä silmillä. Fyysisesti ihan ok kunnossa, mutta en mikään lihaskimppu, joka viihtyy erityisemmin salilla. 

Luonteeltani taas olen hauska, luotettava, empaattinen ja auttavainen. Ehkä vähän tylsä ja välillä hieman vetäytyvä, koska kaipaan ajoittain omaa rauhaakin.

Ap

Eli oot ruma ja tylsä. Game over!

No ei kai sitä kaverina ihan tylsimyksiä pidetä. Jotain vetoa ap:ssa on, kun kaveriksi käy. 

Vaikea sanoa mikä sitten on ns. pielessä. 

Olisiko hyötyminen?

Vierailija
71/211 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäöltä olen varmaan ihan suht perus suomalainen pallopää vaaleilla hiuksilla ja sinisillä silmillä. Fyysisesti ihan ok kunnossa, mutta en mikään lihaskimppu, joka viihtyy erityisemmin salilla. 

Luonteeltani taas olen hauska, luotettava, empaattinen ja auttavainen. Ehkä vähän tylsä ja välillä hieman vetäytyvä, koska kaipaan ajoittain omaa rauhaakin.

Ap

No ei kai sitä kaverina ihan tylsimyksiä pidetä. Jotain vetoa ap:ssa on, kun kaveriksi käy. 

Kukaan nainen ei pidä sua seksuaalisesti viehättävänä ts. ei pysty kuvittelemaankaan parisuhdetta kanssasi. Päädyt kaveriksi.

Vierailija
72/211 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja itse kiinnostun miehistä jotka avoimesti näyttävät olevansa täysin lääpällään ainostaan minuun.

En kiinnostu miehestä, jolla voisi olla vähän juttua siellä ja täällä, useampi nainen ympärillä ja heidän kanssa flirttiä. Haluan miehen, joka palvoo maata minun ja ainoastaan minun jalkojeni alla. Jos joudun kilpailemaan miehen huomiosta niin siihen kilpailuun lähde, annan olla koko homman samantien.

Voisiko olla ap että ympärilläsi on minun kaltaisiani naisia? Jos tuntuu että pidät ovia auki moneen suuntaan ja vain haistelet eri mahdolliksuuksia niin naiset eivät syty ja halua panostaa juttuunne enempää romanttisessa mielessä?

Tähän voin itsekin samaistua. Miehen täytyy osoittaa kiinnostus ja pitää tuntua siltä, että mies haluaa juuri minut, ei ketään muuta. Nyt ap:sta saa tosiaan ehkä kuvan, että kunhan nyt jonkun kanssa homma etenisi eli kukaan noista naisista ei välttämättä tunne, että olisit aidosti ja tosissasi kiinnostunut juuri hänestä.

Vierailija
73/211 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys kuului: ”Miten kaveriasteelta etiäppäin?”

No siten, että siinä jutskaillessa laitat käden naisen harteiden ympärille tai reidelle, koitat sopivassa tilanteessa pussata, kehut hänen ulkoisia avujaan, vihjailet seksuaalisesti tai toteat suoraan, että oletpa pantavannäköinen, kiinnostaisiko? Eli teet JUST niin kuin ei saisi tehdä (#metoo) esim. työkaverille.

Voit ihan suoraan sanoa, että olet huomannut, että koet hänet kaveria läheisempänä ja olet rakastunut.

Rakastunut? Ihme kun et neuvo ehdottamaan lasten hankintaa ja naimisiin menoa.

Vierailija
74/211 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kaverimies naiselle on yleensä terapeutti tai ajanviete kaveri silloin kun ketään muita ei ole. Älä koskaan suostu naisen ystäväksi ap. Tunne oma arvosi. Sano ei ja kävele pois.

Kyllä, ehdottomasti kävele pois !

Ei kannata suostua jo muutenkin etu-oikeutettujen naisten etu-oikeuksia lisäämään. Jos ei kerran vastavuoroisuus toimi, ja ala sitä pilua tulemaan, niin ei ole mitää syytä eikä varsinkaan järkeä alkaa tuollaiseen. Nehän nykynaiset alituiseen ulizevat kuinka pirun päteviä ja osaavia ovat joka asiassa, ja niin pirun itseriittoisia, niin on vain oikeus ja kohtuus antaa tuollaisten tulla toimeen itsensä ja sen erinomaisuutensa kanssa. Ihan vain itsekseen ja keskenään.

Vierailija
75/211 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Musta tuntuu että kaikki, jotka voivat kuvata itseään tuolla tavalla "Luonteeltani taas olen hauska, luotettava, empaattinen ja auttavainen" ovat aivan pihalla siitä mitä oikeasti ovat.

Toki nuo voivat hyvin pitää paikkansakin, mutta mun mielestä tuolla tavalla itsensä kuvailu on ennemminkin epäilyttävää. Eikö tuollainen luonnehdinta ole vähän muiden ihmisten hommaa? Kaikkihan voivat luonnehtia itsensä hauskaksi, empaattiseksi ja ties miksikä, mutta muut saattavat olla aivan erimieltä asiasta. Se millaisia olemme määräytyy sen perusteella millaisia muut ovat ympärillämme. Et voi olla esim tylsä ilman että joku muu on sinua kiinnostavampi. Luonteenpiirteet siis ikäänkuin tarkentuvat kun ne järjestellään riviin muiden ihmisten kanssa ja sekin on todella häilyvää ja muuttuvaista.

Näen silmissäni tilanteen, jossa ap luonnehtii itseään noin esim. Tinder profiilissaan ja päätyy puhumaan naisen kanssa, joka puolestaan voi olla erimieltä ap: n luonteesta tai ettei joku asia nyt sitten vaan sytytä sitä rakkauden paloa sisässä. Nainen friendzonaa miehen ja mies ihmettelee että mikä noita naisia vaivaa ku ei hauska ja hyvä mies kelpaa.

Noh niin. Kun se ei ole niin yksinkertaista. Ja jos se esim ap sinulle on juuri niin yksinkertaista, arvomaailmasi on hyvin kaukana sellaisten ihmisten arvomaailmasta, jotka edellyttävät parisuhteelta sitä kipinää ja selittämätöntä vetovoimaa toista kohtaan.

Ette siis sovi toisillenne.

Ja voi olla että käytöksessäsi/eleissäsi on jotain sellaista mikä aiheuttaa torjumisen.

Ehkä et osaa tehdä aloitetta tai ehkä olet aivan liian aloitteellinen ja sopimaton, ehkä haiset pahalta tai olet lihava, et pukeudu muodikkaasti tai joku muu ulkonäköön liittyvä asia, josta kukaan ei uskalla sanoa.

Tai sitten vaan kemiat ei kohtaa eikä siitä sen enempää.

Kuitenkin sinäkin ap haluat varmaan ihmisen joka arvostaa sinun piirteitäsi ja syttyy sinusta. On siis turhaa haikailla naisten perään jotka eivät sinusta syty.

Vierailija
76/211 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tässä asiassa samanlainen nainen. Eikä ole miestä, yllätys. Ei tuollaisia miehiä ole olemassakaan.

Joten parempi olla yksin 🙂

Vierailija
77/211 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran puristat pepusta erohalatessa tai ainakin pussaat niin saat asiaa eteenpäin että haluat edetä parisuhteeseen.

Vierailija
78/211 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tässä asiassa samanlainen nainen. Eikä ole miestä, yllätys. Ei tuollaisia miehiä ole olemassakaan.

Joten parempi olla yksin 🙂

Kyllä niitä on, omalle kohdallekin muutama osunut!

T:67

Vierailija
79/211 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Musta tuntuu että kaikki, jotka voivat kuvata itseään tuolla tavalla "Luonteeltani taas olen hauska, luotettava, empaattinen ja auttavainen" ovat aivan pihalla siitä mitä oikeasti ovat.

Toki nuo voivat hyvin pitää paikkansakin, mutta mun mielestä tuolla tavalla itsensä kuvailu on ennemminkin epäilyttävää. Eikö tuollainen luonnehdinta ole vähän muiden ihmisten hommaa? Kaikkihan voivat luonnehtia itsensä hauskaksi, empaattiseksi ja ties miksikä, mutta muut saattavat olla aivan erimieltä asiasta. Se millaisia olemme määräytyy sen perusteella millaisia muut ovat ympärillämme. Et voi olla esim tylsä ilman että joku muu on sinua kiinnostavampi. Luonteenpiirteet siis ikäänkuin tarkentuvat kun ne järjestellään riviin muiden ihmisten kanssa ja sekin on todella häilyvää ja muuttuvaista.

Näen silmissäni tilanteen, jossa ap luonnehtii itseään noin esim. Tinder profiilissaan ja päätyy puhumaan naisen kanssa, joka puolestaan voi olla erimieltä ap: n luonteesta tai ettei joku asia nyt sitten vaan sytytä sitä rakkauden paloa sisässä. Nainen friendzonaa miehen ja mies ihmettelee että mikä noita naisia vaivaa ku ei hauska ja hyvä mies kelpaa.

Noh niin. Kun se ei ole niin yksinkertaista. Ja jos se esim ap sinulle on juuri niin yksinkertaista, arvomaailmasi on hyvin kaukana sellaisten ihmisten arvomaailmasta, jotka edellyttävät parisuhteelta sitä kipinää ja selittämätöntä vetovoimaa toista kohtaan.

Ette siis sovi toisillenne.

Ja voi olla että käytöksessäsi/eleissäsi on jotain sellaista mikä aiheuttaa torjumisen.

Ehkä et osaa tehdä aloitetta tai ehkä olet aivan liian aloitteellinen ja sopimaton, ehkä haiset pahalta tai olet lihava, et pukeudu muodikkaasti tai joku muu ulkonäköön liittyvä asia, josta kukaan ei uskalla sanoa.

Tai sitten vaan kemiat ei kohtaa eikä siitä sen enempää.

Kuitenkin sinäkin ap haluat varmaan ihmisen joka arvostaa sinun piirteitäsi ja syttyy sinusta. On siis turhaa haikailla naisten perään jotka eivät sinusta syty.

Jokainenhan meistä varmaan on hauska omasta mielestään. Hauskuuden perustan vaan siihen, että varsin usein saan ihmiset nauramaan jutuilleni. Jotkut väittävät, että se on hyvä juttu, mutta eipä tuolla ainakaan parisuhdetta ole saanut. Olen mielestäni myös empaattinen, ja varsinkin kaikki toisen tuntemat ikävät jutut saavat aikaan myös minulle pahan olon sen toisen ihmisen puolesta. Luotettavakin mielestäni olen, en levittele toisten asioita eteenpäin ja pyrin pitämään tilanteen mukaan sen mitä olen luvannut. Minulle on äärimmäisen vaikeaa löytää itsestäni niitä hyviä puolia, että älä pliis ala heti epäilemään kun edes kolme löysin :D Kohta ei ole edes sitä kolmea hyvää puolta.

Enkä minä sitä ihmettele miksi ei hauska, empaattinen ja luotettava mies kelpaa. Ihmettelen vaan, että miksi minä en kelpaa. Maailmassa on varmasti miljoonia hauskoja, empaattisia ja luotettavia miehiä joille ei ole naissuhteista pulaa, mutta minä en nähtävästi heihin kuulu. Joku vikahan tässä meikäläisessä on oltava. Ehkä en osaa olla naisten kanssa tarpeeksi suora, ehkä olen liian tylsä, ehkä ulkonäkö ei sitten miellytä jne. Jostain syystä kelpaan kyllä kaveriksi, mutta en muuhun. Vähin välistä vituttaa olla se jolle avaudutaan miesjutuista sun muista ongelmista vaikka itse olisi joskus toivonut olevansa enemmän kuin se auttava olkapää aina hädän hetkellä. Se on vähän sellaista suolan tunkemista haavoihin ja märän rätin hieromista naamaani vasten, mutta itsepähän olen tilanteen aikanaan hyväksynyt.

Ap

Vierailija
80/211 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavan kerran puristat pepusta erohalatessa tai ainakin pussaat niin saat asiaa eteenpäin että haluat edetä parisuhteeseen.

Kaksi alapeukkua niin herää kysymys miksi ei?

Mikäli ilmassa ei oo mitään flirttiä niin ei tietenkään sitten. Hassusti ajattelin sitä kuitenkin olleen.

Tottakai siinä voi myös mokata ja saada laukusta päähän. Pitää edetä vain jos itsestä niin tuntuu että mahkuja olis.

Tapailin täysin kokematonta miestä +35v ja voin omasta puolestani sanoa: kun mitään ei tee, ei voi mokata ja myöhemmin on turha itkee miksi ei mitään tapahdu jos mitään ei koskaan tee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän