"Mies rakastuu naisen kehoon.. tyttö rakastuu miehen lompakkoon. "- Donald Trump ( - Nyökkäsitkö? )
Eipä ihme, että tästä miehestä tuli presidentti, kun osaa tällaisia totuuksia laukoa eikä ole poliittisesti korrekti.
Ihmiset rakastaa tällaista.
Oletko samaa mieltä sitaatista? Jos olet, niin oletko nähnyt tämän totuudeksi omassa elämässäsi? Jos et, niin miksi et pidä tätä totuutena?
Kommentit (71)
Olen nähnyt elämässäni sen, että naiset todella valitsee miehen muonituskyvyn mukaan. Eli lompakon paksuuden mukaan.
Miehelle taas merkkaa pääasiassa naisen ulkonäkö.
-Sinccis
Kaunis naama on eri asia ku kaunis vartalo xD rumat miehet sanoo noin, ja.jotkq ei kauniita saa😁mut ite oon kyl eri mieltä. Paremminkijos se ns seksi asenne on halveksuvat, ku rakkaudellinen jos siis vaa kroppa tuunattu
En nyökännyt. Lähinnä vaan mietin, että onpa sikamainen jätkä. Toki se oli jo kaikkien tiedossa.
Tyttö47
Nykyään myös monilla meillä naisilla on paksu lompakko. Eli itseäni ei ainakaan miehen lompakko kiinnosta. Tosin on todettava, että älykkäillä miehillä taitaa keskimäärin olla paksumpi lompakko kuin typeryksillä? Joten siitä johtuen on todennäköistä, että myös älykkäät ja itsenäiset naiset päätyvät kiinnostumaan miehestä, joka ei ole aivan tyhjätasku.
Rumalla miehellä on syytä olla psksulompakko. Nainen kuin nainen pärjää aina oli ikää, näköö tai kokoa.
Mihin muuhun Trumpin kaltaisessa miehessä voisi rakastua? En vähääkään epäile, ettei tämä pitäisi paikkaansa hänen kohdallaan.
Ei hän edes tiedä, mihin rakastuvat naiset.
Näyttääkö Melanie ikinä onnelliselta? Hänellä on mies jonka mielestä on ok kouria muita naisia.
Erityisesti kiinnostaisi kommentit oleko nähnyt tämän omassa elämässäsi.
Trump nyt vaan on idiootti moukka. Ei ole kykyä itse tehdä mitään. Omaisuutensakin on perinyt isoäitinsä kiinteistöyhtiönä. Senttiäkään ei tämä nero ole itse tehnyt ennenkuin huijasi itsensä pressaksi.
Viime kesänä Kilpisjärvellä matkailukeskuksen parkkipaikalle stoppasi tuliterä ns iso Porsche norskirwkkarissa. Autosta nousi tanakka takatukkasetä about 50-60v ja eritttäin timmi & tissikäs 25-30 blondi. Rouvani hapan kommentti oli "no jopas on sedällä biili ja tytöllä tissit..."
Niissä piireissä, joissa Trump on kasvanut ja edelleen aikaansa viettää, tämä lienee totuus. Hän varmasti tarkastelee ilmiötä omasta parisuhdehistoriastaan käsin.
Kovin harva mies kuitenkaan on miljonääri ja harva nainen malli. Suurin osa ihmisistä ei pysty puolison valinnassa mitenkään erityisesti pätemään ulkonäöllään tai tuloillaan. Kun katsoo pariskuntia kadulla, huomaa, että tavallisen näköiset ja keskituloiset ihmiset onnistuvat kyllä pariutumaan
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ensinkään ole rakkaudesta mutta omassa elämässä olen kohdannut kuinka jotkut miehet ihastuvat ulkonäön perusteella rakentamiinsa mielikuviin.
Vierailija kirjoitti:
Viime kesänä Kilpisjärvellä matkailukeskuksen parkkipaikalle stoppasi tuliterä ns iso Porsche norskirwkkarissa. Autosta nousi tanakka takatukkasetä about 50-60v ja eritttäin timmi & tissikäs 25-30 blondi. Rouvani hapan kommentti oli "no jopas on sedällä biili ja tytöllä tissit..."
Rahallahan tosiaan saa niin isot silikonit kun tuntuu tarpeelliselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ensinkään ole rakkaudesta mutta omassa elämässä olen kohdannut kuinka jotkut miehet ihastuvat ulkonäön perusteella rakentamiinsa mielikuviin.
Minä näytän ujolta ja herttaiselta naapurintytöltä, mutta olenkin teräväkielinen ja vmäinen. Niin se ulkonäkö pettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahallahan tosiaan saa niin isot silikonit kun tuntuu tarpeelliselta.
Joo, esimerkki: https://www.seiska.fi/Hotnow/Superkuuma-Playboy-malli-Paulina-Candy-on-…
Liekö DJT vedellyt vastaavia naisia yllin kyllin, ennen kuin tapasi nykyisen historian kauneimman, upeimman, klassisimman First Ladyn.
Kommentista näkee, että Trump ei osaa lainkaan asettua muiden asemaan. Hän itse on pärjännyt parisuhdemarkkinoilla varmasti juuri lompakkonsa ansiosta ihan jo siksi, että sen paremmin hänen luonteensa kuin ulkonäkönsäkään eivät juuri toimi hänen hyväkseen. Samaan aikaan on kuitenkin miehiä, joihin rakastutaan komean ulkomuodon tai miellyttävän luonteen vuoksi. Tästä Trump, rikkauksistaan huolimatta, ei tiedä mitään.
Olen samaan mieltä. Ei tietenkään kaikissa tapauksissa. Mutta Trumpin tapaisten piirien tapauksissa kyllä. Näkeehän sen nyt. Rumat rikkaat miehet saa nuoria kauniita naisia ihan pilvin pimein. Jos se sama äijä olis persaukinen työtön niin...