"Mies rakastuu naisen kehoon.. tyttö rakastuu miehen lompakkoon. "- Donald Trump ( - Nyökkäsitkö? )
Eipä ihme, että tästä miehestä tuli presidentti, kun osaa tällaisia totuuksia laukoa eikä ole poliittisesti korrekti.
Ihmiset rakastaa tällaista.
Oletko samaa mieltä sitaatista? Jos olet, niin oletko nähnyt tämän totuudeksi omassa elämässäsi? Jos et, niin miksi et pidä tätä totuutena?
Kommentit (71)
Mitähän Melania tykkää näistä Trumpin tööttäyksistä? Trumphan suoraan syyttää vaimoaankin golddiggeriksi. Minä ottaisin kyllä aika äkkiä eron tuollaisesta sovinistista.
Ja toiseksi. Presidentti joka syyttää valtakunnan mediaa on jo aika hyvän matkaa kulkemassa kohti totalitarismia.
Yleistämistä. On piirejä, niin kuin varmasti Trumpin omat sosiaaliset ympyrät, joissa näin tapahtuu, mutta yhtä lailla on myös mitättömän näköisiä naisia ja vähätuloisia miehiä, jotka ovat pariutuneet.
Olen itse keskituloinen nainen, joka harrastuksiensa ja mielenkiinnonkohteidensa vuoksi on yleensä löytänyt kumppaninsa "köyhien taiteilijoiden" ja apurahatutkijoiden joukosta. Olen aina ollut suhteen paremmin tienaava osapuoli. Kun mietin viittä läheisintä naispuolista ystävääni, heillä on täsmälleen sama tilanne.
Ymmärrän, että suuressa mittakaavassa on tyypillisempää, että mies on parempituloinen, mutta en kyllä sanoisi, että Trumpin lausahdus kertoisi mitään sukupuolten välisistä eroista vaan yksilöiden arvomaailmasta. Jos tuntuu, että kaikki kohtaamasi naiset ovat rahan perässä, hanki parempaa seuraa.
Perus feministinainen kieltää asian koska hänellä ei ole mahdollisuutta siihen rikkaaseen mieheen. Tämä on fakta.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaan mieltä. Ei tietenkään kaikissa tapauksissa. Mutta Trumpin tapaisten piirien tapauksissa kyllä. Näkeehän sen nyt. Rumat rikkaat miehet saa nuoria kauniita naisia ihan pilvin pimein. Jos se sama äijä olis persaukinen työtön niin...
Tai jos se sama nainen olisi susiruma ja ylipainoinen? Eiköhän tässä kumpikin osapuoli saa tasan sitä, mitä hakee. Ilmiö koskee kuitenkin aika pieniä piirejä: nousukkaita, urheilijoita, missejä. Suurin osa ihmisistä on keskituloisia ja tavallisen näköisiä.
SB kirjoitti:
...Tosin on todettava, että älykkäillä miehillä taitaa keskimäärin olla paksumpi lompakko kuin typeryksillä? Joten siitä johtuen on todennäköistä, että myös älykkäät ja itsenäiset naiset päätyvät kiinnostumaan miehestä, joka ei ole aivan tyhjätasku.
Kyllä naiset osaa aina selitellä asiat itselleen niin, ettei kiinnostus muka olekaan rahasta kiinni. Tokihan asia on niin, että jääkiekkoilijat, formulakuskit, nyrkkeilijät ym. ovat hurmanneet mallivaimonsa älyllään, eikä lompakollaan :D
Trumpin kohdalla pitää varmasti paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
SB kirjoitti:
...Tosin on todettava, että älykkäillä miehillä taitaa keskimäärin olla paksumpi lompakko kuin typeryksillä? Joten siitä johtuen on todennäköistä, että myös älykkäät ja itsenäiset naiset päätyvät kiinnostumaan miehestä, joka ei ole aivan tyhjätasku.
Kyllä naiset osaa aina selitellä asiat itselleen niin, ettei kiinnostus muka olekaan rahasta kiinni. Tokihan asia on niin, että jääkiekkoilijat, formulakuskit, nyrkkeilijät ym. ovat hurmanneet mallivaimonsa älyllään, eikä lompakollaan :D
Tässä varmaam tarkoitetaan hyvätuloisilla miehillä insinöörejä, lääkäreitä ja vastaavia. Itselle ei "älykkäästä miehestä" tule ensimmäisenä mieleen formulakuski eikä "itsenäisestä naisesta" malli :D
Vierailija kirjoitti:
Perus feministinainen kieltää asian koska hänellä ei ole mahdollisuutta siihen rikkaaseen mieheen. Tämä on fakta.
Pystyisitkö avaamaan tätä faktaa yhtään? Mitä rikkailla miehillä on feministejä vastaan? Rikkaitakin on niin monenlaisia: on perijöitä, on urheilijoita, näyttelijöitä ja muusikkoja, on eri alojen yrittäjiä, on poliitikkoja ja julkisten virkojen haltijoita. Tuskin näillä kaikilla on aivan samanlainen naismaku. Esimerkiksi juuri poliitikot usein pariutuvat keskenään, ja myös yritysmaailmassa on paljon pariskuntia, jotka jakavat saman alan. Olisi pikemminkin epäodotuksenmukaista, että jonkun ylituomarin vaimo olisi missi. Eiköhän kaikkien näiden eri tavalla vauraiden miesten puolisoiden joukkoon joku feministikin osu.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä näin miehenä.
Mitä mieltä, tytöt?
Eri mieltä näin naisena. Äläkä tytöttele minua, olen aikuinen.
En osaa puhua kaikkien naisten puolesta, mutta itseäni tuo ei ainakaan kuvaa. Mieheni oli pienituloinen nuori sairaseläkeläinen tavatessamme ja tänäkin päivänä jo 16 vuotta myöhemmin perheemme talous nojaa täysin minun työssäkäyntiini.
Voi olla, että Trumpille on syntynyt harha, koska rikkaana miehenä tapaa kullankaivajia. Kyllä köyhemmätkin miehet naisia saavat, mutta ne ovatkin sitten parempia naisia :)