"Mies rakastuu naisen kehoon.. tyttö rakastuu miehen lompakkoon. "- Donald Trump ( - Nyökkäsitkö? )
Eipä ihme, että tästä miehestä tuli presidentti, kun osaa tällaisia totuuksia laukoa eikä ole poliittisesti korrekti.
Ihmiset rakastaa tällaista.
Oletko samaa mieltä sitaatista? Jos olet, niin oletko nähnyt tämän totuudeksi omassa elämässäsi? Jos et, niin miksi et pidä tätä totuutena?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Mistä te tiedätte että Trump on oikeasti sanonut tuollaista, ja jos on niin onko se ollut ihan vakavissaan vai heittänyt jossain tilanteessa kieli poskessa? Fake news lietsoo teitä vihaamaan Trumppia ja kaikki uppoaa teihin täydestä.
Ei tuohon aloituksen väitteen upottamiseen tarvi kuin omat silmät. Trump tarvii rahaa saadakseen seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä te tiedätte että Trump on oikeasti sanonut tuollaista, ja jos on niin onko se ollut ihan vakavissaan vai heittänyt jossain tilanteessa kieli poskessa? Fake news lietsoo teitä vihaamaan Trumppia ja kaikki uppoaa teihin täydestä.
Maailman ylivoimaisesti kulunein sovinistivitsi on enää hauska vain Uuno Turhapurojen mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erityisesti kiinnostaisi kommentit oleko nähnyt tämän omassa elämässäsi.
Kyse ei ensinkään ole rakkaudesta mutta omassa elämässä olen kohdannut kuinka jotkut miehet ihastuvat ulkonäön perusteella rakentamiinsa mielikuviin.
Tarkenna!:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ensinkään ole rakkaudesta mutta omassa elämässä olen kohdannut kuinka jotkut miehet ihastuvat ulkonäön perusteella rakentamiinsa mielikuviin.
Minä näytän ujolta ja herttaiselta naapurintytöltä, mutta olenkin teräväkielinen ja vmäinen. Niin se ulkonäkö pettää.
Story of my life👍
Kai se on uskottava, että osa ihmisistä on opportunisteja. Itse en allekirjoita, mieheni on pienempituloinen meistä kahdesta, mutta en tiedä miten olisi jos en pärjäisi näin hyvin itsekseni.
Voihan Trump olla ihan hyvä tyyppi ollessaan kahden kesken vaimonsa kanssa. Mistä me sen tiedämme millainen hän silloin on? Maailma on täynnä köyhiäkin persläpiä jotka ovat jotenkin löytäneet vaimon itselleen.
Lisäksi Trumpilla on ollut lukemattomia yrityksiä omistuksessaan ja ollut oikeasti iso kiho kiinteistöalalla vuosikymmeniä. Monia naisia houkuttaa miehen menestys ja asema rahan lisäksi. Mutta jos fake newsiä uskoo niin Trump ei ole eläessään tehnyt mitään oikein :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on tällaisissa suhteissa väärä sana. Vaihtokauppaahan tuo on. Molemminpuolin, joten en tuomitse. Kumpikin saa mitä havittelee. Omassa tuttavapiirissä tämä ei näy, enemmänkin samanlainen arvomaailma, koulutustausta ja sosioekonominen asema yhdistävät. Duunarit löytävät toisensa ja akateemisesti koulutetut toisensa. En tunne yhtään paria, jolla olisi todella iso ero tulotasossa tai iässä. Ulkonäöltään myös varmaan aika tasoissa.
Duunareilla ja akateemisilla ei kylläkään usein ole iso tuloero. Usein duunari miesvaltaisella alalla saa enemmän palkkaa kuin joku opettaja tai virkailija.
Totta, omassa kaveripiirissäni en usko että tulotaso on määräävä ominaisuus. Usein kumppani löytyy esim. opiskelukavereiden joukosta, joten se selittää enemmän samaa koulutustaustaa.
Hyvin mahdollista. Naiset miettii kokonaispakettia ja siihen kuuluu elintaso vahvasti. Rumakin äijä kelpaa, jos saa luksusta.
Minä olen tapaillut vain köyhiä miehiä ja enemmän joutunut maksunaiseksi.
En osaa lirkutella, jotta saisin itselleni jotain tuotteita. Ja sitten pitäisi palkita mies tietysti seksillä. Niinhän se taitaa mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli kaverin kaveri joka julisti muille ihastuneensa minuun kun välillä olimme samassa seurueessa baarissa olleet, ilman ettö keskustelemme kahdestaan.
Sitten joskus päädyimme samaan keskusteluun ja ilmeisesti mielipiteeni tai se että olin äänessä ei hänelle enää sopinut.
Naisena olen törmännyt laskelmoiviin miehiin. Ei ehkä niin, että etsitään suoraan rahaa, mutta niin että naisen tulotaso on taattu. Laskelmoidaan jo valmiiksi, mitä kumpikin voi tuoda tullessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli kaverin kaveri joka julisti muille ihastuneensa minuun kun välillä olimme samassa seurueessa baarissa olleet, ilman ettö keskustelemme kahdestaan.
Sitten joskus päädyimme samaan keskusteluun ja ilmeisesti mielipiteeni tai se että olin äänessä ei hänelle enää sopinut.
Tinderjuttuihin en edes jaksa lähteä mutta siellä myös sain kuulla että annoin ymmärtää olevani jotain muuta (en jos luit profiilin).
Vierailija kirjoitti:
Voihan Trump olla ihan hyvä tyyppi ollessaan kahden kesken vaimonsa kanssa. Mistä me sen tiedämme millainen hän silloin on?
Niin, voihan hän olla todella hurmaava! Yhtä hurmaava kuin silloin, kun jouluna pilkkasi seitsenvuotiasta lasta julkisesti, kun tämä uskoi joulupukkiin.
Vierailija kirjoitti:
Niin, voihan hän olla todella hurmaava! Yhtä hurmaava kuin silloin, kun jouluna pilkkasi seitsenvuotiasta lasta julkisesti, kun tämä uskoi joulupukkiin.
Pilkkasiko oikeasti vai sanoi jotain, minkä fake news mahdollisimman pahantahtoisesti väänteli olemaan pilkkaa? Veikkaan jälkimmäistä.
Sellanen presidentti sitten siellä
En pidä. Rakkaus ei katso pintaa. Mulla ei ole sairauksien myötä kehosta paljoa jäljellä ja miehellä ei ole paksua lopakkoa ollutkaan. Kumpikaan ei ole koskaan haitannut. Yhteistä matkaa tallattu 15 vuotta, ollaan onnellisia.
Voi myös kauneuteen 😂 naama ei oo keho.
Montako puolisoa tällä kehoon ihastujalla on ollut?
ei edes neljääkymppiä kirjoitti:
En usko tuohon, varsinkin kun oma vaimo lähti pitkästä suhteesta. Eikä uutta kumppaniehdokastakaan ole minulle löytänyt. Omalla työllä kerätty 0,5milj eur nettovarallisuus, sekä vuosipalkka on 100t eur.. Mutta toisaalta enhän minä noita mainosta kenellekään (treffi palstoilla).
Ja mitä sitten tulee siihen mitä itse etsin on niin laajakokonaisuus että pelkällä naisen ulkonäöllä ei pitkälle pötkitä. Tietenkin jos ulkonäkö miellyttää minua niin kiinnitän huomion helpommin häneen.
Minä olen nainen, jolla talous kunnossa. Pari vuotta sitten olin sinkkuna ja kävin treffeillä. Aika monet miehet käyttivät koko tapaamisen ajan kertomalla omasta taloudellisesta menestyksestään (joka usein oli paljon vaatimattomampi kuin omani). Oli tylsää. Kun tapasin maanläheisen ja mukavan, vaikka aika köyhän miehen, se oli menoa.
En rakastu lompakkoon vaan ihmiseen. Rahat saan kyllä hommattua itsekin.
Tyttö24