Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Mies rakastuu naisen kehoon.. tyttö rakastuu miehen lompakkoon. "- Donald Trump ( - Nyökkäsitkö? )

Vierailija
29.03.2019 |

Eipä ihme, että tästä miehestä tuli presidentti, kun osaa tällaisia totuuksia laukoa eikä ole poliittisesti korrekti.

Ihmiset rakastaa tällaista.

Oletko samaa mieltä sitaatista? Jos olet, niin oletko nähnyt tämän totuudeksi omassa elämässäsi? Jos et, niin miksi et pidä tätä totuutena?

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentista näkee, että Trump ei osaa lainkaan asettua muiden asemaan. Hän itse on pärjännyt parisuhdemarkkinoilla varmasti juuri lompakkonsa ansiosta ihan jo siksi, että sen paremmin hänen luonteensa kuin ulkonäkönsäkään eivät juuri toimi hänen hyväkseen. Samaan aikaan on kuitenkin miehiä, joihin rakastutaan komean ulkomuodon tai miellyttävän luonteen vuoksi. Tästä Trump, rikkauksistaan huolimatta, ei tiedä mitään.

Nuoresta Trumpistako ei oltaisi täällä kiinnostuneita?

http://dailyspoonfeed.com/20-photos-of-young-donald-trump-youve-never-s…

Huvittavaa

Vierailija
22/71 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko tuohon, varsinkin kun oma vaimo lähti pitkästä suhteesta. Eikä uutta kumppaniehdokastakaan ole minulle löytänyt. Omalla työllä kerätty 0,5milj eur nettovarallisuus, sekä vuosipalkka on 100t eur.. Mutta toisaalta enhän minä noita mainosta kenellekään (treffi palstoilla).

Ja mitä sitten tulee siihen mitä itse etsin on niin laajakokonaisuus että pelkällä naisen ulkonäöllä ei pitkälle pötkitä. Tietenkin jos ulkonäkö miellyttää minua niin kiinnitän huomion helpommin häneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime kesänä Kilpisjärvellä matkailukeskuksen parkkipaikalle stoppasi tuliterä ns iso Porsche norskirwkkarissa. Autosta nousi tanakka takatukkasetä about 50-60v ja eritttäin timmi & tissikäs 25-30 blondi. Rouvani hapan kommentti oli "no jopas on sedällä biili ja tytöllä tissit..."

Tämä taisi olla ennakkoluuloihin perustuva kokemus eikä omaan elämään.

Vierailija
24/71 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentista näkee, että Trump ei osaa lainkaan asettua muiden asemaan. Hän itse on pärjännyt parisuhdemarkkinoilla varmasti juuri lompakkonsa ansiosta ihan jo siksi, että sen paremmin hänen luonteensa kuin ulkonäkönsäkään eivät juuri toimi hänen hyväkseen. Samaan aikaan on kuitenkin miehiä, joihin rakastutaan komean ulkomuodon tai miellyttävän luonteen vuoksi. Tästä Trump, rikkauksistaan huolimatta, ei tiedä mitään.

Huvittavaa

https://www.bustle.com/articles/101019-8-hot-photos-of-young-donald-tru…

https://www.dailymail.co.uk/news/article-3913524/The-extraordinary-inti…

Vierailija
25/71 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump on idioo*ti. 

Vierailija
26/71 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, nainen ja tyttö. Joku kolmiodraama tässä vissiin. Vai onko tyttö naisen tai miehen tytär? Vai heidän yhteinen? Liian vähän tietoja voidakseni ottaa kantaa.

Vierailija
27/71 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ihmeen mielikuviin???? Siis oon omasta elämästä nähny et jos oon päästä varpaisiin laittautunu nii miehet hokee koko ajan kui hyvältä näyttää ja kui kaunis on. Se ei oo koskaa merkinnyt mulle mitään, jos kuka tahansa niin sanoo😁onnellisempia on ne jotka ei oo pinnallisia pellejä

Vierailija
28/71 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies, nainen ja tyttö. Joku kolmiodraama tässä vissiin. Vai onko tyttö naisen tai miehen tytär? Vai heidän yhteinen? Liian vähän tietoja voidakseni ottaa kantaa.

Se on se translate joka käänsi sitaatin. A guy, woman, a girl oli mainittuna siinä.

Vierailija
29/71 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erityisesti kiinnostaisi kommentit oleko nähnyt tämän omassa elämässäsi.

Kyse ei ensinkään ole rakkaudesta mutta omassa elämässä olen kohdannut kuinka jotkut miehet ihastuvat ulkonäön perusteella rakentamiinsa mielikuviin.

Minä näytän ujolta ja herttaiselta naapurintytöltä, mutta olenkin teräväkielinen ja vmäinen. Niin se ulkonäkö pettää.

Olen pienikokoinen ja rauhallinen. Olen saanut kuulla että ihastus haihtui kun en ollutkaan hiljainen naapurin tyttö. No olisiko kannattanut käydä edes yksi keskustelu kanssani ennen kuin keksit päästäsi millainen minun pitäisi olla?

Vierailija
30/71 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpin tapauksessa kyllä. Hän ei osaa rakastaa ihmistä vaan haluaa vaimokseen nuken. Ja häntä ei voi kukaan nainen oikeasti rakastaa vaan joku ottaa hänet rahasta, ei ole kukaan halunnut sen kanssa loppuikäänsä olla. Nykyinenkin muija varmaan kerää rahaa ja odottaa että koska avioehto täyttyy että saa nostaa kytkintä ja alkaa elämään onnellisena vihdoin.

Vierailija
31/71 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa

Oh God, no.

En tiedä mitä noissa jutuissa yritetään todistella, mutta hyvännäköinen tai 'attractive' eivät ole sanoja jotka yhdistäisin noiden kuvien mieheen. Aivan sama onko se D. Trump vai B. Perähikiä.

Vierailija
32/71 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dinosaurus, jonka olisi aika kuolla sukupuuttoon.

Vierailija
33/71 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en ole nähnyt tätä omassa elämässäni. Itse asiassa lähes kaikki tuntemani naiset tienaavat paremmin kuin heidän miehensä, niin myös on omien vanhempieni laita. Vain yksi naispuolinen tuttavani tienaa miestään vähemmän, hänen miehensä on oman alansa erikoisasiantuntija ja tienaa kuussa yli kymppitonnin. Tuntemani naiset ovat kaikki myös korkeakoulutettuja. 

Ehkä johtuukin piireistä, joissa pyörii? Jos oma tuttavapiiri on kaupan kassaa ja siivoojaa (kaikki kunnia heidän todella tärkeälle työlleen), ehkä voi vaikuttaa siltä, että puolison korkeampi palkka on ollut pontena kumppanuudelle.

Vierailija
34/71 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on tällaisissa suhteissa väärä sana. Vaihtokauppaahan tuo on. Molemminpuolin, joten en tuomitse. Kumpikin saa mitä havittelee. Omassa tuttavapiirissä tämä ei näy, enemmänkin samanlainen arvomaailma, koulutustausta ja sosioekonominen asema yhdistävät. Duunarit löytävät toisensa ja akateemisesti koulutetut toisensa. En tunne yhtään paria, jolla olisi todella iso ero tulotasossa tai iässä. Ulkonäöltään myös varmaan aika tasoissa.

Vierailija
35/71 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena Trump oli ihan ok näköinen, niihin aikoihin oli naimisissa Ivanan kanssa. Ivanan kanssa ei ollut suurta ikäeroa. Marla Maples oli sitten reilusti nuorempi, kun viidenkympin villitys Trumpiin iski. Trumpilla oli kaunis norjalainen tyttöystävä, kun tapasi Melanian. Jotain Trump Melaniassa näki, koska jätti heti norjalaisen.

Vierailija
36/71 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pyöri vanhojen rumien miljonäärien piireissä, joten en ole tällaista koskaan itse nähnyt, mutta onhan se varmaan noinkin, vaikkei tavikset noin toimikaan. Pariutumisiässä ei tulevan lompakon paksuutta näe, joten ihan muilla perusteilla on kumppanit hankittu

Vierailija
37/71 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te tiedätte että Trump on oikeasti sanonut tuollaista, ja jos on niin onko se ollut ihan vakavissaan vai heittänyt jossain tilanteessa kieli poskessa? Fake news lietsoo teitä vihaamaan Trumppia ja kaikki uppoaa teihin täydestä.

Vierailija
38/71 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No millä muulla Trump saisi naista?

Vierailija
39/71 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpille varmasti totta. Mitä muuta annettavaa hänellä olisi?

Vierailija
40/71 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus on tällaisissa suhteissa väärä sana. Vaihtokauppaahan tuo on. Molemminpuolin, joten en tuomitse. Kumpikin saa mitä havittelee. Omassa tuttavapiirissä tämä ei näy, enemmänkin samanlainen arvomaailma, koulutustausta ja sosioekonominen asema yhdistävät. Duunarit löytävät toisensa ja akateemisesti koulutetut toisensa. En tunne yhtään paria, jolla olisi todella iso ero tulotasossa tai iässä. Ulkonäöltään myös varmaan aika tasoissa.

Duunareilla ja akateemisilla ei kylläkään usein ole iso tuloero. Usein duunari miesvaltaisella alalla saa enemmän palkkaa kuin joku opettaja tai virkailija.