Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elixia uhkaa jäseniään huumetesteillä

Vierailija
29.03.2019 |

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
62/73 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittää arviointikyky ja pahasti. En käytä aineita enkä mitään.

Mutta kuntosalilla: kuse pulloon. puhalla pilliin. Olen nyt poliis

Kuka seuraava? R-kioskin myyjä?

Mikä viranomainen kuntosali on?

Viranomaiset ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maajohtaja ei tajua mitään. Oli antanut Yleisradiolle haastattelun eilen, Elixia aloittaa huumetestien tekemisen. Kertoi miten näytteitä säilytetään. Elixia oli myös valehdellut, joku organisaatio auttaa testien tekemisessä. Kun organisaatiolta kysyttiin onko näin, kertoivat eivät koskaan ole edes kuulleet moisesta, ei mitään yhteistyötä Elixian kanssa ja kirsikkana kakun päälle, he eivät edes tee huumetestejä. Eilen illalla sama Elixian johtaja kertoo, eikun se oli vain virhelause joka oli eksynyt jäsenyysehtoihin. Ukko unohti oman haastattelunsa samalta päivältä? Mikä ukkelin koulutustausta on, joku PT vainko? Kukaan normaalijärjellä siunattu ihminen ei mene antamaan haastattelua jossa asian myöntää ja samana iltana kieltää, se oli vain kirjoitusvirhe tms jäsenehdoissa. Ja eikö jokainen tavallinenkin tallaaja tiedä, huumetestejä ei saa tehdä, kuin aivan rajatut instanssit.

Vierailija
64/73 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti. Onko vielä ihmisiä jotka käyvät ylihintaisella Elixialla? Kun on paljon muita yhtä hyviä puolet halvempia ketjuja.

Vierailija
65/73 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks lähin jo aiemmin ylimielisen ilmapiirin takia 😁(osasyy)

Vierailija
66/73 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen Elixian jäsen eikä haittaa tippaakaan. Pidän ihan hyvänä juttuna, että roinaavat hormonipellet poistunevat muihin maisemiin sieltä.

Käytän välillä Stillnoct-nukahtamislääkettä unettomuuteen. Lääkäri sanoi, että se voi näkyä huumeenkäyttönä huumetestissä. Huumeita en ole koskaan edes kokeillut koko elämäni aikana kertaakaan.

Sen verran huutelen tänne väliin, että tiedätkö miksi Stillnoct näkyy huumeenkäyttönä huumetestissä?

Vastaus: Koska se on huume.

Käytät vain huumetta laillisesti reseptillä eli, hokkus pokkus, lääkettä.

Olen saanut leikkausta edeltävässä toimenpiteessä synteettistä opiaattia joka on lukemani mukaan 40 kertaa vahvempaa kuin heroiini.

Oli erittäin toimiva aine, ei paljoa haitannut se tylppä neula jolla piti varsinainen puudutus iskeä.

Moni aine on katukaupassa huumausaine, mutta niillä on silti käyttönsä lääketieteellisissä toimenpiteissä ja virallisessa hoitosuhteessa. Esimerkiksi LSD:täkin tutkitaan nykyään josko tuosta olisi apuvälineeksi mielenterveyden ongelmista kärsiville.

Vierailija
67/73 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitäs jos jollakin on joku lääkitys (lääkärin määräämä) ja se näkyy testissä?

Ainakin jotkut ihan lääkärin määräämät unilääkkeet näkyvätkin positiivisena huumetestituloksena. Kiinnostaisi tietää, vaatiiko Elixia silloin reseptin ja lääkepakkauksen nähtäväksi? Vai eikö unilääkkeitä välillä käyttävät saa treenata siellä?

Ne vaatii sun sairaskertomuksen ja neuvolakortin. Myös kotietsintä on mahdollista

Vierailija
68/73 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://aijaa.com/StACVk

Oli ihan pakko

Vierailija
69/73 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitäs jos jollakin on joku lääkitys (lääkärin määräämä) ja se näkyy testissä?

Siihen kai pitää olla lääkäriltä todistus ja siihen liittyen on selonteko, onko aine luvallinen vai ei. Näin ainakin työpaikkojen huumausainetesteissä. Huumausainetestithän otetaan valvotusti, eli virtsataan astiaan siten, että nähdään mistä virtsa tulee. 

Vierailija
70/73 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläonnoloa kirjoitti:

Maajohtaja ei tajua mitään. Oli antanut Yleisradiolle haastattelun eilen, Elixia aloittaa huumetestien tekemisen. Kertoi miten näytteitä säilytetään. Elixia oli myös valehdellut, joku organisaatio auttaa testien tekemisessä. Kun organisaatiolta kysyttiin onko näin, kertoivat eivät koskaan ole edes kuulleet moisesta, ei mitään yhteistyötä Elixian kanssa ja kirsikkana kakun päälle, he eivät edes tee huumetestejä. Eilen illalla sama Elixian johtaja kertoo, eikun se oli vain virhelause joka oli eksynyt jäsenyysehtoihin. Ukko unohti oman haastattelunsa samalta päivältä? Mikä ukkelin koulutustausta on, joku PT vainko? Kukaan normaalijärjellä siunattu ihminen ei mene antamaan haastattelua jossa asian myöntää ja samana iltana kieltää, se oli vain kirjoitusvirhe tms jäsenehdoissa. Ja eikö jokainen tavallinenkin tallaaja tiedä, huumetestejä ei saa tehdä, kuin aivan rajatut instanssit.

Niinpä. Siis miten ihmeessä tuo ei ole jo saanut potkuja?

Vierailija
71/73 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme touhua. Käyn itse m-alkuisella salilla ja siellä voi ostaa määräaikaiskausia ja sen voi maksaakin heti halutessaan. Sain aikoinaan ilmaisen ainaisjäsenyyden kylkiäisenä kun ostin jonkun kausikortin. Olin jalkaleikkauksessa ja ei ollut ongelmaa pidentää kautta sairasloman verran. Voin lopettaa salillakäymisen milloin vaan ilman että kukaan soittelee perään ja ei ole irtisanimisaikoja. Hullujahan nuo on. En missään tapauksessa suostuisi mihinkään testiin vaikka en ole koskaan käyttänyt huumeita.

Vierailija
72/73 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

9875 kirjoitti:

Oikeasti. Onko vielä ihmisiä jotka käyvät ylihintaisella Elixialla? Kun on paljon muita yhtä hyviä puolet halvempia ketjuja.

Itseasiassa itse käyn Elixialla, koska se nimenomaan on liikuntakeskuksista halvin, mikäli haluaa ryhmäliikuntatunnit mukaan. Pelkkiä saleja löytyy toki halvemmalla kuukausimaksulla.

En myöskään ymmärrä nillitystä sitoutumisesta. Sitoutua pitää ainoastaan yhdeksi vuodeksi, jonka jälkeen jäsenyyden voi irtisanoa koska tahansa ja mistä syystä tahansa. Itse ainakin koen liikunnan jatkuvana elämäntapana, eikä minulla ole tarvetta lopettaa liikkumistani jonkun kymppikerran tai kuukauden jälkeen..

Vierailija
73/73 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

luulevat että nyt voi tehdä vaikka tuollaista kun on trendinä terveellisyys fitness jne ...

Ja samalla unohtavat, että 3km sisällä on 15 kuntosalia vähintään, joten eiköhän ovet pauku ja viereinen ovi aukea asiakkaille ja uusi sali kiittää Elixian älymystöä. Jos kävisin tossa lafkassa, niin ihan periaatteen vuoksi vaihtaisin salia. Ei mulla ole epäpuhtaita jauhoja pussissa, mutta yksikään kuntosali joka on vapaaehtoista näin muutenkin ei kontrolloi elämääni.