Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yliopisto-opiskelijat, mikä on arvosana, jos pistemäärä on 75 % maksimista?

Vierailija
29.03.2019 |

En viitti opeja näin perjantaina kiusata. Mulla ei ole aiemmin mennyt näin huonosti ja arvosanataulukkoa ei tästä kurssista ole. Muista on ollut taulukot. 2 tai 3? Yleensä mulla on ollut 4-5. Mulle on nämä arvosanat siksi tärkeitä, koska teen kursseja avoimen kautta ja tavoite on hakea seuraavan mahdolisuuden tullen avoimen väylän kautta, eli näitä huonoimmin menneitä kursseja jätän hakemuksesta pois.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kokeen tyypistä. Monivalintakokeissa pitää olla enemmän oikein samaan arvosanaan päästäkseen.

Vierailija
2/4 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuosta yleensä 3 tule? Ainakin jos mennään sillä logiikalla, että pitää olla 50% pisteistä tentin läpäisemiseen.

50-59% -> 1; 60-69% -> 2 jne..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni 3.

Vierailija
4/4 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa oli sekä muutama monivalintakoe, yksi esseetyyppinen koe ja muutama palautettava harjoitus. Arvelin, että 3, mutta toisessa kurssissa ainakin piti olla enemmän. Siinä ei ollut ongelmaa, sain pistettä vaille täydet, kun nipotin. 3 on minimi, mitä kursseista pitäisi saada, mieluummin enemmän. Mutta jatkan opiskelua, kiitos vastauksista. Näitä voinee kuitenkin hyväksilukea jos pääsee sisään, joten ei tämä hukkaan mennyt.