Elixia uhkaa jäseniään huumetesteillä
Kommentit (73)
Tuo on kyllä yksi tapa karkottaa maksavia asiakkaita,vaikka muuten olisi kuinka eettistä.
Tekeekö Elixia myös satunnaisia henkilötarkastuksia asiakkailleen? Ettei vaan kellään ole mitään nappeja mukana?
Mitä se Elixialle kuuluu jos mä vedän niiden vessassa muutamat lainit treenin jälkeen?
Ei voi bulli sitten enää reenata jos testataan hormooonit.
Lukaisin noista linkeistä pikaisesti Elixian käytännöistä. Onko tuo normaalia kaikilla kuntosaleilla/ketjuissa, että sitä jäsenyyttä ei käytännössä pysty lopettamaan tai laittamaan tauolle ilman järjettömiä todisteita ja todisteluja? Kun ei se minun mielestäni ihan noinkaan voi mennä, että kuntosali päättää mihin mä rahani käytän, tai kuten nyt tää Elixian uusin rimanalitus, harrastuspiiri joka ottaa itselleen oikeuden randomeihin huumetesteihin. Eihän ne ole työnantajillekaan automaattisesti sallittuja, ilmeisesti pitää jonkinlainen perusteltu syy olla niilläkin testaamiseen.
Olen muutaman kerran harkinnut kuntosalijäsenyyttä, mutta aina on alkanut epäilyttää kun ne peruutusehdot on vaikuttaneet jotenkin oudoilta, siis muillakin kuin vain Elixialla.
Ylipainoiset on potentiaalisia narkomaaneja?
Salillakävijät on keskimäärin nistejä kaikki. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Myös kaikkiin työpaikkahaastatteluihin tulisi kuulua itsestään selvinä huumetesti.
Miksi pitäisi? Sehän on oma asia mitä vapaa-ajalla tekee. Yhdessä paikassa kysyttiin käytänkö huumeita? Vastasin etten työajalla. Siinä oli kaksi haastattelijaa joista yksi meni hämilleen ja toista huvitti. Tämä hämilleen mennyt sai sanottua että sitten me vaadimme huumetestin. Sanoin että mihin ja tiedän sen olevan puhdas. Jatkoin vielä että saahan sinulta vaatia saman? Meni ihan vaikeaksi.
Sain sen paikan joka oli vain parin kuukauden mittainen. Eikä tarvinut kusta kuppiin mikä oli hyvä juttu. Vaikka harvoin käytän niin siinä olisi voinut näkyä vähän ganjabiksen jäämiä. Se kun pahus näkyy pitkään käytön jälkeen toisin kuin kovat aineet joita en käytä.
Vierailija kirjoitti:
Salillakävijät on keskimäärin nistejä kaikki. Piste.
Ok. No, Elixia menee sitten konkurssiin, kun ei ole enää ketään ketä siellä kävisi.
Eipähän tarvitse liittyä tuon puljun jäseneksi. En käytä huumeita, mutta en ikinä suostuisi testattavaksi harrastuksessa. Kuka nuo testit edes ottaa ja millä perusteella? Pian saa varmaan pelätä, että metsäpolullakin joku hyökkää purkin kanssa pusikosta.
Yksikään täysijärkinen ihminen ei tule tuollaiseen testiin suostumaan, ja jos jonkun jäsenyys irtisanotaan sen perusteella, että ei suostu testattavaksi, niin Eliksialle tulee kallis oikeusjuttu ja joutuvat maksamaan hyvitystä irtisanotulle. Lisäksi tietysti tämän perseilyn aiheuttama imagotappio tulee kalliiksi menetettyinä asiakkuuksina.
Minun on hyvin vaikea käsittää, miten noin iso firma voi sekoilla noin pahasti.
Olen Elixian jäsen eikä haittaa tippaakaan. Pidän ihan hyvänä juttuna, että roinaavat hormonipellet poistunevat muihin maisemiin sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Lukaisin noista linkeistä pikaisesti Elixian käytännöistä. Onko tuo normaalia kaikilla kuntosaleilla/ketjuissa, että sitä jäsenyyttä ei käytännössä pysty lopettamaan tai laittamaan tauolle ilman järjettömiä todisteita ja todisteluja? Kun ei se minun mielestäni ihan noinkaan voi mennä, että kuntosali päättää mihin mä rahani käytän, tai kuten nyt tää Elixian uusin rimanalitus, harrastuspiiri joka ottaa itselleen oikeuden randomeihin huumetesteihin. Eihän ne ole työnantajillekaan automaattisesti sallittuja, ilmeisesti pitää jonkinlainen perusteltu syy olla niilläkin testaamiseen.
Olen muutaman kerran harkinnut kuntosalijäsenyyttä, mutta aina on alkanut epäilyttää kun ne peruutusehdot on vaikuttaneet jotenkin oudoilta, siis muillakin kuin vain Elixialla.
Eli jos haluaa elixian jäsenyydestä eroon, pitää vetää jotain piritorilta ja mennä tiskin eteen heilumaan? Ennen mahdoton irtisanoutuminen käy käden käänteessä.
En ymmärrä miksi Emmi Nuorgamin tapauksessa noin. Minä sain raskauden ja synnytyksen takia vuoden tauon vaikka määräaikaisuus kesken. Ei ekstramaksuja.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi Emmi Nuorgamin tapauksessa noin. Minä sain raskauden ja synnytyksen takia vuoden tauon vaikka määräaikaisuus kesken. Ei ekstramaksuja.
Minäkin sain, ei tosin ollut määräaikaisuus enää kesken, vaan olen ollut jäsenenä vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Nuorgam ei omien sanojensa mukaan ollut poikkeus. Yhteydenottojen määrästä päätellen se helppo tauotus/irtisanominen on poikkeus, normi on tuo järjetön vääntäminen.
Ihan täysin pimeä klausuuli jäsensopparissa ja ylittävät valtuutensa niin reippaasti että naurattaa.
En nyt ihan hahmota, että mistä aineista Elixia erityisesti on huolissaan? Jos joku treenaa testokuurilla, niin ei se minua mitenkään häiritse tai aseta vaaraan. Oma asiansa, enkä saa pienemmistä painoistani mitään alemmuuskompleksia tai pelkää salilla käymistä koska siellä käy minua isompia ihmisiä.
Joku piripäinen seko alkaisi jo häiritä, mutta onko joku koskaan ikinä missään salilla nähnyt tällaista? Varsinkaan ylihinnoitelluimmalla Elixialla?
Kaikenlaista sitä. Elixia tosiaan luulee omistavansa asiakkaansa ihan heidän kehojaan myöten.