Elixia uhkaa jäseniään huumetesteillä
Kommentit (73)
Onneksi käyn vanhan ajan räkäsalilla, jossa on käytössä wanhan ajan 10-kerran kortti.
Nihkeitä paikkoja noi vousisopimuksilla pakkositouttajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Elixian jäsen eikä haittaa tippaakaan. Pidän ihan hyvänä juttuna, että roinaavat hormonipellet poistunevat muihin maisemiin sieltä.
Olet siis valmis siihen, että poskettomia hintoja korotetaan entisestään, kun moni asiakas lähtee pois?
No mielelläni vaikka maksan muutaman lantin siitä, että siellä treenaa ns. parempi ja fiksumpi aines :)
Vierailija kirjoitti:
mitäs jos jollakin on joku lääkitys (lääkärin määräämä) ja se näkyy testissä?
Ainakin jotkut ihan lääkärin määräämät unilääkkeet näkyvätkin positiivisena huumetestituloksena. Kiinnostaisi tietää, vaatiiko Elixia silloin reseptin ja lääkepakkauksen nähtäväksi? Vai eikö unilääkkeitä välillä käyttävät saa treenata siellä?
Olet erittäin väärässä, jos kuvittelet että varakkaammat ihmiset eivät käytä suoritusta parantavia aineita.
En kyllä ymmärrä mitä haittaa siitä kenellekään muulle salitreenaajalle on, jos roinareino omaa normaalit käytöstavat ja huomaavaisuuden.
T. Ylempi-keskituloinen
Edellinen siis vastauksena tuolle "parempi ja fiksumpi aines"-tyypille.
Vierailija kirjoitti:
Olen Elixian jäsen eikä haittaa tippaakaan. Pidän ihan hyvänä juttuna, että roinaavat hormonipellet poistunevat muihin maisemiin sieltä.
Minäkin olen jäsen, ollut jo vuosia.
Käytän välillä Stillnoct-nukahtamislääkettä unettomuuteen. Lääkäri sanoi, että se voi näkyä huumeenkäyttönä huumetestissä. Huumeita en ole koskaan edes kokeillut koko elämäni aikana kertaakaan.
Toivottavasti Elixia pikaisesti informoi, pitäisikö minun nyt erota Elixiasta vai kärsiä välillä pahasta unettomuudesta?
Testoa tuikataan kannikkaan työterveydenhuollossakin ja mites adhd-lääkitys sitten, kun kuntosalin huimaustesteri hälyttää sillon ensiluokkaisesta píristä?
Suuria taloudellisia tappioita tiedossa, mikäli todella aikovat toteuttaa tuon pähkähullun idean.
Kilpailijoille tuo olisi mahtava juttu.
Jos sattuisin Elixian asiakas olemaan niin tuollaisten vaatimusten jälkeen meikämannesta tulis entinen asiakas 100%. Ensinnäkään en maksaisi testaamisesta, koska tiedän itse satavarmasti että en käytä huumeita. Toisekseen yksityinen firmaa, jonka pääasiallista toimialaa ei ole terveydenhoito, en päästäisi omia terveystietojani sorkkimaan. Mistä edes tietäisin mitä he niistä näytteistä tutkisivat ... Geenipooli kartoitettu ja minun henkilökohtaiset terveystietoni myytäisiin siinä sivussa esim. vakuutusyhtiöille.
EI KIITOS!
Kai Elixialla on myös oikeus tunnustella hivakkaa peräsuolesta/pimperosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän välillä Stillnoct-nukahtamislääkettä unettomuuteen. Lääkäri sanoi, että se voi näkyä huumeenkäyttönä huumetestissä. Huumeita en ole koskaan edes kokeillut koko elämäni aikana kertaakaan.
Sen verran huutelen tänne väliin, että tiedätkö miksi Stillnoct näkyy huumeenkäyttönä huumetestissä?
Vastaus: Koska se on huume.
Käytät vain huumetta laillisesti reseptillä eli, hokkus pokkus, lääkettä.
Vierailija kirjoitti:
Palstan nisteillä tulee dopingkuset housuun.
Näin on. Joutaa karsia ne huumehörhöt pois.
Haha. No enpä käy enää. En käytä mitään aineita, mutta olen kyttäyskulttuuria vastaan. Tapahtuu se sitten tosielämässä tai verkossa. Ihmisellä saa ja pitää olla yksityisyys. On väärin olettaa, että olet mahdollinen rikollinen tms. ja sen kautta sitten kohdellaan. Suomesta on tulossa Venäjä tai P-Korea.
"Mulla ei ole mitään salattavaa" ihmiset älkää vaivautuko taaskaan kommentoimaan. Totta kai teillä on salattavaa. Mikään 'en tee rikoksia' ei tarkoita, ettei teillä ole salattavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Myös kaikkiin työpaikkahaastatteluihin tulisi kuulua itsestään selvinä huumetesti.
Miksi? Ei maksa-arvojakaan mittailla ja puhalluteta aina aamuisin.
Kyllä mun työpaikalla saatetaan puhalluttaa aamulla.
Adhd-ihmisellä liikunta tekee hyvää ja pitää tasapainossa. Sitten Elixia irtisanoo sopimuksen, koska adhd-lääke näkyy testeissä positiivisena.
Myös muuten yskänlääke näkyy positiivisena.
En voi ymmärtää syytä tällaiselle. Jos joku häiriköi huumepäissään salilla, niin jäsenyyden voi irtisanoa pelkästään käytöksen perusteella, ei siihen mitään testejä tarvita. Jos aineiden käyttäjä kuntoilee ihan rauhassa niin ketä kiinnostaa?
Jos olisin jäsen niin irtisanoutuisin heti. En käytä päihteitä, mutta hirveän ahdistava ajatus että voitaisiin yhtäkkiä mielivaltaisesti vaatia pissaamaan purkkiin vieraan ihmisen katsellessa. Järkyttävää.
Millään kuntosaliketjulla ei ole valtuuksia määrätä ketään huumetesteihin. Heillä ei myöskään ole oikeutta testituloksiin. Mikähän nyt olisi sellainen erityinen tilanne missä he uhkaisivat erottaa jäsenen jos ei saada puhtaita testituloksia? Jos joku häiriökäyttäytyy, jäsenyyden voi irtisanoa sillä perusteella ilman mitään pissaleikkejä.
Laitonta niin siksi huono homma ketjulle, toisaalta ei kävijöihin vaikuta ja ymmärrettävää että yrittävät saada nappikauppiaat pois, se kun on ihan todellinen ongelma monilla saleilla ja heitä ei niihin haluta, mikä on ihan oikein.
Olet siis valmis siihen, että poskettomia hintoja korotetaan entisestään, kun moni asiakas lähtee pois?