Pahin korvamato biisi
Jos listattaisiin pahimpia korvamato biisejä. Päähän jää soimaan helposti Chris Rean Blue Cafe
Kommentit (402)
"Maija hii maija hoo", viralliselta nimeltään muistaakseni Dragostea Din Tei
Syysterveiset!
Täysikuu. Lähelläni on sen niminen katu, jonka jälkeen aina pyörähtää biisi päälle. Voihan argh!
"Yooo listen up, here's the story,
about a little guy that lives in a blue world..."
Nöpö Felixin lallatus. Ei voi mitään...
No thank you kirjoitti:
Anita Hirvonen ... se siinä pyöri mun ympärilläin, sanoin suoraan sille näin. Ei oo, ei tuu. Ei tipu lämpöö enkä sano juu, ei mua hilpeet hidalgot ...
Tuon esittää tyypillisesti Lea Laven, onko Hirvonenkin levyttänyt?
Vierailija kirjoitti:
Culture Club: Karma Chameleon. Alkaa oikein ärsyttää tuo laulu kun ei se lähde millään päästä!
Ärsyttävä piisi, vaikka ei soisikaan päässä.
En edes tiedä biisin tarkkaa nimeä, mutta JVG:n laulu missä ketrsikassa "leuat paukkuu niinku popkornii". Ja en voi sietää tuota yhtyettä ja siltikin tuo biisi on soinut päässäni viimeiset kaksi viikkoa!
Auttakaa :'D
Laura Närhen "Teepannu herättäääää.... äänelläs sun, ei haihdu kuvasi poiiis" on soinut päässä vuodesta 2002 niin paljon että olen joutunut maksamaan TUHANSIA euroja teostomaksuja Lauralle
Junnu Vainion "Ei ole Kööpenhamina kuin eeeeennneeeeen"
Pahin tai oikeammin paras biisi on
"Bohemian Rhapsody". Pianointrosta se alkaa ja jatkuu...Uusin versio siitä mitä kuuntelen You tubesta, on 6vuotiaan sokean Avett-pojan. Kuunnelkaa ja ihastukaa!!!!
Miljoona miljoona miljoona ruusua...arghhhhhhhhhh!
Pepe Willbergin Pilvi taivaan peittää. Se soi kerran päässä niin monta vuotta että ostin torilta CDn ja soittelin sitä. Tehosi. Mato kuoli.
Aserejé, ja deje tejebe tude jebere
Sebiunouba majabi an de bugui an de buididipí
Eiffel 65 - Blue
ATC - All Around The World La la la la la, la la la
Fools Garden- Lemon tree
Daniel Powter - Bad Day
Train - Drive By
Queen - Don't Stop Me Now
Sunrise Avenue - Hollywood Hills
Reckless Love - Hot palkinto tälle :)
Hardcore Superstar - We Don't Celebrate Sundays ( minulle tämäkin, koska kuuntelen usein)
WALK THE MOON - Shut Up and Dance
Pitbull - Rain Over Me ft. Marc Anthony
Danza Kuduro - Don Omar ft Lucenzo
PSY-Gangnam Style
Luis Fonsi - Despacito ft. Daddy Yankee
Camila Cabello - Havana
Deeänaa asiakasetuhintaaa