Pahin korvamato biisi
Jos listattaisiin pahimpia korvamato biisejä. Päähän jää soimaan helposti Chris Rean Blue Cafe
Kommentit (402)
Mä olen hopeinen mystinen diskomies
Kieltään lipova liskomies
Onsullamuodot veenuksen, daa-dirlan-dirlan-daa
Vierailija kirjoitti:
Mä olen hopeinen mystinen diskomies
Kieltään lipova liskomies
Tämä soi mulla just muutaman päivän. Sanatkin muuttui muotoon "oon kieltä lipova nahkamies". J.:n musiikki on täydellistä, joten mato ei ollut niin häiritsevä kuin joku renkutus.
Kyllä se on se Martti Vainaa ja Sallitut aineet - Pelimies. Palannut tasaisin väliajoin päähän soimaan since 2005.
Nanana naa nana nannannaa...
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa... Siilillä on piikit, linnulla on höyhenet...
Tulee aina välillä mun korvamadoksi, eikä meinaa millään lähteä. Vihaan koko laulua, vihasin jo lapsena :D
Vierailija kirjoitti:
Hon heter Anna. Anna heter hon
Och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp I våran kanal
Tää on muuten kertsiltään aika paha mato 😣 vaikkakin ihan hyvä biisi.
Ot mulle selvis vasta äskettäin, et tässä lauletaan sellasesta telkkarin botti-Annasta, eikä laivasta...
Hyvä kasaribiisi tosin, että ei siinä, mutta hyvin tarttuva kappale noilta ajoilta on Dexy´s midnight runnersien Come on Eileen.
Pan's Labyrinth -leffan tuutulaulu
Bomfunk MC's - Freestyler
Bloodhound Gang - The Bad Touch
Spin Doctors - Two Princes
Backstreet Boys - I Want It That Way
Billy Joel - Uptown Girl
Nik Kershaw - The Riddle
Dead Or Alive - You Spin Me Round
MIKA - Relax, Take It Easy
Scatman (ski-ba-bop-ba-dop-bop)
Fool's Garden: Lemon Tree
ysäriltä tämäkin, vaikkei olekaan korvamatojen kuningas-genreä eurodancea. Miettikää nyt vaikka jotain
Movetron: Romeo & Julia!
Pahin ja ärsyttävin korvamato on sellainen, joka iskee tajuntaan ilman että edes kuulee koko biisiä. Tällä hetkellä mulla on kuuntelussa Yön Tia Maria, joka iskeytyi korviini viime yönä lukiessani juttua Yön muistokonsertista ja oli maininta tästä ällötyksestä.
En uskaltanut lukea tätä ketjua tämän takia ollenkaan, jos vaikka joku olis maininnut jonkun vielä kamalamman biisin. En tosin tiedä, onko sellaista.
Vaaleanpunainen pantteri teema
Kuuntelen Tomppaaaa....
Schni Schna Schnappi
Schnappi Schnappi Schnapp
Ville Valo&Agents: Orpolapsi kiurun😩
The Crazy World of Arthur Brown: Fire
Laa la la la Laa Laa laa la Laa, mä oon söpö!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hon heter Anna. Anna heter hon
Och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp I våran kanalTää on muuten kertsiltään aika paha mato 😣 vaikkakin ihan hyvä biisi.
Ot mulle selvis vasta äskettäin, et tässä lauletaan sellasesta telkkarin botti-Annasta, eikä laivasta...
Chatin tai keskustelufoorumin
Muinaisesta Velipuolikuusta ”Muistan sua Elaine”🤮
Океан Ельзи - Обійми
Youtubesta löytyy, aivan mahtava laulaja.
Mentävä on, mennä mun täytyy, ystävääni katsomaan...