Pahin korvamato biisi
Jos listattaisiin pahimpia korvamato biisejä. Päähän jää soimaan helposti Chris Rean Blue Cafe
Kommentit (402)
Tällä hetkellä aika pahasti Vestan Ota varovasti tai JVG Ikuinen vappu🤦🏼♀️
Anita Hirvonen ... se siinä pyöri mun ympärilläin, sanoin suoraan sille näin. Ei oo, ei tuu. Ei tipu lämpöö enkä sano juu, ei mua hilpeet hidalgot ...
Sepi Kumpulaisen "Hirviö tuli mua vastaan tuolla metsätiellä"
Vierailija kirjoitti:
Dee än aaa, asiakasetuhintaan 🙉
Mainosjinglet onkin niitä korvamatoja sieltä pahemmasta päästä.
Sori sitten tartuttamisesta muillekin, mutta viime vuonna soi aika vahvasti päässä Fazerin suklaamainoksen "Ei voi laittaa suklaaseen, ei voi laittaa suklaaseen".
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä aika pahasti Vestan Ota varovasti tai JVG Ikuinen vappu🤦🏼♀️
Mulla samat! :D Onneksi noi on molemmat hyviä, ei haittaa vaikka soivatkin päässä
Vierailija kirjoitti:
London Boys Requiem <(r.i.p)> Tätä kuuntelin viikko sitten ja jäi päähän soimaan.
Voi apua! En muistanutkaan tällaista, paitsi nyt. Thnx a lot :D tosi nolo jumppavideo
Bat & Ryyd: Ehtaa tavaraa
Lady Gaga: Alejandro
Opus: Life Is Life
Haddaway: What Is Love
Toi Anita Hirvosen biisi on kyllä kaamea.
"Kolme varista, istui aidalla! Silivati seilaa..."
No thank you kirjoitti:
Anita Hirvonen ... se siinä pyöri mun ympärilläin, sanoin suoraan sille näin. Ei oo, ei tuu. Ei tipu lämpöö enkä sano juu, ei mua hilpeet hidalgot ...
Lea Lavenin tuo on.
Syksyn Sävel tai Euroviisu.
Pingviinitanssi. Ei älkää kuunnelko.
No thank you kirjoitti:
Lea Laven eikä Anita Hirvonen.
Anna Hanski:
Tunteisii-iin, sisimpääni matkustan, Joo ja nii-iin, taakse verhon kurkistan,
Tunteisii-iin, kivet käännän kyljelleen, En enää jää vain paikoilleen, Eteenpäin mä meen
Paras tapa saada korvamato pois päästä on sanoa sille jämäkästi "Hei, lopeta!" ja heti perään taputtaa kaksi kertaa käsiä yhteen.
Kisu, juustosta löytyy, ja Italialainen Nek Ja Laura biisi, soi aamulla radiossa ja jäi korvaan soimaan.
Raptorin tosi tartuva täytebiisi" tai saman bändin "oi beibi". Minulle riittää että joku sanoo biisin nimen niin alkaa renkutus päässä soimaan... Kuten nyt kirjoittaessa nimet.
Culture Club: Karma Chameleon. Alkaa oikein ärsyttää tuo laulu kun ei se lähde millään päästä!
Ladytron: Seventeen