Pahin korvamato biisi
Jos listattaisiin pahimpia korvamato biisejä. Päähän jää soimaan helposti Chris Rean Blue Cafe
Kommentit (402)
Juicen Hauho jäi soimaan päähän, kun minä onneton menin sitä pianolla soittelemaan.
Yhdessä välissä päässä soi Men Without Hats biisi Safety Dance.
"Aina mun pitää siivota aina mun pitää tiskata...En saa mennä koneelle en katsoo telkkarii en saa nähdä edes mun kavereita...Aina mun pitää...."
Ite, itee, itee.. Keskon rautapuljun älyvapaa taustabiisi!
BTS - Dynamite
"Toss a coin to your witcher" Witcher-sarjasta
Tää biisi jää soimaan sun päähän
Tässä on kaikkien korvamatojen äiti. Omalla vastuulla...
Olet Kaunis Margatita.
Siinä nyt toi- nen , au- to taka- Na , kur- kkii,. Jo- tta-ko Mun la- ta- s ta O- Hi pää- sis, ku- skilla mulla , liikke-. Ne sää- nnöt, mie- kessä Myös, Owat, mieles , nyt ovat.
Ru- raha sii- nä Am- eri- Kan rau- Dan , Am- merikan , hie- non Au- ton , o- Hi ,
ajaa, kun Ora- nni-ses, mer- ki- s on Kuus- kymmen nu- me- ro siinä, Sitä,
Pitt- ää , us- kova , sään- tö- jä Nou- vastaa,.." Viu- Lu yksin soitti, viu- Yks- on soit- to.
Mut- kan ta- ka- na, mut- kan , a jos Po- Liisi py- sä- ytää,
On , auto, kat- sas- tuettu.Toi- niin jarrut ja valo..
Olit Ka- u- nis Mar- ga- Rita,
Ei- no Gr- öh- niin Tan-Go , niin Mi- e- Leen , jää, Mie- Leen, jää.
🎼🎶, .. Me , vaelsi me, tanssi- lavan - vae- lsimmmme , tanssi- lavan luona, ..
Stop merkille Py- sähtyä Pittää, ja Kotona , sitten , koto- tina sitten , Au- tosta poistun , Rei- ssu Hy- vain meni , ja kaha- vit keitän , kaha- vit keitän.
Ja olen onnellinen.ma.😁🎼🎶
Viikkotolkulla soinut päässä Veikko Lavin laulu. "Venäläiset kiva kansa, heidän kanssaan pärjätään, tuskin enää kaakon kulmaa punaiseksi värjätään."
Kaikki mikä soi k-marketissa kuin diskossa ja on toistoja. Renkuttava kappale. Epätoivoiselta kuulostava laulaja pahin.
Tämä on soinu monta päivää päässä, ei pahasti haittaa kun tykkään.
Didon White Flag.
Joulun alla Varpunen jouluaamuna pyörii nonstoppina päässä. Onneksi on tiukkaa glögiä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on kaikkien korvamatojen äiti. Omalla vastuulla...
Mun mies laulaa usein mulle tuota, on 60-luvulla syntynyt😂
Kankaan kaunis Katriina.
Ja inhoan sitä laulua yli kaiken.
Kerran soi korvissani kolme kuukautta putkeen. Olin it$emurhan partaalla 🤬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laila Kinnunen:Tipitii
Sister Nancy: Bam bam
Bob Marley: Don't worry be happyNo haloo! Don't worry ei todellakaan ole Bob MARLEYN biisi!
Bobby McFerrin oli esittäjä.
Eikä Tipitii Laila Kinnusen, vaan Marion Rungin.
Miksi, oi miksi, ei korvamato ole IKINÄ sellainen biisi, josta tykkää?
Pave Maijanen - Ai ai ai
Maijasella oli monta korvamatobiisiä 80-luvulla, mutta tämä oli ehdottomasti pahin.
"Punaiset lehdet" Aina Inkeri Ankeisen laulamana.
Toinen varsin paha oli K-kaupan kalamainos, "No ootkos nähnyt nieriää, se tykkää pannulla kieriä"...
ilmastonmuutos, ilmastonmuutos,ilmastonmuutos , ilmastonmuutos jne.jne. emma karin määkimänä.
Indican biisi soi päässä täälläkin.