Pahin korvamato biisi
Jos listattaisiin pahimpia korvamato biisejä. Päähän jää soimaan helposti Chris Rean Blue Cafe
Kommentit (402)
Edelleen se maija hii numa numa yei
Hoosiiiaaaaannna, Hoosiaaanna, hooosiaaaaaaanna hoosiaaaaaaaaaanna
Kiitos seurakunnan päiväkerhon joka opetti kolme vuotiaan laulamaan sitä sydämensä kyllyydestä.
Yksi päivä soi niin vahvasti One night in Bangkok ja erityisesti kertosäe niin pitää nostaa tätä keskustelua.
Just nyt huutaa päässä, kakskyt neljä seitsemän. BB:n kyttäys biisi.
Europe - The Final Countdown
Joka saa*anan päivä, kun luen koronatilastoja niin tämä soi ja soi ja soi ja se soi...
"Jos täytätte mun lasini, niin tahdon kertoa, surullisen tarinan, jolle ei oo vertoa,se on laulu merirosvosta Roope nimeltään, joka sydämiä särki, missä joutui kiertämään"...
Rosvo-Roope
Kisu: Sinun rakkautesi. Hyvä biisi muuten, mutta jää soimaan.
Vierailija kirjoitti:
Muskettikoirat
Muskettikoirat rientää, auttamaan toista pientä, vaaroista piittaamatta taistoon käy!
No en tiedä jos voi biisiksi kutsua, mutta Puuilon Morjensta pöytään on soinut päässä koko kesän! 😅
Mulla jo vuosia ollut "mansikkaa ja valkoapilan kukkaa..."
Shakira: La La La
Laa-laan lisäksi se pahuksen Leggo jää pyörimään 😅
Se No Milk Today soi minulla aina monta päivää jos kuulen radiosta :D
Kaikki on niin nastaa... (Lego Movie)
Kankaan kaunis Katriina ja Cicciolina . Mainittakoon että inhosin tuota ensimmäistä jo lapsena, kun se oli hitti 😱
Itsellä soinut muutaman päivän:
"Mennyt mies, on historiaaaa.
Mennyt mies, on historiaaaaaa.:
Why can´t we be friends ja enkä muista alkuperäisesittäjää. Saanut yliannostuksen kun tullut monella mainoskatkolla kesän ajan tämä missä uusia Simpsoneita mainostetaan.
Kruunalla kotiin ja klaavalla Esson baariin, se on jokotai jokotaijaijaijai