Pahin korvamato biisi
Jos listattaisiin pahimpia korvamato biisejä. Päähän jää soimaan helposti Chris Rean Blue Cafe
Kommentit (402)
Juu änt mii peipi vii eint nathin pat mamals
Hoosianna, Helsinki City Boy, Livin' On A Prayer
Mulla viime päivinä soinut tämä Katri Ylanderin kappale.
Ei muuten mitään ja kiva biisi, mutta ollut kipeiden muistojen vuoksi vaikeaa kuunnella, assisoituu niihin ikäviin asioihin mitä koin silloin kun tämä ahkeraan soi radioissa. Tahtoo siksi ne kummuta uudelleen pintaan.
Kill Bill -elokuvasta se vihellys
Siis tämä:
On kyllä yksi pahimmista korvamadoista ja sitten kun se soi niin sitä alkaa viheltää ja sitten se tarttuu toisellekin korvamadoksi.
J. Geils Band - Centerfold
Siitä se intro tai oikeastaan, kun tuo on plagiointi kappale niin Song Daekwan - Coming sunny days.
J. Geils Bandin versio on kummiskin se mikä soi päässäni.
Aina silloin tällöin tuo alkumusiikki alkaa vahvasti soimaan päässäni.
Viime päivinä pahin ollut "Veteraanien iltahuuto"...
"Kuinka saisin rikki kookospähkinän", ei lähde päästä millääään
Vierailija kirjoitti:
"Kuinka saisin rikki kookospähkinän", ei lähde päästä millääään
Toi on kyl aika paha. - Jos mul on joku huono tai kyllästyn, käyn hakemassa youtubesta uuden. On toiminut.
Mikä tahansa Johnny Cashin biisi minulla. Tykkään tosi paljon, mutta en viikkokausien korvamatona.
Tyttärelläni soi varmaan vuoden Beatlesin Yellow Submarine.
Aina mun pitää siivota aina mun pitää tiskata aina mun pitää...aina mun pitää..
Hesarissa tänään kiintoisa artikkeli korvamadoista ja haastatteluja kärsiviltä. Itselläni on jo kuukausitolkulla soinut matona korvassani Taiskan kappale: Yhden kerran ihanan tahdon olla lapsi maailman ......jne. aivan kaunis kappale ja ihanat sanat, mutta haluaisin itse määrätä, milloin sitä kuuntelen:)) Korvamatoisaa juhannusta kaikille ja nyt se mato alkoi taas konserttinsa.
Ratirati rallaa, tuli talvi hallaa😬
Melodia soi useasti päässäni Tikun ja Takun pelastuspartiosta.
Ihmemies MacGyver tunnari on myös toinen
Kymppi kaks' kymppi kaks' mukaan vaan ja laulamaan....
Sylvian joululaulu soi vielä juhannuksena matona korvissani.
Uusi mato voisi olla vaikka Jo joutui armas aika ja suvi suloinen....
Loton 90-luvun jännitysmusiikki.
Vierailija kirjoitti:
Hesarissa tänään kiintoisa artikkeli korvamadoista ja haastatteluja kärsiviltä. Itselläni on jo kuukausitolkulla soinut matona korvassani Taiskan kappale: Yhden kerran ihanan tahdon olla lapsi maailman ......jne. aivan kaunis kappale ja ihanat sanat, mutta haluaisin itse määrätä, milloin sitä kuuntelen:)) Korvamatoisaa juhannusta kaikille ja nyt se mato alkoi taas konserttinsa.
Luin saman jutun jo yöllä. Hauska juttu, mutta erehdyin katsomaan/kuuntelemaan sen Baby-shark videon. En ollut koskaan kuullutkaan moisesta - 16 miljardia katselijaa Ytubessa!? En meinannut saada unta, kun se jäi soimaan ja tänään koko päivä dududuuta. Omituisin henkilökohtainen korvis on Hei Tonttu-ukot -se soi usein krapulassa, siis ainoastaan krapulassa, ei muulloin.
Miks mä aina...