IS: Henna, 35, täräytti suorat sanat Napakymppi-matkasta lehdenjakaja-Timon, 40, kanssa : ”Sanon suoraan, että ei!”
Miksi lehdenkantajamies on ehdoton nou nou naisille?
Kommentit (156)
Vierailija kirjoitti:
Koko ketju turhaa öyhötystä. Matkan alussa tuo nainen oli ihan innoissaan. Tiesi ammatin jo silloin. Matkan loputtua totesi, että ei. Silloin oli jo nähnyt miehen edesottamuksia tarpeeksi. Ammatilla ei ollut mitään tekemistä kuvion kanssa.
Tää Henna itse kuuntelee jotain Piri Sillanpäätä?
Itse en ole koskaan käyny treffeillä tai edes halannut naista. Joskus kun on kyselty naisasioista, olen vain todennut, että koska en ole NHL:n kirkkaimpia supertähtiä, ei tarvitse edes haaveilla parisuhteista tai perheenperustamisista. On yleensä vastapuolella ollut hiljaista.
M33
Ei ole häävi taso tolla muijallakaan
En ymmärrä, miksi tämä nainen saa täällä hirveitä haukkuja, en toki ymmärrä miksi mieskään. Ihan tavallisten kivojen ihmisten oloisia molemmat. Joskus ei vaan natsaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis katoitteko tuota videota? Mieshän oli koko ajan kännissä ja jotenkin pihalla, tuskin ammatilla on mitään tekemistä asian kanssa. En olisi tuollaisen kanssa vaikka olis mikä pankkiirilääkäri.
Ei kännissä voi skeitata!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis katoitteko tuota videota? Mieshän oli koko ajan kännissä ja jotenkin pihalla, tuskin ammatilla on mitään tekemistä asian kanssa. En olisi tuollaisen kanssa vaikka olis mikä pankkiirilääkäri.
Ei kännissä voi skeitata!!!
Voi muttei kannata.
Hän on ehkä käynyt ensin skeittiparkissa ja sitten keikalla koska ei keikallakaan voi skeitata ja keikat yleensä ovat myöhemmin illalla. Keikalla voi kännätä. Ja diskosta en tiedä, oliko hän diskossa. Diskossa ei oikein voi skeitata mutta kännätä voi.
Todellinen syy eroon oli se, että Timon jorma ei riittänyt seiväsmatkalla.
Vierailija kirjoitti:
Henna näyttää 45-vuotiaalta
Mullakin on yksi kaveri jolla on lasit. Ihan samalta se on näyttänyt viimeiset 15v niitten takia. On nyt 40v jotain. Lasit vanhentaa.
Mä en minkään lehdenjakajan kanssa lähtis yhtään minnekkään. Etsin itselleni miestä enkä mitään hihhulia.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaanpa, että tämä mies on osoittanut tykkäävänsä enemmän nuorekkaista skeittaritytöistä mikä on korvennut naista. Tämän takia nainen on niin ruttuturpana videon lopulla eikä anna miehelle edes kunnon suunvuoroa
No siinä tapauksessahan kyseisen naisen menettämisen ei luulisi miestä haittaavan, joten turhaan hänen puolestaan täällä verbaalista ruttuturpaa näytät.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole koskaan käyny treffeillä tai edes halannut naista. Joskus kun on kyselty naisasioista, olen vain todennut, että koska en ole NHL:n kirkkaimpia supertähtiä, ei tarvitse edes haaveilla parisuhteista tai perheenperustamisista. On yleensä vastapuolella ollut hiljaista.
M33
Hyvä, että olet tajunnut oman markkina-arvosi etkä turhaudu liikaa yrittämällä jotain mitä et voi saavuttaa eli tässä tapauksessa suomalainen nainen. Ehkä se onni löytyy aasiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että yksikään nainen kehtaisi esitellä kavereilleen tai sukulaisilleen uuden 40-vuotiaan kumppaninsa, jonka ammatti on lehdenjakaja? 15-vuotiailla nämä lehdenjakajan työt.
Tämä.
Sekoitat ilmeisesti mainostenjakajaan. Alaikäinen ei voi toimia lehdenjakajana.
Minä olin alaikäisenä lehdenjakajana. Sekoile keskenäsi.
Hämmentäviä kommentteja, koska minun mielestäni tuo nainen näyttää ikäistään NUOREMMALTA (arvioisin 27-30 v.) ja olemuksessa on jotain jopa pikkutyttömäistä. Kummallinen ilmiö, miten eri tavalla eri ihmiset tällaisenkin asian näkee ja arvioi.
Muuhun ei sitten olekaan juuri sanottavaa. Matka täytti tarkoituksensa kun saivat tutustua ja selvittää jatkaako tutustumista kotimaassa. Jos ei, niin mitäs siinä on muilla nokan koputtamista.
Vierailija kirjoitti:
35v ja näyttää tuollaiselta täti-ihmiseltä? Kääk!
Ihan tavallisen näköinen 35 vuotiaaksi suomalaiseksi naiseksi. 30v raja rikki niin maagisesti muuttuvat tädeiksi. Ääni madaltuu ja hiukset lyhenevät. Monelle kiloja tullut 10-20 lisää 10 vuodessa. Seksikkyyttä taas tasan nolla.
Häpeäisitte nyt vähän mammat kun ette pidä ulkonäöstänne huolta. Kyllä muualla on monet naiset ihan nuorekkaita vielä tuossa iässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
35v ja näyttää tuollaiselta täti-ihmiseltä? Kääk!
Ihan tavallisen näköinen 35 vuotiaaksi suomalaiseksi naiseksi. 30v raja rikki niin maagisesti muuttuvat tädeiksi. Ääni madaltuu ja hiukset lyhenevät. Monelle kiloja tullut 10-20 lisää 10 vuodessa. Seksikkyyttä taas tasan nolla.
Häpeäisitte nyt vähän mammat kun ette pidä ulkonäöstänne huolta. Kyllä muualla on monet naiset ihan nuorekkaita vielä tuossa iässä.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä oletus, että miehen työ liittyisi mitenkään asiaan??
Ei tarvitse olla Einstein, että tajuaa yhtälön
No mitas Einstein siihen sanoo, että nainen tiesi ammatin jo reissuun lähtiessä ja oli ihan innoissaan. Mutta reissussa mieli muuttui. Ja minusta tuntuu, että olipa reissuun lähtevien ammatit mitä tahansa, niin ei niistä ole yhdestäkään mitään paria tullut. Ystävinä enintään jatketaan.
Mies on kyllä ihan miehisen näköinen mutta ruuminkielestä huomasi että huono itsetunto, alemmuuden tunne tjsp. Myös oudot jutut (kenkälusikka). Rennolta tosin vaikutti tohon naiseen verrartuna jolla oli kyllä keppi syvällä per...seessä.
Eli päättelet, että nainen on vihdoin ymmärtänyt oman tasonsa. Miksi sitten haukut hänet? Eikös tämä oman tason ymmärtäminen ja sen mukaan parinvalinnassa toimiminen ole JUURI SITÄ mitä te palstamiehet olette naisilta toivoneet? MIKSI siis haukut naisen joka on mielestäsi tehnyt juuri tämän?
Näitä kommentteja lukiessa olen yhä tyytyväisempi siitä, että olen elänyt elämäni ihan vapaahtoisestikin poissa suhdemarkkinoilta.