IS: Henna, 35, täräytti suorat sanat Napakymppi-matkasta lehdenjakaja-Timon, 40, kanssa : ”Sanon suoraan, että ei!”
Kommentit (156)
Näytti olevan kännissä koko ajan mies. Puhui myös naisen päälle videolla.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että yksikään nainen kehtaisi esitellä kavereilleen tai sukulaisilleen uuden 40-vuotiaan kumppaninsa, jonka ammatti on lehdenjakaja? 15-vuotiailla nämä lehdenjakajan työt.
Minä kehtaisin esitellä sukulaisilleni ihan kenet vaan miehen, olkoon työtön tai työssä oleva. Ei niin mitään väliä minkä alan töitä tekee, ei meidän suvussa mietitä joitain statuksia. Meillä on monta jotka tekevät mm. siivoustöitä ja vartijan hommia, eli ihan perusduunareita.
Olen itsekin vielä toistaiseksi työtön (parin viikon päästä alkaa työt), joten tiedän ettei työtön ole yhtään sen huonompi ihminen kuin työssä olevakaan. Oma perheenikään ei ole koskaan syrjinyt, eikä vihjaillut minulle töihin menosta. Ehkä meidän suvussa ollaan sitten hyväksyvämpiä kuin muiden ja otetaan ihminen vastaan sellaisena kuin on. Tutustutaan ilman ennakkoasenteita.
N45
Vierailija kirjoitti:
Olen menettänyt kaiken kunnioituksen suomalaista naista kohtaan viime vuosina.
Jep, tuossakin se nainen teki selväksi että se oli HÄN joka hylkäsi. Olisihan se voinut sanoa että ystävämielessä aikoi vähän pitää yhteyttä jatkossakin. Nyt se vaikuttaa narttumaiselta tavisnaiselta jolla on ihan liian suuret luulot itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, tuossakin se nainen teki selväksi että se oli HÄN joka hylkäsi. Olisihan se voinut sanoa että ystävämielessä aikoi vähän pitää yhteyttä jatkossakin. Nyt se vaikuttaa narttumaiselta tavisnaiselta jolla on ihan liian suuret luulot itsestään.
Oisko av-mamma?
Henna on nykyaikainen Rotunainen ja tietää oman markkina-arvonsa parisuhdemarkkinoilla ja vain paras on hänelle kyllin hyvää, Timo ei ollut sitä.
Kyllä tason 6-7 nainen pitää saada vähintään tason 8-9 mies, Timo oli tason 6-7 mies eli ei riittävän hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko av-mamma?
Voi hyvinkin olla. Tosin kuvittelen että keskiverto av mammalla on kiloja ainakin 20 lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nuo iät ihan varmasti oikein päin? Tuo nainen näyttää tuota miestä vanhemmalta.
Nainen rupsahtaa samalla kun mies kypsyy kuin laatuviini
Hyi suatana,nuorta lihaa se olla pitää. Yli 30v mies on jo ihan blaah
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nuo iät ihan varmasti oikein päin? Tuo nainen näyttää tuota miestä vanhemmalta.
sairasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole yksin.
Voi mikä menetys,emme ehkä nyt kestä elää ilman teidän kunnioitustanne :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sairasta
Kyllä,minustakin tuo rupsahdusviesti oli lievästi sairas :)
Kattoko kukaan sitä jaksoa? Ei tässä nyt ammatilla ole mtn väliä, se jeppe oli tosi outo.
Pikku-Kalle rukoili illalla "Ota isä".Isälle ei käynyt kuinkaan mutta postinkantaja kuoli rappuun.
Ei ole tainnut tulla yhtään paria tämän nykyisen napakympin aikana. Tuntuu, että kaikki ei ole edes tosissaan kumppania etsimässä. Mitä järkeä ängetä ohjelmaan, jos ei ole aikomustakaan kumppania etsiä.
Ei jumankauta, äijä skeittaa ja vinkuu discoon! Ikä 40! Ei ihme että naista ei kiinnosta tuollainen mieslapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henna on nykyaikainen Rotunainen ja tietää oman markkina-arvonsa parisuhdemarkkinoilla ja vain paras on hänelle kyllin hyvää, Timo ei ollut sitä.
Kyllä tason 6-7 nainen pitää saada vähintään tason 8-9 mies, Timo oli tason 6-7 mies eli ei riittävän hyvä.
Aika löysästi annat noita pisteitä jos tuo on 6-7 tason nainen.
Itse tuskin saisin seisomaan tuon kanssa. Vähän pitäisi panostaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia en koskaan kerro ammattiani.
t. Hesarin jakaja
Kerro työskenteleväsi tiedotus- tai lehtialalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei jumankauta, äijä skeittaa ja vinkuu discoon! Ikä 40! Ei ihme että naista ei kiinnosta tuollainen mieslapsi.
:D
Vierailija kirjoitti:
Joo, ihan yök, että miehellä on harrastuksia, joista pitää 🤢 Kyllä tuossa iässä pitäisi jo harrastaa fiksummin, eli esim. kesämökin laittamista tai moottoripyöräilyä.
Ehkä Henna halusi enemmän huoltajatyyppistä miestä, on itse vähän toistaitoisen ”special” persoonan oloinen.
Työssä ei ole mitään vikaa, mutta ehkä miehessä oli. En tiedä, en katsonut jaksoa.