Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on tervettä mustasukkaisuutta? Miehen tarve pitää jatkuvasti yhteyttä

Vierailija
28.03.2019 |

Olen tapaillut miestä puolisen vuotta ja tässä on ollut kaikeinlaista draamaa. Miehen entinen naisystävä jäi kiinni törkeästä pettämisestä ja nyt tuntuu, että minä joudun koko ajan todistelemaan miehelle uskollisuuttani.

Ex tempore -tyyliset menot aiheuttavat suurta mielensäpahoitusta. Nyt tuli mahdollisuus lähteä viikonlopuksi tyttökaverin kanssa laskettelulomalle ilmaiseksi peruutuksen vuoksi. Mies heti kyseenalaistaa sen, että tämä tuli näin nopeasti.

Kaikkein mieluiten mies viettäisi vähintään kaikki yöt yhdessä. Minua tämä ahdistaa siksi, että minulla on oma koti, omat tavarani ja vatteeni siellä ja yökylässä jatkuva ramppaaminen vie paitsi energiaa, myös aikaa.

Ymmärrän miehen trauman menneisyyden takia mutta tuntuu, etten minä voisi elää suunnittelematta menojani tarkkaan etukäteen ilman, että mies ahdistuu.

Mies ei ole aivan tasapainoinen, aika impulsiivinen luonteltaan. On kuitenkin hurjan kiltti mutta jokin täss silti ahdistaa. Ylireagoinko? Miten te muut melko tuoreessa suhteessa olijat toimitte? Ja aikuisia ollaan, molemmat n. 40-vuotiaita.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petä sitä härskisti ja potki pellolle.

Vierailija
2/34 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petä sitä härskisti ja potki pellolle.

En halua. Enkä muutenkaan halua aiheuttaa mielipahaa. Miten saan miehen tajuamaan sen, että hänen käytöksensä on omiaan ajamaan minut pois?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllätys-laskettelumatka naiskaverin kanssa. nämä reissut kyllä tiedetään.

Vierailija
4/34 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei tee elintilastasi toivomaasi pienempää ilkeyttään, vaan omaa epävarmuuttaan. Se ei silti muuta sitä tosi asiaa että hän tekee elintilastasi toivomaasi pienemmän. Jos tähän on ylipäätään odotettavissa helpotusta, sitä joutuu nimenomaan odottamaan koska tuo elämänkatsomus höllää vasta lukuisten onnistumisten ja luottamuksen pönkitysten kautta. 

Vaihda rennompaan.

Vierailija
5/34 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ihan tosissasi tätä mieltä?

Vierailija
6/34 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuvinkkinä - sairaalloisen mustasukkaisen mielestä jo se, jos puoliso on käynyt ruokakaupassa ja viipynyt 5 min pidempään, on aukottomasti todisteet pomminvarmasti tapahtunut törkeä pettäminen.

Vierailija
7/34 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö omassa elämässäsi tapahdu koskaan mitään yllättävää? Kukaan kaveri ei koskaan sairastu niin, että yksi huone mökistä jää tyhjäksi ja sinua pyydetään mukaan. Kukaan kaveri ei pyydä sinua äkkilomalle yhdessä kanssaan?

Kyseessä pe-su matka eli ei edes mikään viikon mittainen reissu.

-ap

Vierailija
8/34 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä mitä teet, jos vain tapailet miestä; eri asia, jos seurustelisitte.

Pelkässä p anosuhteessa olet vapaa nainen!

Vierailija
9/34 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako seurustelu sinun mielestäsi sitä, että kumppanin pitää kysyä lupa toiselta halutakseen tehdä jotakin virkistävää?

Vierailija
10/34 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö omassa elämässäsi tapahdu koskaan mitään yllättävää? Kukaan kaveri ei koskaan sairastu niin, että yksi huone mökistä jää tyhjäksi ja sinua pyydetään mukaan. Kukaan kaveri ei pyydä sinua äkkilomalle yhdessä kanssaan?

Kyseessä pe-su matka eli ei edes mikään viikon mittainen reissu.

-ap

Ihan kuin se reissun pituus merkkaisi mitään porauslautta-meiningillä varustetuilla kevään panomatkoilla laskettelukeskuksissa 

Vierailija
11/34 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy tehdä suhteesta myös sellainen, joka sinulle sopii. Itsesi näköisen. Jos mies on tähän tyytymätön, panosta laatuaikaan. Halua sinäkin suhteelta asioita, aivan kuten mieskin haluaa, niin eiköhän siinä jokin yhteinen sävel löytyy. Ellei sinun tahdollasi ole merkitystä, no... On kuitenkin kaksi eri asiaa pahoittaa mielensä, kuin käyttäytyä vielä huonosti.

Vierailija
12/34 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuin eksäni. Aikuinenkin voi olla sairaan mustasukkainen.

Vierailija
13/34 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen asenteeseen varmaan vaikuttaa myös se, miten sinä suhtaudut hänen reaktioonsa?

Vierailija
14/34 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun täytyy tehdä suhteesta myös sellainen, joka sinulle sopii. Itsesi näköisen. Jos mies on tähän tyytymätön, panosta laatuaikaan. Halua sinäkin suhteelta asioita, aivan kuten mieskin haluaa, niin eiköhän siinä jokin yhteinen sävel löytyy. Ellei sinun tahdollasi ole merkitystä, no... On kuitenkin kaksi eri asiaa pahoittaa mielensä, kuin käyttäytyä vielä huonosti.

Miehelle riittää se, että hän saa viettää aikaa minun kanssani. Minä haluaisin tehdä muutakin, kuin nyhjätä kotona.

Vierailija
15/34 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktahan on, että nykyajan naiseen ei voi luottaa. Se on fakta. Sun mies tietää tämän ja siksi ei pysty olemaan rauhassa. Minä pystyn olemaan rauhassa kun en anna sydäntäni yhdellekkään naiselle tuhottavaksi. Ei vaan pysty luottamaan teihin sori.

Vierailija
16/34 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen asenteeseen varmaan vaikuttaa myös se, miten sinä suhtaudut hänen reaktioonsa?

Olen suhtautunut ymmärtäväisesti. Olen kaivannut sitä, että voitaisiin tehdä yhdessä ihan normaalieja juttuja. Miehellä on ollut koko ajan vähemmän rahaa käytössään kuin minulla mutten minäkään pysty jatkuvasti lomailemaan saati maksamaan toisen puolesta kaikkia matkoja ruokakuluineen.

Rupean olemaan ahdistunut ja tunnen itseni nurkkaan ahdetuksi. Tarvitsen myös yksin vietettyä aikaa mutta haluan välillä nähdä muitakin ihmisiä (=ystäviä), kuin seurustelukumppaniani. Mies on kateellinen siitä, että teen heidän kanssaan jotakin kivaa. Miehen kanssa on tosi vaikeaa tehdä mitään kävelylenkkejä ihmeellisempää siksi, että hänellä ei ole rahaa.

Vierailija
17/34 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa

Kontrolloiva mies

Sairaalloinen mustasukkaisuus

Vierailija
18/34 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Miksi seurustella jos tarvaranjakoreissu kaverin kanssa, omat tavarat ja noin ylipäätään kaikki on tärkeämpää kuin suhde? Hinkkaa sitä vehjettään vapaassa suhteessa eikä käytä muita hyväkseen.

Vierailija
19/34 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehelle kaikki mitä ajattelet. Jos hän ei kerran luota sinuun, niin kyllä se tulee keskustelussa esille tai ainakin sinä tunnet sen sisimmässäsi jos hän sanoo jotain mikä ei sinun mielestä ole tavallista. Istutat miehen siis ihan keittiönpöydän ääreen ja puhut.

Jos luotto on miinuksella, niin saat todistella lopun ikääsi luotettavuuttasi miehelle ja voit pahoin.

Vierailija
20/34 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen suhtautunut ymmärtäväisesti. Olen kaivannut sitä, että voitaisiin tehdä yhdessä ihan normaalieja juttuja. Miehellä on ollut koko ajan vähemmän rahaa käytössään kuin minulla mutten minäkään pysty jatkuvasti lomailemaan saati maksamaan toisen puolesta kaikkia matkoja ruokakuluineen.

Rupean olemaan ahdistunut ja tunnen itseni nurkkaan ahdetuksi. Tarvitsen myös yksin vietettyä aikaa mutta haluan välillä nähdä muitakin ihmisiä (=ystäviä), kuin seurustelukumppaniani. Mies on kateellinen siitä, että teen heidän kanssaan jotakin kivaa. Miehen kanssa on tosi vaikeaa tehdä mitään kävelylenkkejä ihmeellisempää siksi, että hänellä ei ole rahaa.

Ja tapailet tätä ihmistä syystä että?

Häpeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi