Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies on aiheuttanut sinuun voimakkaimmat halut (ei tarvinnut tapahtua miehen kanssa lopulta mitään). Oliko joku Hunks tanssija?

Vierailija
28.03.2019 |

Kuvaile

Kommentit (168)

Vierailija
141/168 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni. 175 cm maratoonari.

Toinen on mieheni paras ystävä. Minun mittaiseni (168 cm), "harmaa mies". Siis tosi väritön, ei juuri puhu, sen vähän mitä puhuu todella miellyttävällä äänellä ja asiaa. Huippuälykäs. Urheilija tämäkin tietysti.

Hunksit naismaisine keikutteluineen ovat iljettäviä.

Vierailija
142/168 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen kaksi, joista kummankaan kanssa ei mitään tapahtunut.

Toinen oli joitain vuosia sitten minua ainakin 13 vuotta vanhempi, perheellinen esimieheni. Pitkä, roteva, aika tavallisen suomalaisen isämiehen näköinen. Luonteeltaan täyttä kultaa, empaattinen ja älykäs. En olisi koskaan edes kuvitellut yrittävän mitään asian suhteen vastapuolen perheellisyyden ja työkytköksen takia, mutta jotain ihan ainutlaatuista väkevää vetovoimaa siinä oli. Tuossa vetovoimassa vielä minun puoleltani oli mukana sekä fyysistä vetovoimaa että vahvaa älyllistä yhteyttä/viehtymystä.

Nyt olen onneton ihan pähkinöinä minua 10 vuotta nuorempaan opiskelijakundiin. Sellainen vähän rentun oloinen, mutta kohtelias ja välkky. Kun tulee käytävällä vastaan ja katsoo silmiin niin meinaa kirjaimellisesti lähteä jalat alta. En tiedä, tajuaako poikaparka ollenkaan, minkälaisia häntä koskevia fantasioita tällainen keski-ikää lähestyvä täti-ihminen oikein lakkaamatta kelaa luennoilla istuessaan tämän tyypin takana. Luulen kyllä, että on huomannut hämmennykseni ja on ehkä jollain tavoin tästä vähän imarreltu. Ei taitaisi elämäntilanteet osua yksiin minkään vakavamman suhteen, mutta kyllä, yön tai kaksi tuota lempisin kyllä empimättä, jos saisin. Uuh...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/168 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmonen urheileva nörtti. Ei mikään oksettava hunks vartalo vaan lihaksikas mutta pehmeä. Pitkä leveillä hartiolla. Sosiaalinen, rento, rauhallinen kaveri. Lyhyet hiukset ja niin siniset silmät. Pelkkä ajatus saa, no tiedättehän 😁

Tiedämme, munan seisomaan.

Vierailija
144/168 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajani. Olin todella järkyttynyt tästä. Näin hänenstä kerran seksiunen (elämäni hirveimpiä tragedioita) ja se oli menoa, himo oli valtava (olis varmaan vieläkin jos kohtaisimme). Taivaan kiitos mitään ei koskaan tapahtunut, eikä hän opeta niitä kursseja joista olisin kiinnostunut niin en tapaa häntä kuin käytävillä. Kaikista ongelmallisimpana koen sen että hän ei ole yhtään tyyppiäni, enkä ikinä alkaisi suhteeseen hänen kaltaisensa henkilön kanssa. (Kaljamaha, ohut rasvaletti ponnarilla, keski-ikäinen setämies, sovinistiset jutu, käyttäytyy kuin maailman omistaja, kutsuu naisystäväänsä alentavalla nimellä, itsepäinen ja vaikuttaa viinaan menevältä) Uskon tämän johtuvan siitä, että hän edustaa minulle juuri jotain kiellettyä, mihin "kunnon tytön" ei pidä sotkeutua. Minulla on muitakin tämän kaltaisia fantasioita, jossa teen jotain sellaista jolla ns. "tahraisin puhtoista kuvaani". Suhtauduin tähän eläimelliseen himoon niin kielteisesti että sadattelin sitä myös puolisolleni, joka koki sen huvittavana.

Vierailija
145/168 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkoi naurattaa. Hunkseissa ei taida olla ketään 160 senttistä ja yli sata kiloista. Miespuolinen tuttava kymmenen vuoden takaa. Todella älykäs, hieno huumorintaju, ja jotenkin meillä klikkas. Mutta olin silloin vielä naimisissa onnettomasti. Nyt en sitten tiedä missä on, kun oltiin vain tuttuja, niin ei vaihdettu numeroita. Ei olla kumpikaan Facebookissa.

Vierailija
146/168 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen 30-vuotias mies, joka ei hymyillyt koskaan ja kertoi tyhmiä vitsejä. Kun sanoin "hei voitko tulla käymään täällä" niin hän vastasi siihen "hei" :D

Olihan se ihan helvetin hyvän näkönen, mutt ei saatana en tiedä miten pystyin olee siihen ihastunut parin vuoden ajan ilman että mitään olis ikinä voinu tapahtua.

Vierailija
147/168 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran nähnyt seksiunta jopa Hercule Poirotista. Ei ihan Hunks. Sen pullea vatsa tuntui unessa niin ihanalta.

Vierailija
148/168 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jompikumpi Alangon veljeksistä esiintyi tv:ssä tänä vuonna (2019) ja tajusin kuinka äärimmäisen sensuelli, aistikas, animaali eli sexy hänen habitus on. Ja se lauluääni on myös erittäin viettelevä...

Vierailija
149/168 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu mies jolle olin moikannut ehkä 15 vuotta. Ei oltu koskaan puhuttu, mutta mun ex on tämän miehen kaveri harrastuksen kautta.

Asiat vaan meni niin että tää mies tuli mun luo ja otti suudellessa tukasta kiinni.

Se oli jotain niin kiihottavaa etten ollu aiemmin kokenut enkä kyllä sen jälkeenkään

Vierailija
150/168 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku perusnätti alle 35-vuotias nainenkin vastata, eikä vain sairaalloisen lihavat vanhat mummot. 

Ja minkäslaisia vastauksia sielläpäin toivottaisiin? Että ne perusnätit alle 35-vuotiaat tykkäävät Hunkseista vai että eivät tykkää? Kun jokinhan nyt näyttää taas teikäläistä kovasti kiukustuttavan, mutta vähän epäselväksi jäi, että mikä?

Vierailija
151/168 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että minuun vetoaa voimakkaimmin puhtaasti fyysisellä tavalla miehet, joiden kasvoissa on jotain feminiinistä. Tai olisiko androgyyninen oikea sana. En tarkoita pyöreäposkisia nöpöneniä - itse asiassa miehillä joihin olen tuntenut vetoa on aina ollut voimakas nenä/sivuprofiili - mutta sellaisia hoikkakasvoisia, korkeat poskipäät ja kauniit piirteet omaavia miehiä, jotka voisivat oikealla tavalla meikattuna ja valaistuna käydä vaikka Voguen sivuilla näkyvästä androgyynin näköisestä naismallista. Kuitenkin ovat kropaltaan selkeästi miehiä, hoikkia ja jänteviä.

Tarkoitan siis, että sellaiset jykeväleukaiset ja paksuniskaiset lihaskimput, jotka joidenkin mielestä ovat oikein Miehekkäitä Miehiä, ovat ainakin minulle totaalinen turn-off.

Olen ihmetellyt, miten kuvailemasi miestyyppi on saanut lisääntyä; tuumannut, että varmaan tyttärien kautta. Jos heidän tyttärensä ovat lapsenomaisia, se on monen miehen makuun... Sitä kautta femiininen mies kytkeytyy maskuliinisempaan sukuun, mutta tuon tuosta femiinisyys putkahtelee esille jälkipolvissa. Toisaalta, on tämä kummallinen mieltymys kuten sinun. Oletko täysin hetero kuitenkin? Oliko isäsi hyvin maskuliininen?

Mä pidän myös enemmän tuon tyyppisistä miehistä, kihlattuni on juuri tuollainen, pitkä, hoikka ja urheilullinen, kapeat/sopusuhtaiset lihakset, sellainen jäntevä, ei pumpattu tai turpea keho. Kasvot juuri tuollaiset kuvaillun kaltaiset, joskin partaa kasvaa. ;)

Isäni oli aika samanlainen ulkonäöltään.

Teoriasi on ihan mielenkiintoinen ja voi pitää osittain varmaan paikkansa. Sitä en kumminkaan käsitä, miksei miesihannekin muuttuisi aikojen saatossa. Stereotyyppisillä "maskuliinisilla" ulkonäkö- ja etenkään luonteenpiirteillä ei tee juuri mitään nykypäivänä, ainakaan länsimaissa, joten on mielestäni täysin järkeenkäypää, että naiset pitävät yhä "pehmeämmistä" miehistä ja kovaksi valuutaksi parisuhdemarkkinoillakin nousevat esim. älykyys, sosiaalinen pelisilmä ja nopea sopeutuminen sekä joustavuus. Jos tämä korreloi "feminiinisempien" geenien ja ulkonäön kanssa, se voi myös selittää miesihanteen ulkoista muutosta. 

t. N 34v.

Joo, ei minulla ainakaan miesmaku vastaa yhtään sitä mitä oma isäni on. :D Isäni on aika perinteisen näköinen suomalainen mies, lyhyet hiukset, melko lihaksikas, ei kovin pitkä joskaan ei lyhytkään. Olen itse aina ollut heikkona hoikkiin, pitkiin, rock-henkisiin pitkähiuksisiin miehiin, siis ihan niin kauan kuin voin vain muistaa.  

Vierailija
152/168 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen silmälasipäinen lyhyehkö koiramies. Niin määrätietonen, jäätävän fiksun ja käskevän kuuloinen, että suorastaan pissin alleni.

Vierailija
153/168 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin pitkään ennen kuin muistin. Yksi tyyppi, jonka kanssa olimme samassa lukiossa. Hän oli suosittu, mutta kaikkia kohtaan avoin ja reilu. Salijäbä, mikä ei todellakaan ollut yleensä mun, humanisti-runotytön juttu. Myöhemmin mullakin oli salikauteni, ja näin hänet pari kertaa yliopiston salilla. Hän ei tunnistanut minua. Kerran hän auttoi minua irrottamaan jumiutuneen levypainon tangosta. Siinäpä minä huokailin pöksyt märkänä. Antaisin varmaan edelleen, jos tulisi vastaan.

Toinen on sitten enemmän normityyppiäni. Matemaattis-luonnontieteellisellä oli sellainen yleensä yksin liikkuva pitkä, hoikka ja tumma mies, jolla oli kauniit piirteet ja arvoituksellinen katse. Menin ihan veteläksi kun hän sattui samaan tilaan. Monta vuotta myöhemmin kävin tuolla kirjastossa hakemassa jotain teosta. Sama kaveri tuli vastaan. Edelleen meinasin pyörtyä.

No, kyllähän tuo omakin mies saa sukat pyörimään jaloissa. Sillä on turvallinen, leveä selkä ja jännät vedenvihreät silmät.

Vierailija
154/168 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua 5cm pidempi, hoikka/normaalivartaloinen, komea, ikäiseni (eli nuori) mies.

Vierailija
155/168 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että minuun vetoaa voimakkaimmin puhtaasti fyysisellä tavalla miehet, joiden kasvoissa on jotain feminiinistä. Tai olisiko androgyyninen oikea sana. En tarkoita pyöreäposkisia nöpöneniä - itse asiassa miehillä joihin olen tuntenut vetoa on aina ollut voimakas nenä/sivuprofiili - mutta sellaisia hoikkakasvoisia, korkeat poskipäät ja kauniit piirteet omaavia miehiä, jotka voisivat oikealla tavalla meikattuna ja valaistuna käydä vaikka Voguen sivuilla näkyvästä androgyynin näköisestä naismallista. Kuitenkin ovat kropaltaan selkeästi miehiä, hoikkia ja jänteviä.

Tarkoitan siis, että sellaiset jykeväleukaiset ja paksuniskaiset lihaskimput, jotka joidenkin mielestä ovat oikein Miehekkäitä Miehiä, ovat ainakin minulle totaalinen turn-off.

Olen ihmetellyt, miten kuvailemasi miestyyppi on saanut lisääntyä; tuumannut, että varmaan tyttärien kautta. Jos heidän tyttärensä ovat lapsenomaisia, se on monen miehen makuun... Sitä kautta femiininen mies kytkeytyy maskuliinisempaan sukuun, mutta tuon tuosta femiinisyys putkahtelee esille jälkipolvissa. Toisaalta, on tämä kummallinen mieltymys kuten sinun. Oletko täysin hetero kuitenkin? Oliko isäsi hyvin maskuliininen?

Lol. Kauniit kasvot miehellä eivät korreloi maskuliinisuuden kanssa mitenkään.

Itseasiassa kauniskasvoisia miehiähän on enempi niissä maissa (Etelä-Eurooppa, Lähi-Itä esim), missä miehet ovat oikein ultramaskuliinisia verrattuna pohjoismaalaisiin.

Maskuliinisuus on käytöstä ja energiaa.

Vierailija
156/168 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jompikumpi Alangon veljeksistä esiintyi tv:ssä tänä vuonna (2019) ja tajusin kuinka äärimmäisen sensuelli, aistikas, animaali eli sexy hänen habitus on. Ja se lauluääni on myös erittäin viettelevä...

Hah,mulla sama kokemus siitä nuoremmasta,mutta vuosi oli n. 1990 tai aiemmin ja olin alle 10v :) :) Juppihippipunkkari oli kova juttu.

Vierailija
157/168 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäinen, vatsakas ja kaljuuntunut rokkari, joka oli myös huippuälykäs ja myös työkaverini aikoinaan. Kun hänen kätensä laskeutui selälleni, kun hän ohjasi minut vaikkapa neukkariin. Selässä kihelmöi ja ilma oli täynnä sähköä. Itse olen samaa iläluokkaa hänen kanssaan.

Vierailija
158/168 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumimmat treffit ikinä olivat pitkän,hoikan,nörtähtävän,kaunispiirteisen,hyvähiuksisen,erittäin älykkään,hauskan,tyylikkään kanssa. Lisäksi vielä hänen yllään ollut fetissityylinen vaatemateriaali. Valitettavasti jäi siihen vaikka nykyään ajatuksemme eivät edes enää kohtaisi. No,samantyylinen kaava on kyllä muissakin parhaissa kokemuksissa. Kauniit piirteet,siniset silmät,pituus joissakin tapauksissa,hyvät hiukset,älykkyys joissakin tapauksissa,valitettavasti kaikilta ei ole löytynyt. Eksoottisuus(ei lähi-itä),haavoittuvuus,heikkouksien tunnustaminen. Ja jos pidemmältä kaivetaan niin nörttiys,fiksuus ja kauniit kasvonpiirteet ja hyvä tukka toimi nuoresta saakka :) Viime aikoina sitä on tullut enimmäkseen vaan kuolattua bändien soittajia lavalla. Varsinkin hyväntuoksuisia :)

Vierailija
159/168 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu 40v, ikäiseni mies, hyvät sosiaaliset taidot ja erinomainen suullinen ulosanti, hymyilevä, huumorintajuinen, pilke silmäkulmassa, sopusuhtainen vartalo, erottuvat hartiat, klassinen rento tyyli, hymykuopat, kauniit silmät, miellyttävät kasvot

Vierailija
160/168 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudessa oli yksi tavallinen mies joka vaan sai aina sen aikaan..AINA.ikinä ei päädytty yjteen vaikka kipinää oli.joko minulla parisuhde tai sitten hänellä.

Kerran kun kävin puhelin asioilla dna kaupassa niin se myyjä..ne silmät oli sellaiaet joihin olisi voinut upota ja vei kyllä niin jalat alta. Hunks äijät ei kyllä todellakaan sytytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi