Huhtasaari tv1 nyt
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väestöpyramidi korjaakin itsensä sillä tavalla itse itsensä kun ne baby boomer-ikäluokat poistuvat systeemistä kuin sappikivi ja sitten edelliset ikäluokat eivät ole enää sen suurempia kuin nykyisetkään. Tuo on ihan totta. Ei ole kovin korkeaa matematiikkaa.
Muuten ok, mutta aika ilkeää puhua suurista ikäluokista "sappikivenä" , joka poistuu kun aika jättää.
Eli ei varsinaista asiavirhettä kirjoituksessa.
Ei. Tämä on ihan selkeä juttu ja todellinen: Tuo suuri eläkkeensaajajoukko on hyvin iäkästä porukkaa ja syöpä, sydän- ja verisuonisairaudet tappaa hyvin tehokkaasti porukkaa, koska monet ovat laiskoja hoitamaan sairauksiaan.
Kantislapsia pitäis vaan saada lisää, koska me suomalaiset ollaan kovia tekemään töitä ja sillai yhteiskunnan rattaat pyörii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisilla on hyvä kanta is lamiin ja m.muuttoon, siitä olen samaa mieltä.
Mutta en voisi äänestää niin oikeistolaista puoluetta, ajavat äärikokoomuslaista talouspolitiikkaa, eivät pienen ihmisen asiaa.
Itse olen työkyvytön (sairas) yksinhuoltaja, elän kelan varassa, halla-aholle olen loinen ja yhteiskunnan taakka, jonka varmasti omassa diktatuurissaan (jos sellasen saisi) marssittaisi hiekkamontun reunalle. Että eipä ole minulla kyllä varaa oikeistoa äänestää, olen pohjoismaisen yhteiskunnan kannattaja, enkä vain oman napani takia, vaan yleisen yhteiskuntarauhankin takia. Mitä enemmän köyhää kansaa kepitetään, sen turvattomampi on yhteiskunta, ja sitähän persut ajaa kokoomusken ja keskustan tavoin. Onkin aika hauskaa, että ovat ottaneet vaaliteemakseen turvallisuuden, vaikka ovat itse luomassa turvattomuutta.Persut eivät ole luomassa turvattomuutta, vaan ovat nostamassa rikollisten tuomioita roimasti ja olivat tekemässä sitä paljon ennen kuin muut puolueet rupesivat peesaamaan.
No se on ihan hyvä kanta myös.
En siltikään voi äänestää edellämainitsemistani syistä.
Toivotaan että tuomiot kovenee. Nykyisinkin olis mahdollista antaa paljon kovempia tuomioita, mitä yleensä annetaan, tuntuu olevan tuomarit liian lepsuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Väestöpyramidi korjaa ajan kanssa itse itsensä.” Mitä v€ttua just kuulin tuon naakan suusta?
Varmaan tarkoitti sitä, että jätetään vanhukset hoitamatta, niin kuolevat nopeammin pois.
Älä höpötä - älä laita omia idioottimaisuuksiasi toisten suuhun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisilla on hyvä kanta is lamiin ja m.muuttoon, siitä olen samaa mieltä.
Mutta en voisi äänestää niin oikeistolaista puoluetta, ajavat äärikokoomuslaista talouspolitiikkaa, eivät pienen ihmisen asiaa.
Itse olen työkyvytön (sairas) yksinhuoltaja, elän kelan varassa, halla-aholle olen loinen ja yhteiskunnan taakka, jonka varmasti omassa diktatuurissaan (jos sellasen saisi) marssittaisi hiekkamontun reunalle. Että eipä ole minulla kyllä varaa oikeistoa äänestää, olen pohjoismaisen yhteiskunnan kannattaja, enkä vain oman napani takia, vaan yleisen yhteiskuntarauhankin takia. Mitä enemmän köyhää kansaa kepitetään, sen turvattomampi on yhteiskunta, ja sitähän persut ajaa kokoomusken ja keskustan tavoin. Onkin aika hauskaa, että ovat ottaneet vaaliteemakseen turvallisuuden, vaikka ovat itse luomassa turvattomuutta.Juuri näin. Ei voi duunarikaan äänestää näillä perusteilla. Mmuutto ja isl am ainoa mistä olen samoilla linjoilla persujen kans. Muut asiat heilä menee vituiks.
Onko heillä muitakin aiheita?
Ei, mutta jos viittii ottaa selvää, niin eiväthän nuo kokoomuksesta poikkea.
Vierailija kirjoitti:
Oli jotenkin vaikean oloinen. Kierteli ja kaarteli ja lopulta hermostui. Mitään konkreettisia vastauksia ei tullut.
Joo, ihan loppumetreillä lähti taas huutamaan ja haukkomaan happea. Onneksi haastattelu loppuikin juuri sillon, en tiedä miten olisi mennyt jos ois vaikka viisi minuuttia vielä jatkunut. Kun huhtasaari alkaa kiihtyä ja haukkoa happea, sitä on vaivaannuttava katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tota huhtasaarta lahkolaisen katseineen käy sääliksi. Ei niin paljon kun sen miestä, mutta kuitenkin.
Huhtiksella ei voi olla mitään lahkolaisen katsetta, koska ei kuulu mihinkään lohkoon tai lahkoonkaan.
Sääliksi käy lähinnä sinua, kun et totuutta tunne.
Vierailija kirjoitti:
Väestöpyramidi korjaakin itsensä sillä tavalla itse itsensä kun ne baby boomer-ikäluokat poistuvat systeemistä kuin sappikivi ja sitten edelliset ikäluokat eivät ole enää sen suurempia kuin nykyisetkään. Tuo on ihan totta. Ei ole kovin korkeaa matematiikkaa.
Viime aikoina Suomessa syntyneiden vauvojen määrä on alentunut jopa 10% vuodessa. Eikö edes tämä pikku detalji saa sinua ihmettelemään, miten yhteiskunta pysyy pystyssä esim 30 vuoden kuluttua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansanedustajat toimivat eduskunnassa puoluerajojen yli yhteistyössä kansaa vastaan. Heillä on yhteinen puolueesta riippumaton intressi kahmia vaikutusvaltaa ja etuja itselleen.
Kansanedustajilla on yhteinen puolueesta riippumaton intressi säilyttää asemansa eliitissä, pysyä eduskunnassa, kahmia vaikutusvaltaa ja etuja itselleen. Siksi he toimivat eduskunnassa puoluerajojen yli yhteistyössä kansaa vastaan.Puolueiden väliset erot ovat jo vuosikymmenien aikana vakiintuneet, eikä puolueilla ole oikeaa halua suureen muutokseen, joka voisi olla rapauttaa kansalaisten luottamusta tai puolueiden tasapainoa. Persujen menestys vaaleissa on aiheuttanut kaikille muille puolueille ongelmia. Koska Persut ovat käyneet kaikkien muiden puolueiden reviirillä, ja siksi loukanneet vanhojen puolueiden vakiintuneita käytäntöjä ja sopimuksia. Muut puolueet ovat saneet persuista yhteisen vastustajan, jota vastaan käydään yhteistuumin yli puoluerajojen niin vasemmistossa kuin Kokoomuksessakin. Siksi Persut uutena puolueena saa rajua dissaamista vanhoilta puolueilta, mikä näkyy myös lehdistössä ja mediassa.
Puolueiden intressi on oman aseman säilyttäminen ja yhteisymmärryksessä muiden puolueiden kanssa, omien etujen vaaliminen, mieluiten niin että kansa luulee puolueiden olevan hyvinkin erimielisiä toisten puolueiden kanssa.
Todellisuudessa puolueet punovat keskenään juonia jotta voivat säilyttää asemansa mahdollisimman suuren oman hyödyn kera. Puolueiden keskinäiset erimielisyydet ovat vain silmänlumetta, jolla saadaan vaikutelma halusta asioiden muuttamiseksi. Mikään ei kuitenkaan muutu vuosikymmennissäkään, koska puolueet ovat tyytyväisiä asemaansa näin. Oikeaa muutosta haluavat vaiennetaan hiljaisksi.
Persut ovat horjuttaneet vanhojen puolueiden tasapainoa ja siksi ovat kaikkien puolueiden hampaissa.
Persut ovat yksin muiden puolueiden puristuksissa eivätkä siksikään pääse muiden puolueiden kanssa jaolle, jossa jaetaan sulle-mulle periaatteella etuisuuksia kansan selkänahasta.
Siksi Persut ovat ainoa kansan etua ajava puolue joka ei veljeile muiden puolueiden kanssa kansaa vastaan.Siksi Persut.
Tämä lainaamasi lause kai koskee myös persukansanedustajia. Et kai kuvittele heidän olevan jotenkin erilaisia:
riippumaton intressi säilyttää asemansa eliitissä, pysyä eduskunnassa, kahmia vaikutusvaltaa ja etuja itselleenEi kai kukaan ole niin lapsellinen, että kuvittelisi persuehdolluuden jotenkin tekevän tästä IHMISESTÄ jotenkin poikkeuksellista tai kuten lainaamassasi tekstissä, KANSAN etua pyyteettömästi ajavaksi.
Ei kai kukaan ole oikeasti noin sokeasti yhden ismin ihminen?
Et siis ymmärtänyt kirjoitusta. Persut on syrjäytetty muiden puolueiden sisäpiiristä eivätkä voi, vaikka haluaisivat päästä käärimään etuisuuksia kansan selän takana. Jos persut tekisivät jotain niin se vuotaisi heti lehteen, ja niin on aina tapahtunutkin. Muut puolueet toimivat yhteistuumin ja painavat asiat keskenään villaisella.
Mitä ihmettä sönkötät, kyllä ne ovat ihan hyvää pataa porvarien kanssa, ja istuvat monissa valiokunnissa eerolaa myöten suhmuroimassa.
Oletpa sinä hyväuskoinen ja sinisilmäinen idoliesi suhteen.
en ole se kelle vastasit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen työkyvytön (sairas) yksinhuoltaja, elän kelan varassa, halla-aholle olen loinen ja yhteiskunnan taakka, jonka varmasti omassa diktatuurissaan (jos sellasen saisi) marssittaisi hiekkamontun reunalle. Että eipä ole minulla kyllä varaa oikeistoa äänestää, olen pohjoismaisen yhteiskunnan kannattaja, enkä vain oman napani takia, vaan yleisen yhteiskuntarauhankin takia. Mitä enemmän köyhää kansaa kepitetään, sen turvattomampi on yhteiskunta, ja sitähän persut ajaa kokoomusken ja keskustan tavoin. Onkin aika hauskaa, että ovat ottaneet vaaliteemakseen turvallisuuden, vaikka ovat itse luomassa turvattomuutta.Juuri näin. Ei voi duunarikaan äänestää näillä perusteilla. Mmuutto ja isl am ainoa mistä olen samoilla linjoilla persujen kans. Muut asiat heilä menee vituiks.
Menevät vielä pidemmälle esim sosiaaliturvan alasajossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tota huhtasaarta lahkolaisen katseineen käy sääliksi. Ei niin paljon kun sen miestä, mutta kuitenkin.
Huhtiksella ei voi olla mitään lahkolaisen katsetta, koska ei kuulu mihinkään lohkoon tai lahkoonkaan.
Sääliksi käy lähinnä sinua, kun et totuutta tunne.
kuuluu se persulahkoon. aikamoiselta uskontokultilta vaikuttaa, johtajaakin palvotaan "mestarina". kuin suoraan palkolapsista... tai mitä näitä kauhuelokuvia on. :D
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenommaan siksi nuita ei yksikään pienitulonen (jolla on aivot päässä) äänestä.
Laura korjaa Suomen pyramidin avulla.
Tarkottikohan illuminatia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime aikoina Suomessa syntyneiden vauvojen määrä on alentunut jopa 10% vuodessa. Eikö edes tämä pikku detalji saa sinua ihmettelemään, miten yhteiskunta pysyy pystyssä esim 30 vuoden kuluttua?
Niin, siis syntyvyyshän voi nousta kannustimilla, kuten Viro tekee. Esim 3000-5000 euron palkkio/lapsi ei ole paljoa, mutta saattaa jo joitakin perheitä innostaa lasten tekoon. Ja kuten sanottu suuri ikäluokka on tuolloin jo kuollut aika pitkälti. Joten eläkkeenmaksut pienenee vääjäämättä.
Vierailija kirjoitti:
Laura korjaa Suomen pyramidin avulla.
Tarkottikohan illuminatia.
Lapsellista puhetta ja tahallaan väärinymmärrystä. Häpeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenommaan siksi nuita ei yksikään pienitulonen (jolla on aivot päässä) äänestä.
Täsmälleen sama, mitä tuollainen nuita nutipää äänestää.
Tämän aamun galluppi kertoo että Persut ovat jo kolmantena. Eilisiltainen Halla-ahon poliittinen tentti ei vielä näy gallupissa. Todellisuudessa Persut on jo kokoomikkojen ohi toisena.
Laura Huhtasaari on kaunis nainen
Vierailija kirjoitti:
Laura Huhtasaari on kaunis nainen
Ja tyhmä tämä plagiaatti-Laura.
kukaan ei pysty auttamaan Suomea, jos Putin tulee tänne. #päivässäohi #eipystyedesNato
Riippuu sodankäynnin muodosta. 10 ydinpommia, ei siihen kauaa mene...
Sellainen ydinpommiuhittelijaputinisti-Lautra.