Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huhtasaari tv1 nyt

Vierailija
28.03.2019 |

nätti

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietihän nyt hieman. Usko ja uskonto ovat juuri sitä, mitä nuo sanat tarkoittavat: uskomista. Ne eivät tarkoita ja ole tieteellistä tietoa ja faktaa. Usko ja uskominen eivät kuitenkaan sulje pois sitä, että toisella aihealueella ihminen voi olla rationaalinen ja järkevä tosiasioiden analysoija. Avaapa jo nukkuvat silmäluomesi.

Vierailija
22/59 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väestöpyramidi korjaakin itsensä sillä tavalla itse itsensä kun ne baby boomer-ikäluokat poistuvat systeemistä kuin sappikivi ja sitten edelliset ikäluokat eivät ole enää sen suurempia kuin nykyisetkään. Tuo on ihan totta. Ei ole kovin korkeaa matematiikkaa.

Muuten ok, mutta aika ilkeää puhua suurista ikäluokista "sappikivenä" , joka poistuu kun aika jättää.

Eli ei varsinaista asiavirhettä kirjoituksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaisilla on hyvä kanta is lamiin ja m.muuttoon, siitä olen samaa mieltä.

Mutta en voisi äänestää niin oikeistolaista puoluetta, ajavat äärikokoomuslaista talouspolitiikkaa, eivät pienen ihmisen asiaa.

Itse olen työkyvytön (sairas) yksinhuoltaja, elän kelan varassa, halla-aholle olen loinen ja yhteiskunnan taakka, jonka varmasti omassa diktatuurissaan (jos sellasen saisi) marssittaisi hiekkamontun reunalle. Että eipä ole minulla kyllä varaa oikeistoa äänestää, olen pohjoismaisen yhteiskunnan kannattaja, enkä vain oman napani takia, vaan yleisen yhteiskuntarauhankin takia. Mitä enemmän köyhää kansaa kepitetään, sen turvattomampi on yhteiskunta, ja sitähän persut ajaa kokoomusken ja keskustan tavoin. Onkin aika hauskaa, että ovat ottaneet vaaliteemakseen turvallisuuden, vaikka ovat itse luomassa turvattomuutta.

Vierailija
24/59 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perussuomalaisilla on hyvä kanta is lamiin ja m.muuttoon, siitä olen samaa mieltä.

Mutta en voisi äänestää niin oikeistolaista puoluetta, ajavat äärikokoomuslaista talouspolitiikkaa, eivät pienen ihmisen asiaa.

Itse olen työkyvytön (sairas) yksinhuoltaja, elän kelan varassa, halla-aholle olen loinen ja yhteiskunnan taakka, jonka varmasti omassa diktatuurissaan (jos sellasen saisi) marssittaisi hiekkamontun reunalle. Että eipä ole minulla kyllä varaa oikeistoa äänestää, olen pohjoismaisen yhteiskunnan kannattaja, enkä vain oman napani takia, vaan yleisen yhteiskuntarauhankin takia. Mitä enemmän köyhää kansaa kepitetään, sen turvattomampi on yhteiskunta, ja sitähän persut ajaa kokoomusken ja keskustan tavoin. Onkin aika hauskaa, että ovat ottaneet vaaliteemakseen turvallisuuden, vaikka ovat itse luomassa turvattomuutta.

Persut eivät ole luomassa turvattomuutta, vaan ovat nostamassa rikollisten tuomioita roimasti ja olivat tekemässä sitä paljon ennen kuin muut puolueet rupesivat peesaamaan.

Vierailija
25/59 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vielä kauniskin kirjoitti:

Laura oli ylivoimainen tentattava aamuteeveessä muihin sössöttöviin ja naivehin puolueidensa edustajiin!

Persut on ainoa puolue joka kertoo totuuden. Muut puolueet ovat teeskentelijöitä, jotka kertovat mitä ihmiset haluavat kuulla.

Vierailija
26/59 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhtasaari on erittäin hyvä ja rationaalinen.

Rationaalinen on viimeinen sana jolla tuota ihmistä voi kuvata. Ei usko evoluutioon eikä ymmärrä edes sen alkeellisimpia perusteita, vaikka ne opetetaan jo peruskoulussa. Hih.huli on oikea sana.

Niin evoluutio on uskonto.  Ei sille ole mitään oikeita todisteita.  Vaikka asiaa jankataan jatkuvasti ei se ole todisteaineisto.  Samoin ilmastonmuutoshysteria, niiden teidemiesten ääni halutaan vaientaa, jotka ovat eri mieltä.  Tänä päivänä monet tiedon huipulla olevat ihmiset eivät uskalla sanoa näiden "suurvisiirien" mielipiteitä vastaan.  Lienee rahoituksen pelko.

Vierailija
27/59 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kansanedustajat toimivat eduskunnassa puoluerajojen yli yhteistyössä kansaa vastaan. Heillä on yhteinen puolueesta riippumaton intressi kahmia vaikutusvaltaa ja etuja itselleen.

Kansanedustajilla on yhteinen puolueesta riippumaton intressi säilyttää asemansa eliitissä, pysyä eduskunnassa, kahmia vaikutusvaltaa ja etuja itselleen. Siksi he toimivat eduskunnassa puoluerajojen yli yhteistyössä kansaa vastaan.

Puolueiden väliset erot ovat jo vuosikymmenien aikana vakiintuneet, eikä puolueilla ole oikeaa halua suureen muutokseen, joka voisi olla rapauttaa kansalaisten luottamusta tai puolueiden tasapainoa. Persujen menestys vaaleissa on aiheuttanut kaikille muille puolueille ongelmia. Koska Persut ovat käyneet kaikkien muiden puolueiden reviirillä, ja siksi loukanneet vanhojen puolueiden vakiintuneita käytäntöjä ja sopimuksia. Muut puolueet ovat saneet persuista yhteisen vastustajan, jota vastaan käydään yhteistuumin yli puoluerajojen niin vasemmistossa kuin Kokoomuksessakin. Siksi Persut uutena puolueena saa rajua dissaamista vanhoilta puolueilta, mikä näkyy myös lehdistössä ja mediassa.

Puolueiden intressi on oman aseman säilyttäminen ja yhteisymmärryksessä muiden puolueiden kanssa, omien etujen vaaliminen, mieluiten niin että kansa luulee puolueiden olevan hyvinkin erimielisiä toisten puolueiden kanssa.

Todellisuudessa puolueet punovat keskenään juonia jotta voivat säilyttää asemansa mahdollisimman suuren oman hyödyn kera. Puolueiden keskinäiset erimielisyydet ovat vain silmänlumetta, jolla saadaan vaikutelma halusta asioiden muuttamiseksi. Mikään ei kuitenkaan muutu vuosikymmennissäkään, koska puolueet ovat tyytyväisiä asemaansa näin. Oikeaa muutosta haluavat vaiennetaan hiljaisksi.

Persut ovat horjuttaneet vanhojen puolueiden tasapainoa ja siksi ovat kaikkien puolueiden hampaissa.

Persut ovat yksin muiden puolueiden puristuksissa eivätkä siksikään pääse muiden puolueiden kanssa jaolle, jossa jaetaan sulle-mulle periaatteella etuisuuksia kansan selkänahasta.

Siksi Persut ovat ainoa kansan etua ajava puolue joka ei veljeile muiden puolueiden kanssa kansaa vastaan.

Siksi Persut.

Tiesittekö että eduskunnassa ei saa kutsua ketään valehtelijaksi? Se on puhdasta sananvapaudenrajoittamista.

Jos Eduskunnassa leimahtaisi iso epäsopu ja edustajat rupeaisivat paljastamaan toistensa kansan selän takana tekemiä koiruuksia, voisi kunnioitus eduskuntaan romahtaa kansan silmissä. Siksi kansanedustajat toimivat hissukseen yhteisessä sovussa yli puolueidenrajojen ja toivovat että yhteinen sanaton sopimus pitää ja koiruudet katsotaan sormien läpi, koska kaikilla puolueilla on kansalta salattavia asioita.

Paitsi persuilla, jotka eivät veljeile muiden puolueiden kanssa kansaa vastaan. Muut puolueet vihaavat persuja, koska persut ovat niin kansan puolella ja muita puolueita vastaan.

On ihmeellistä että äänestäjät eivät ymmärrä heidän etujaan ja haukkuvat heidän puoliaan pitävää puoluetta. 

Siksi persut.

Argumentti ja video tätä tasoa. Siis uskooko joku oikeasti tällaisra soopaa?

Me vastaan muut. Me ajamme ainoina kansan etua. Juupajuu.

Vierailija
28/59 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura oli ylivoimainen tentattava aamuteeveessä muihin sössöttöviin ja naivehin puolueidensa edustajiin!

Persut on ainoa puolue joka kertoo totuuden. Muut puolueet ovat teeskentelijöitä, jotka kertovat mitä ihmiset haluavat kuulla.

Uskotko tällaista soopaa ihan tosissasi

Vierailija
29/59 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kansanedustajat toimivat eduskunnassa puoluerajojen yli yhteistyössä kansaa vastaan. Heillä on yhteinen puolueesta riippumaton intressi kahmia vaikutusvaltaa ja etuja itselleen.

Kansanedustajilla on yhteinen puolueesta riippumaton intressi säilyttää asemansa eliitissä, pysyä eduskunnassa, kahmia vaikutusvaltaa ja etuja itselleen. Siksi he toimivat eduskunnassa puoluerajojen yli yhteistyössä kansaa vastaan.

Puolueiden väliset erot ovat jo vuosikymmenien aikana vakiintuneet, eikä puolueilla ole oikeaa halua suureen muutokseen, joka voisi olla rapauttaa kansalaisten luottamusta tai puolueiden tasapainoa. Persujen menestys vaaleissa on aiheuttanut kaikille muille puolueille ongelmia. Koska Persut ovat käyneet kaikkien muiden puolueiden reviirillä, ja siksi loukanneet vanhojen puolueiden vakiintuneita käytäntöjä ja sopimuksia. Muut puolueet ovat saneet persuista yhteisen vastustajan, jota vastaan käydään yhteistuumin yli puoluerajojen niin vasemmistossa kuin Kokoomuksessakin. Siksi Persut uutena puolueena saa rajua dissaamista vanhoilta puolueilta, mikä näkyy myös lehdistössä ja mediassa.

Puolueiden intressi on oman aseman säilyttäminen ja yhteisymmärryksessä muiden puolueiden kanssa, omien etujen vaaliminen, mieluiten niin että kansa luulee puolueiden olevan hyvinkin erimielisiä toisten puolueiden kanssa.

Todellisuudessa puolueet punovat keskenään juonia jotta voivat säilyttää asemansa mahdollisimman suuren oman hyödyn kera. Puolueiden keskinäiset erimielisyydet ovat vain silmänlumetta, jolla saadaan vaikutelma halusta asioiden muuttamiseksi. Mikään ei kuitenkaan muutu vuosikymmennissäkään, koska puolueet ovat tyytyväisiä asemaansa näin. Oikeaa muutosta haluavat vaiennetaan hiljaisksi.

Persut ovat horjuttaneet vanhojen puolueiden tasapainoa ja siksi ovat kaikkien puolueiden hampaissa.

Persut ovat yksin muiden puolueiden puristuksissa eivätkä siksikään pääse muiden puolueiden kanssa jaolle, jossa jaetaan sulle-mulle periaatteella etuisuuksia kansan selkänahasta.

Siksi Persut ovat ainoa kansan etua ajava puolue joka ei veljeile muiden puolueiden kanssa kansaa vastaan.

Siksi Persut.

Tämä lainaamasi lause kai koskee myös persukansanedustajia. Et kai kuvittele heidän olevan jotenkin erilaisia:

riippumaton intressi säilyttää asemansa eliitissä, pysyä eduskunnassa, kahmia vaikutusvaltaa ja etuja itselleen

Ei kai kukaan ole niin lapsellinen, että kuvittelisi persuehdolluuden jotenkin tekevän tästä IHMISESTÄ jotenkin poikkeuksellista tai kuten lainaamassasi tekstissä, KANSAN etua pyyteettömästi ajavaksi.

Ei kai kukaan ole oikeasti noin sokeasti yhden ismin ihminen?

Vierailija
30/59 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Olen persuehdokas Matti. Nyt kun liityin persuihin, minusta tuli jotenkin parempi ihminen. Laitan rajat kiinni ja (en nyt muista mitä muuta me teemme). Mutta nyt kun olen parempi ihminen, ajan vain kansan etua. En yhtään ole kiinnostunut siitä että saan valtaa ja palkkiokin puhumattakaan muisra eduista, on mahtavat. Ei. Minä en aja omaa etani. Minä ajan vain kansan etua

Vierailija
31/59 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tota huhtasaarta lahkolaisen katseineen käy sääliksi. Ei niin paljon kun sen miestä, mutta kuitenkin.

Vierailija
32/59 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi Persut.

Tämä lainaamasi lause kai koskee myös persukansanedustajia. Et kai kuvittele heidän olevan jotenkin erilaisia:

riippumaton intressi säilyttää asemansa eliitissä, pysyä eduskunnassa, kahmia vaikutusvaltaa ja etuja itselleen

Ei kai kukaan ole niin lapsellinen, että kuvittelisi persuehdolluuden jotenkin tekevän tästä IHMISESTÄ jotenkin poikkeuksellista tai kuten lainaamassasi tekstissä, KANSAN etua pyyteettömästi ajavaksi.

Et siis ymmärtänyt kirjoitusta. Persut on syrjäytetty muiden puolueiden sisäpiiristä eivätkä voi, vaikka haluaisivat päästä käärimään etuisuuksia kansan selän takana. Jos persut tekisivät jotain niin se vuotaisi heti lehteen, ja niin on aina tapahtunutkin. Muut puolueet toimivat yhteistuumin ja painavat asiat keskenään villaisella.

Vierailija
33/59 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rationaalinen on viimeinen sana jolla tuota ihmistä voi kuvata. Ei usko evoluutioon eikä ymmärrä edes sen alkeellisimpia perusteita, vaikka ne opetetaan jo peruskoulussa. Hih.huli on oikea sana.

Suurin osa tiedemiehistä on jo sitä mieltä, että evoluutioteoria on kestämätön - se on hatarampi kuin reikäjuusto, eikä kestä lähempää tarkastelua.

Evoluutioteoria keksittiin, koska ei haluttu myöntää Jumalan olemassaoloa, niin tyhmä ja ylpeä ihmisluonto on.

Vierailija
34/59 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kyselet? Yritä argumentoida mielipiteesi niin voidaan keskustella asiasta.

Vierailija
35/59 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa tiedemiehistä on jo sitä mieltä, että evoluutioteoria on kestämätön - se on hatarampi kuin reikäjuusto, eikä kestä lähempää tarkastelua.

Evoluutioteoria keksittiin, koska ei haluttu myöntää Jumalan olemassaoloa, niin tyhmä ja ylpeä ihmisluonto on.

Huom! Ne on TEORIOITA.

Olisikin aika keksiä taas joku uusi.

Vierailija
36/59 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi Persut.

Et siis ymmärtänyt kirjoitusta. Persut on syrjäytetty muiden puolueiden sisäpiiristä eivätkä voi, vaikka haluaisivat päästä käärimään etuisuuksia kansan selän takana. Jos persut tekisivät jotain niin se vuotaisi heti lehteen, ja niin on aina tapahtunutkin. Muut puolueet toimivat yhteistuumin ja painavat asiat keskenään villaisella.

Höpö höpö

Siis kirjoitus ja video tarkoittaa, että äiti, noi muut KIUSAA meitä. Mekin halutaan mukaan jaolle, muttakun ei ne ota, niin siksi me ollaankin kovasti KANSAN asialla!

Persut ovat yksin muiden puolueiden puristuksissa eivätkä siksikään pääse muiden puolueiden kanssa jaolle,

Ei oikeasti kukaan ihminen voi olla noin yksinkertainen. Juu. Persut on tosiaankin ainoa kansaa edustava puolue. Ja kaikki muut jakaa etuja keskenään. Lapsellisuuden ilmentymä. Musta - valkoinen. Hyvä - paha.

Vierailija
37/59 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Ei voi duunarikaan äänestää näillä perusteilla. Mmuutto ja isl am ainoa mistä olen samoilla linjoilla persujen kans. Muut asiat heilä menee vituiks.

Vierailija
38/59 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Väestöpyramidi korjaa ajan kanssa itse itsensä.” Mitä v€ttua just kuulin tuon naakan suusta?

Varmaan tarkoitti sitä, että jätetään vanhukset hoitamatta, niin kuolevat nopeammin pois.

Vierailija
39/59 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kyselet? Yritä argumentoida mielipiteesi niin voidaan keskustella asiasta.

Uskooko joku tällaista soopaa oikeasti? Onko se edes mahdollista. Ei ole

Vierailija
40/59 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli jotenkin vaikean oloinen. Kierteli ja kaarteli ja lopulta hermostui. Mitään konkreettisia vastauksia ei tullut.