Miksi te aikuiset ihmiset vainoatte ja mollaatte tuota erikaa? Milta tuntuisi jos han olisi esim. siskosi tai ystavasi ja tallalailla hanen kimppuunsa hyokattaisiin,.
Kommentit (36)
Vierailija:
Olen suorastaan järkyttynyt, miten ihmiset voi olla näin julmia ja ilkeitä toisia kohtaan?! Toisten haukkuminen ei varmaan ole tämänkään palstan tarkoitus. Kasvakaa kakarat!!!!
Se on av:n päivittäistä antia. Toisten haukkuminen. Ei av-päivää ilman ivaketjuja!
Suosittelen poistumaan takavasemmalle, ennenkuin jäät koukkuun tähän pahuudenpesään! ;)
pitäähän meidän AIKUISINA pystyä kontrolloimaan omia sanomisia sen verran että uskalletaan seisoa sanojen takana
Mitä sä keuhkoot! :-O
Se on juuri sitä. Kuvitellaan ettei tarvi ottaa vastuuta mistään sanomisestaan ku kukaan ei sua täällä anonyymina tunne!
Korjaa kielenkäyttösi, todella rumaa!
-16-
Miksi te ette anna ihmisten olla? Mitä te saatte siitä irti että pahoitatte toisen mielen? Minä olin koulukiusattu ja se jätti ikuiset arvet, tämä on musta sama asia, mutta kiusaajat ovat AIKUISIA
Arvasin että näin käy jos mä vastaan, ku ei kukaan muu sulle vastannu.
Sä hyökkäät mun kimppuun vaikka mä EN oo ketään täällä kiusannu!
Että kiitos nyt sitten vaan, ja hyvää yötä. Minä poistun nyt.
Opettelisit erottamaan jyvät akanoista, syytön minä olen.
-16-
Vierailija:
Voi vittu! ai ei tarvii kantaa vastuuta sanomisistaan jos kukaan ei tiedä kuka sä oot?
ja 38 on siis ap
käyn lukemassa ja kommentoimassa(harvoin kylläkin),mutta en missään nimessä haukkumassa ketään. Enkä tiedä koko Erika touhusta muuta,kuin että,jotkut on haukkunut häntä ja miestä tms. Sen verran täytyy sanoa,että ei lapsellisempaa käytöstä täällä palstalla paljoo vois olla.
Tsemppiä kaikille! Eihäni puututa toisten elämään ja haukuta ketään!?!? Jos tekee mieli haukkua,niin säästäkää energia johonkin hyödyllisempään. =)
on vastenmielistä että hän on polttanut raskausksien ja imetyksen (onkohan imettänyt?) aikana. Siitä sietää kyllä haukkuakin. No, nyt paloi talo, varmaan juuri tupakasta lähtenyt. Että kannattiko polttaa?
et hyökkää syyttömien kimppuun: 4 kertoi ettei erikan tekemisiä ole kommentoinut, 16 puhui netin anonyymistä kirjoittelusta yleisesti, ja heti heille ryhdyit keuhkoamaan ja riehumaan. Ehkä johtui siitä että olit suuttunut ja luit liian pikaisesti heidän juttunsa?
Mutta asiaa itsekin ihmetelleenä, niin luulen koko kohun menneen jotenkin näin:
-joku löysi erikan kuvat irc-galleriasta, ja tarttu siihen että mies vanhempi
-kertoi siitä täällä, ja saivat lisää vettä myllyynsä päiväkirjan jutuista
Ja ap:lle tiedoksi, minäkään EN OLE ENNEN TÄTÄ erikasta mitään kirjoitellut. En kyllä myöskään pidä erikaa mitenkään erityisen rohkeana kun on asioitaan avoimesti netissä levitellyt, vaan pikemminkin nuoruuden hyväuskoisuutena. Siis ei ole tajunnut, että joku voisi negatiivisessa mielessä hänen asioitaan ruveta puimaan.
hänen kimppuunsa näin törkeästi! ja sinustako on siis ihan oikein että hänen talonsa on palanut, mitäpä polttaa tupakkaa!!?? Ja se että joku tupakoi raskautensa aikana ei anna lupaa haukkua hänen perhettään, LAPSIA rumiksi. Kuinka, oi kuinka te ette tätä tajua? onko maailma tosiaan näin julma ja raadollinen paikka? eikö ymmärtäväisiä ja toisista välittäviä ihmisiä ole enää olemassa ap
:eli onko teistä hyväksyttävää että yksityishenkilöä, siis ei-julkisuuden henkilöä (tässä tapauksessa nuorta tyttöä ja hänen perhettään) kohtaan hyökätään loukkaavalla tavalla ja ruoditaan hänen elämäänsä ja ulkonäköään niin että hän AIVAN VARMASTI loukkaa tunteensa ja pahoittaa mielensä jos lukee nämä kirjoitukset?
miten joku on voinut heitäkin morkata..
niin kirjottelee että " voi eiiii... toivottavasti ei ollu erikan koti joka paloi... voi ei... :(" ja just melkein samassa hengenvedossa sekuntia aikaisemmin ovat haukkuneet tyttörukan maanrakoon! Voi vittu että ottaa tämmönen kaksinaismoralismi päähän ihnan kympillä!!!!
Eipä ihmekään ettei sulle edelleenkään kukaan oo halunnu vastata.
Vierailija:
! Voi vittu että ottaa tämmönen kaksinaismoralismi päähän ihnan kympillä!!!!
Tuliko mieleesi että ehkä nämä surkuttelijat eivät ole niitä samoja jotka hetki sitten pilkkasivat Erikaa...?
-16-
Jokainen meistä aivan taatusti tekee virheitä niin lastenhoidossa kuin muissakin asioissa. Harvalla kuitenkaan on niin hyvä itsetunto, että uskaltaisi virheet tunnustaa edes itselleen. Pään voi pitää persiissä ja keskittyä toisten arvosteluun.
En itse kauheasti tiedä tästä erika-jutusta eikä minua suoraan sanottuna kiinnostakaan. En tiedä olenko jotenkin kylmä ihminen tai jotain, mutta olen sitä mieltä että jos itse laittaa kuvansa nettiin ja kertoo että on esim. polttanut raskausaikana, niin aivan selvähän se on että joku keksii ruveta haukkumaan, ja periaatteessa itseään voi syyttää.
En sano että se olisi oikein, mutta näin tämä maailma vain toimii, eikä sille loppujen lopuksi kukaan yksittäinen ihminen mahda mitään.
Kyllä varmasti minutkin haukuttaisiin täällä jos omasta elämästäni olis kuvia ja tietoja netissä, mutta senpä vuoksi en niitä mihinkään laita.
siis puhtaat vaatteet päälle eikä risaisia riepuja jollaisia oli erikan kotisivujen kuvissa (jotka jo poistettu) ja ikäeroa olen joskus ihmetellyt koska kyllähän se on aika suuri.
En ole siis kenenkään ulkonäköä (muuta kuin niitä vaatteita) haukkunut. Minustakin Erikalla on suloiset lapset! Erika toimi todella rohkeasti pelastaessaan perheensä! Muistan että eräässä Hälytys 911 jaksossa eräs äiti lamaantui täysin ja pienen tyttären piti pelastaa heidät palavasta talosta.
tiedoksi että en ole 15- vuotias, olen 24 vuotias äiti ja olen järkyttynyt ja siitä syystä käyttynyt rumaa kieltä. Totta on myös tuo pointti että jos itse kuviaan nettiin laittaa pitää olla valmis ottamaan kritiikkiä vastaan mutta mun mielestä tämä erika homma vaan on levinnyt käsiin! Ja älkää ihmiset ajatelko että semmonen se maailma vaan on eikä yksi ihminen voi tehdä mitäänb, sellainen ajattelutapa ei johda mihinkään
erika polttanut raskauksien/imetyksien aikana. kerran lapsi vanhempi lapsi löi päänsä ja oli huonovointinen/veltto/unelias (en nyt muista mitä, mutta jotain tällaista kummallista siinä oli), laittoivat lapsen sohvalle makaamaan ja olivat iloisia ettei tarvinnut mennä lääkäriin. Nämä asiat lukeneet erikan päiväkirjassa.
Jos erika on tehnyt jotain mikä teitä inhottaa tms. eikö teistä tunnu yhtään pahalle tulla tänne morkkaamaan ja haukkumaan häntä? hän on yksityishenkilö . Ja voitteko tosiaan väittä ettei omassa menneisyydessänne (tai nykyisyydessä) ole mitään asiaa jonka tekisit toisin/muuttaisit?
Olen suorastaan järkyttynyt, miten ihmiset voi olla näin julmia ja ilkeitä toisia kohtaan?! Toisten haukkuminen ei varmaan ole tämänkään palstan tarkoitus. Kasvakaa kakarat!!!!