Stadin asunnot / Heka Kalasatama Kapteeni Sundmanin katu 1-3
Haettu on Heka Kalasatama Kapteeni Sundmanin katu 1-3 kohteeseenđOnko kukaan saanut asuntotarjoustađČđ
Kommentit (348)
Kiinnostaa kyllÀ, ettÀ onko nÀmÀ uudiskohteet olleet minkÀlaisia asua? Onko naapurit ok, onko ongelmia (esim narkkareita tai hÀiriköiviÀ juoppoja)? HyvÀ sijainti Kalasatama on kyllÀ.
Vierailija kirjoitti:
Mites on elÀmÀ lÀhtenyt sujumaan tÀÀllÀ? Onko rauhallista? Nyt oli tullut uusia Hekan kÀmppiÀ hakuun Kalasatamasta, valmistuu kevÀÀllÀ.
Piti valmistua vasta 30.5.2020. Ihanteellinen sijainti Kalasatamasta hyvin, hyvin aikaisin aamulla töihin mentÀessÀ julkisilla. Hakuun meni, mutta epÀilen etten tule saamaan. Skeptinen jo valmiiksi. Remonttikin alkaa vasta ensi vuonna kesÀn jÀlkeen. VÀistöasuntoa ei tarjota.
A- ja B-raput valmistuvat 15.2.2020. C-rappu sitten huhtikuun lopulla 2020. 89 uutta asuntoa.
Vierailija kirjoitti:
A- ja B-raput valmistuvat 15.2.2020. C-rappu sitten huhtikuun lopulla 2020. 89 uutta asuntoa.
Niin tekee. Olen seurannut tÀtÀ kuin haukka ja se kannatti. Muuten olisi mennyt hakuaika ohi.
MissÀ vaiheessa alkavat tekemÀÀn asukas valintoja?
Hekan uudiskohteissa keskustan alueella on aina asunnon saajissa "parempaa" vÀkeÀ. Paljon enemmÀn työssÀkÀyviÀ ihmisiÀ ja monet aika hyvillÀ palkoillakin.
Itse hain tÀstÀ uudesta Kalasataman talosta kaksioita, mutta tuskinpa saan, niin pieni mahdollisuus. Työmatkaa helpottaisi kyllÀ paljon, voisin kesÀaikaan pyörÀillÀ matkan.
Vierailija kirjoitti:
Hekan uudiskohteissa keskustan alueella on aina asunnon saajissa "parempaa" vÀkeÀ. Paljon enemmÀn työssÀkÀyviÀ ihmisiÀ ja monet aika hyvillÀ palkoillakin.
Itse hain tÀstÀ uudesta Kalasataman talosta kaksioita, mutta tuskinpa saan, niin pieni mahdollisuus. Työmatkaa helpottaisi kyllÀ paljon, voisin kesÀaikaan pyörÀillÀ matkan.
Turha varmaan odottaa asuntoa sitten..itse opiskelija ja 2 lapsen yh :( haettu isompaa/edullisempaa jo pidemmÀn aikaa
Mites on elÀmÀ lÀhtenyt sujumaan tÀÀllÀ? Onko rauhallista? Nyt oli tullut uusia Hekan kÀmppiÀ hakuun Kalasatamasta, valmistuu kevÀÀllÀ.