Stadin asunnot / Heka Kalasatama Kapteeni Sundmanin katu 1-3
Haettu on Heka Kalasatama Kapteeni Sundmanin katu 1-3 kohteeseen👍Onko kukaan saanut asuntotarjousta📲👍
Kommentit (348)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs nyt tapahtui keskustelun tasolle?
Ollaan kuitenkin aikuisia ?
Stadinasunnot chatista sanottiin, että 31.5 mennessä.
Mulle ainaki sanottiin chatissa, että kaikki asukkaat on valittu.
Minullekkin :o
Minulle myös 17.5.19 chatin kautta sanottiin,että valinnat tehdään viime viikon aikana.
Vierailija kirjoitti:
Minulle myös 17.5.19 chatin kautta sanottiin,että valinnat tehdään viime viikon aikana.
Tehdään viime viikon aikana? Eli minkä viikon?
Menneen viikon. Tuskin valehtelevat.
Ei ole vissiin kukaan autopaikoista kuullut?
No nyt on ihan virallinen tieto sivuilla, että asunnot jaettu.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vissiin kukaan autopaikoista kuullut?
eikös nämä viimeistään ensi viikolla pitäisi ilmoittaa?
Tuntuu, että asunnoissa on paljon korjattavaa. Virheitä, kolhuja ja muuta.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että asunnoissa on paljon korjattavaa. Virheitä, kolhuja ja muuta.
Saitko siis Sompasaaresta asunnon ja olet tyytymätön? Onko talo jo kokonaan valmis?
Ne joita onni ei suosinut asunnonhaussa, Fregatti Dygdenin kuja 4:een, kivenheitonpäähän K S 1-3:sta, valmistuu 10/2019 A-Kruunun talo. Hakuaikaa ei vielä ko. kohteeseen, mutta tulossa varmaan aika pian. Vuokrat matalampia kuin Hekalla ja ymmärtääkseni kaikissa huoneistoissa on astianpesukone.
Vuokratakuu 250€. Henkilöt, joilla maksuhäiriömerkintöjä vuokratakuu 2 kk:n vuokra.
A-Kruunu
A-Kruunu kirjoitti:
Ne joita onni ei suosinut asunnonhaussa, Fregatti Dygdenin kuja 4:een, kivenheitonpäähän K S 1-3:sta, valmistuu 10/2019 A-Kruunun talo. Hakuaikaa ei vielä ko. kohteeseen, mutta tulossa varmaan aika pian. Vuokrat matalampia kuin Hekalla ja ymmärtääkseni kaikissa huoneistoissa on astianpesukone.
Vuokratakuu 250€. Henkilöt, joilla maksuhäiriömerkintöjä vuokratakuu 2 kk:n vuokra.
A-Kruunu
Mikäli tuo PDF ei aukea;
google haku: kehittyvä kerrostalo urbaaneille lapsiperheille - Helsingin kaupunki
Hakiko monetkin tonne fregatti dygdenin kujalle? Hakuaika umpeutui pari päivää sitten ja nyt jännätään.
Joo, sitä ootellaan taas... paljonkohan oli hakijoita, vuokraovessakin oli ilmoituksia :-/
Onko kellään vielä tärpännyt Fregatti Dygdenin kuja 4 kanssa?
On tärpännyt. 5.9. tuli asuntotarjous, mikä piti vahvistaa 6.9. mennessä ja liitteet toimitetaan 12.9. mennessä.
Minkä kokoinen asunto ja montako henkilöä?
Mulle ainaki sanottiin chatissa, että kaikki asukkaat on valittu.