Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siellä sitä nyt Stockan hulluilla päivillä vastustetaan ilmastonmuutosta

Vierailija
27.03.2019 |

...kädet täynnä muovikasseja. Voiko säälittävämpää esimerkkiä olla ihmisten kaksoisstandardeista, ja kaksnaamaisuudesta.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä ostaa varastoon tavaraa. Tulee kuitenkin käytettyä. Ihan sama se ostaako joka päivä vai kerran kk ja kunnolla.

Niinpä niin. Mistään ei luovuta.

Mistä pitäisi luopua? Elämästä?

Vierailija
22/60 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stadissa just stokkalla. Aivan hirrrrveesti ihmisiä . Täytyy mennä herkkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin haen sieltä dödöt ja shampoot, sekä muutaman t-paidan. En nyt tiedä miten ilmasto siitä kärsii että ostan ne sieltä halvemmalla kuin jos ostaisin ne täyteen hintaan seuraavalla viikolla. Ehkä ap selittää?

Tutustupa siihen ketjuun miten tämä dödö ja shampoo päätyy käteesi valmistusmaasta.

No niissä on haittansa. En ainakaan itse voi jättää niitä hankkimatta, eikä mitkään mineraalikivet estä hien hajua. Kokeiltu on. Mutta tosiaankin ehkä se sitten on ympäristöystävällisempää ostaa se täyteen hintaan. Mitään superkalliita ihmetököttejä ei ole varaa ostaa.

Vierailija
24/60 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidankin lähteä Stokkalle ostamaan turhanpäivästä kamaa tämän aloituksen innoittamana.

Vierailija
25/60 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VOisitko sä nyt oikein kunnolla selittää, miksi ajattelet, että hulluilla päivillä käyvät juuri ne ihmiset, jotka ovat huolissaan ilmastonmuutoksesta? Esim. mä en ole ikinä ostanut hulluilta päiviltä yhtään mitään.

Ap kokee ilmastolakkoilun hyökkäyksenä omia arvojaan kohtaan ja tuntee tarvetta hyökätä takaisin. Syyllisyydestähän tuollainen aggressiivisuus kumpuaa.

Sinä et tiedä AP:n arvoista yhtään mitään. Joten ihan turha sinun on puhua mistään ”hyökkäyksistä” ja ”agressiivisuudesta”. Itse asiassa Sinä olet nyt hyökkäävä ja aggressiivinen omassa viestissäsi.

Vierailija
26/60 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin haen sieltä dödöt ja shampoot, sekä muutaman t-paidan. En nyt tiedä miten ilmasto siitä kärsii että ostan ne sieltä halvemmalla kuin jos ostaisin ne täyteen hintaan seuraavalla viikolla. Ehkä ap selittää?

Joku dödö nyt on aivan turha tuote.

Juuri näin, haetaan kun halvalla saadaan, mutta yhtään ei mietitä hankinnan todellista tarpeellisuutta.

Kerrohan minulle miten se dödö on aivan turha tuote. Ai niin, minulla on sitten ihan lääkärin diagnoosi liikahikoilusta. 

Vierailija
27/60 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VOisitko sä nyt oikein kunnolla selittää, miksi ajattelet, että hulluilla päivillä käyvät juuri ne ihmiset, jotka ovat huolissaan ilmastonmuutoksesta? Esim. mä en ole ikinä ostanut hulluilta päiviltä yhtään mitään.

Ap kokee ilmastolakkoilun hyökkäyksenä omia arvojaan kohtaan ja tuntee tarvetta hyökätä takaisin. Syyllisyydestähän tuollainen aggressiivisuus kumpuaa.

Sinä et tiedä AP:n arvoista yhtään mitään. Joten ihan turha sinun on puhua mistään ”hyökkäyksistä” ja ”agressiivisuudesta”. Itse asiassa Sinä olet nyt hyökkäävä ja aggressiivinen omassa viestissäsi.

Rauhoitu, olet aggressiivinen.

Vierailija
28/60 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmönen älytön ostaminen ja hamstraaminen on perua pulavuosilta. Pakko on saada ku on ”halpaa”.

Vierailija
29/60 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku dödö nyt on aivan turha tuote.

Juuri näin, haetaan kun halvalla saadaan, mutta yhtään ei mietitä hankinnan todellista tarpeellisuutta.

Kerrohan minulle miten se dödö on aivan turha tuote. Ai niin, minulla on sitten ihan lääkärin diagnoosi liikahikoilusta. 

Hulluilta päiviltä saatava dödö ei liikahikoiluun auta. Eiköhän lääkäri ole määrännyt vähän paremmat lääkkeet?

Vierailija
30/60 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva suostuu luopumaan itselle tärkeästä asiasta. Yhdelle se on naudanliha, toiselle deodorantti.

Vierailija
31/60 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämmönen älytön ostaminen ja hamstraaminen on perua pulavuosilta. Pakko on saada ku on ”halpaa”.

Köyhillä ei ole varaa kalliisiin.

Vierailija
32/60 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen turhamainen mutta aion ostaa verkkokaupan iltamyynnistä sen Muumikannun, missä on Tove Janssonin ainoastaan Stockalle tekemä kuvitus. Arvo nousee kohisten ja varsinkin kun/jos stocka menee konkkaan.

Vierailija
33/60 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen turhamainen mutta aion ostaa verkkokaupan iltamyynnistä sen Muumikannun, missä on Tove Janssonin ainoastaan Stockalle tekemä kuvitus. Arvo nousee kohisten ja varsinkin kun/jos stocka menee konkkaan.

Eiköhän se arvo laske, jos Stocka menee konkurssiin?🤔

Vierailija
34/60 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stockmannin konkurssimyynnistä tuo vasta kannattaa ostaa. Saa halvalla.

Vierailija
35/60 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kouhottamista. 70-luvulla riekkuivat stalinistinuoret (jotka suurelta osin olivat rikkaiden perheiden kakaroita, esim nalle wahlroos), nyt riehuvat ilmastointoilijat ja kaikenmaailman ääriliikkeiden edustajat. Tässä on ollutkin pitkä väli. Mitä sitten pitäisi tehdä jos mitään ei saa ostaa. Minusta on ihan järkevää ostaa jotain kulutustuotetta iso määrä halvemmalla. Suuri osa maailman tuotteista on valitettavasti tuotettu lapsityövoimalla, en sitä kannata. Mistä sitten saa tuotteita jotka ovat lähellä tehty. Ei mistään nykyään.

Vierailija
36/60 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei ostaisi käyttöön tulevia tuotteita halvemmalla?

Vierailija
37/60 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli muuten teinityttöä jonossa rasvojen ja meikkien kanssa ihan kunnolla.

Näin tänään. Huomenna voidaan sitten taas ilmastolakkoilla kun on saatu meikit ja rasvat naamaan.

Sinä olit paikalla ilmeisesti valvojana kun niin tarkkaa tiedät kuka osti mitäkin.

Vierailija
38/60 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullut päiväthän eivät ole mikään alennusmyynti vaan turhaa rompetta normaalihintaan. Stockan hinnat aina olleet kalliita. Tänään Hesarin etusivun mainoksessa Le Mer voide 299 euroa!!!!!!!!!!!!!!! että silleen.

Vierailija
39/60 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö joku viitsii käydä Hulluilla Päivillä? Tai Stockalla ylipäätään?

Vierailija
40/60 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli muuten teinityttöä jonossa rasvojen ja meikkien kanssa ihan kunnolla.

Näin tänään. Huomenna voidaan sitten taas ilmastolakkoilla kun on saatu meikit ja rasvat naamaan.

Sinä olit paikalla ilmeisesti valvojana kun niin tarkkaa tiedät kuka osti mitäkin.

Ei nyt kannata ihan henkilökohtaisesti ottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän