Miten olette sheivanneet intiimialueenne?
Moikka, aloin tässä seurustelemaan ensimmäistä kertaa ja nyt oon sheivannut ensimmäistä kertaa alapääni, se ei ollutkaan niin nopea ja helppo prosessi kuin luulin. Nyt tässä pohdin että mites se peppu? Kun eihän sinne näe eikä viitsi ihan sokkona lähteä vetelemään, siksi kysyisinkin vinkkejä että mites se puoli? Olen myös kuullut että jotkut harrastaa sitä että kumppanilta pyytää apua, mutta en tiedä että kehtaisinkos sellaista lähteä kyselemään... Niin mites näin ensikertalaiselle? Kiitos ja asiallisia kommentteja. :)
Kommentit (28)
Laita kyssäri bees&honey sivustolle, Eki vastaa.
Itse menen kyykkyyn lattialle, niin saa tuolta välistä helposti. Ei mulla tosin ihan pyllyssä asti karvoja ole.
Kyykyssä peilin avulla katsoen ja jo pitkään sheivanneena osaan ilmankin peiliä.
Mutta mieti, että sheivaatko itsesi vai kumppanisi takia. Mitään ei pidä tehdä vain siksi, että kumppanisi niin haluaa tai vaatii.
Vierailija kirjoitti:
Itse menen kyykkyyn lattialle, niin saa tuolta välistä helposti. Ei mulla tosin ihan pyllyssä asti karvoja ole.
Mikä on väli?
Vierailija kirjoitti:
Miten peilillä lähtee karvat?!?
Katsomalla äkäisesti siihen , laser käräyttää karvat juurineen.
Ei juma, siis kyykkyyn ja peili lattialle vai?
Mulla onnistuu kyllä ihan seisaaltaan ja ilman mitään peilejä. Perseestä en sheivaa, jos siellä joku karva on niin saa olla. Ei ole mitenkään pörröinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan seisten ja peili takapihalle.
Possen mainoksessa Jarpin persvako näyttää karvaiselta. Sieltä voisi poistaa jeesusteipillä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kun kylppärin peili ja tikkaat ja sitten vain pyllistät.
Karvoja ei ikinä tule sheivata. Käy brassisokeroinnissa kosmetologilla.
Istun suihkun lattialla tai seison.
En tarvi peiliä mutta olenkin sheivannut 20 vuotta enkä ole kovin karvainen tai tumma. Nuorena karvoja kasvoi vaan tuossa edessä ja sitä siistin.
Nyt lyhennän reilusti siitä päältä ja sheivaan sivut ja häppärit. Pyllyssä kasvaa muutama karva ja ne vaan sokkona ajan.
Karvankasvu on sen verran hidasta niin ei tarvi ajella kuin pari kertaa kuussa. Ennen menkkoja ja sitten parin viikon päästä uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla onnistuu kyllä ihan seisaaltaan ja ilman mitään peilejä. Perseestä en sheivaa, jos siellä joku karva on niin saa olla. Ei ole mitenkään pörröinen.
Pörröinen pimppa :-)
Aika ihanasti ilmaistu näin miehisestä näkökulmasta, jonka mielestä naisella kuuluu olla ainakin alapäästään luonnontilassa, ehkä vain hieman siistittynä.
Peilin avulla :)