Miten olette sheivanneet intiimialueenne?
Moikka, aloin tässä seurustelemaan ensimmäistä kertaa ja nyt oon sheivannut ensimmäistä kertaa alapääni, se ei ollutkaan niin nopea ja helppo prosessi kuin luulin. Nyt tässä pohdin että mites se peppu? Kun eihän sinne näe eikä viitsi ihan sokkona lähteä vetelemään, siksi kysyisinkin vinkkejä että mites se puoli? Olen myös kuullut että jotkut harrastaa sitä että kumppanilta pyytää apua, mutta en tiedä että kehtaisinkos sellaista lähteä kyselemään... Niin mites näin ensikertalaiselle? Kiitos ja asiallisia kommentteja. :)
Kommentit (28)
Kristiina xx kirjoitti:
Karvoja ei ikinä tule sheivata. Käy brassisokeroinnissa kosmetologilla.
Onneksi en kosmetologiksi ryhtynytkään, en tiennyt että siellä usein saa siistiä toisten persereikiä. Kaikkea nekin raukat joutuvat tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Kristiina xx kirjoitti:
Monet haluaa varmaan käyttää rahansa muuhun kuin pim.ppikarvojen poistamiseen. Brassit on aivan sa.atanan kalliita. Höylällä onnistuu näppärästi ja ennen kaikkea edullisesti.
/14
Höylällä sheivatessa iho ärsyyntyy ja alkaa punoittaa kuin tomaatti.
Jos asuu pk-seudulla, niin voi ostaa Offerilla - palvelusta edullisia Lahjakortteja brassisokerointiin, n. 30€/kerta ja pillusta tulee ihanan sileä
Muutaman kerran oon sheivannut ja ei ikinä enää. Kahden päivän päästä raivokas kutina enkä ole edes mitenkään järkkykarvainen. Never again
Eieiei kirjoitti:
Muutaman kerran oon sheivannut ja ei ikinä enää. Kahden päivän päästä raivokas kutina enkä ole edes mitenkään järkkykarvainen. Never again
Samaa mieltä. Never again.
Lisätään vielä sänki pistää ja raapii paikkoja.
Saksilla leikkaan pitimmät karvat.
Kristiina xx kirjoitti:
Sokerointi? Ei kai satu?
Monet haluaa varmaan käyttää rahansa muuhun kuin pim.ppikarvojen poistamiseen. Brassit on aivan sa.atanan kalliita. Höylällä onnistuu näppärästi ja ennen kaikkea edullisesti.
/14