Mitäs tää nyt on? ( testistä)
Siis nyt oon kyllä totaalisen pihalla.
5. pvä Clear Blue anto hailun mutta selvän plussan. 8. pvä. negan joka nyt hailu haamu! Tänään tehty samanen testi nega mutta kun otin ton "suojuksen" pois ja alkoi kuivua taas pukkaa haamua. Häh? En osaa kysyä "kauniimmin", anteeks :o
Kommentit (4)
Vielä semmonen ohje, että osta vaikka sellanen testi kuin "apteekin oma". On herkkä ja sen pitäisi näyttää sunnuntaina viimeistään täysin luotettavasti. ClearBlu ei todellakaan ole herkin mahdollinen testi. Päinvastoin sieltä toisesta ääripäästä. Tässä asiassa raha ei tuo laatua. Usein halvimmat testit on herkimpiä.
Näyttää toki ne turhat toivotkin sitten jotka menevät kesken heti alussa.
Apteekin oma on mulla tehnyt sitten joka kerta roskisplussan, eli jos teet sen, niin tutki tarkasti ohjeen määrittämänä aikana ja heitä se sen jälkeen pois.
Kiitos vastauksista! <3 Meinasin itsekin että sunnuntai vois olla seuraava testipäivä ettei tässä hulluksi tuu :)
Apteekin omalla olen aiemmat raskaudet plussannu joten siihen taidan turvautua nytkin.. Myös "siihen sivuun" aattelin tota Prisman testiä,tosi halpa kai mutta kuulemma aika tarkka?
-ap.
Mulla näytti 3pv putken vaan haamua. Sitten otettiin lääkäriasemalla veritesti, josta näki HcG määrät. Raskaana olin ja lapsella kaikki hyvin.
Malttaisitko odottaa vielä pari päivää ennen seuraavaa testiä? Jos tekisit peräti vasta sunnuntaina seuraavan testin.