Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kuinka monen ihmisen luulet surevan sinua hautajaisissasi?

Vierailija
10.04.2013 |

Moniko itkisi, jos hautajaisesi olisivat tänä keväänä? Moniko itkisi, jos kuolisit 90-vuotiaana?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

6-7... Nopeasti ajateltuna. Ja 90-veenä.... toivottavasti enemmän :)

Vierailija
2/22 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVVVK

Toivottavasti kukaan ei itke, vaan pitävät hauskat kuoppabileet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä laskettuna 10. Sitten 90-vuotiaana ei varmaan kukaan edes muista mua, tai ovat vaan iloisia kun älysin jo läksiä.

Vierailija
4/22 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä lapset surisivat, eli 2. Ysikymppisenä hekin olisivat varmaan vain huojentuneita.

Vierailija
5/22 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenet itkisivät. Ehkä jopa kolminumeroinen määrä ihmisiä. Ja 9-kymppiseksi en elä. Ei mitenkään mahdollista.

Vierailija
6/22 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvioni mukaan 3: äiti, mies ja lapsi. Toivottavasti en elä 90-vuotiaaksi mutta silloin ei kyllä itkisi enää kukaan; äiti on kuollut, mies kuollut tai häipynyt ja lapsi vaan iloinen että pääsi lopultakin eroon.

Vierailija
7/22 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain 2: lapsi ja mies. Veljeni tuskin itkee. Vanhempani, vaikka elossa ovatkin, on niin dementoituneita, että en usko kenenkään heitä hautajaisiini roudaavan.

9-kymppisenä.... no lapseni ja toivottavasti lapsenlapsia. Mieheni varmaan, mutta onkohan elossa...olisi 94v.

Vierailija
8/22 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä keväänä ehkä 2-4, myöhemmin yksi.

Vierailija
9/22 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi ihminen rakastaa minua ja olen siitä niin kiitollinen. 

Vierailija
10/22 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kukaan

Vierailija
11/22 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei pidetä hautajaisia.

Vierailija
12/22 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kukaan ei sure vaan monet iloitsee siitä että on tunteneet minut:)

Tiedän että monet (mies tietty ja lapset) tulevat ikävöimään paljon mutta toivon heidänkin enemmän muistelevan niitä hassuja ihania hetkiä mitä meillä on ollut.

Vierailija
13/22 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No veikkaan 4-6 henkilöä nyt keväällä. Lapset, sisko, isäpuoli ja aviopuoliso, ehkä kaveritkin jotkut. 90:nä on jäljellä todnäk sisko ja lapset mahdollisine perheineen, kun en tulevia miniöitäni vielä tunne niin on vaikea sanoa, miten suhtautuvat... parempi olisi kun ´kenekään ei tarvitsisi itkeä.

Vierailija
14/22 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen itkenyt naapuriakin. Ei ollut läheisimpiä ihmisiäni, mutta saimme kuitenkin kutsun hautajaisiin. Ja taisin itkeä siis jo heti kun saimme tietää kuolemasta. Oli jo iäkäs ihminen.

Vierailija
15/22 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin lapseni joita on kolme itkisivät nyt keväällä ja kenties muutama muukin. Surua tuntisi aika moni mutten tiedä itkisivätkö.

90 ei voi tietää joten enpä arvaile, en usko eläväni niin kauan, tuskin edes 80 tulee täyteen.

Vierailija
16/22 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä surijoita nyt montaa olisi mutta en edes halua hautajaisia.

En ole uskovainen enkä mitenkään perinteinen ihminen joten toivottavasti on mahdollista ettei mitään hautajaisia/siunaamista tarvitse tehdä.

Minut saa törkätä suoraa uuniin ja tuhkat voi ripotella ihan johonkin uurnalehtoon.

En halua hautakiveä...ehkä "nimikyltti" siellä uurnalehdossa olisi kuitenkin"kiva" saada.

Vierailija
17/22 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti Moni surisi jos nyt kuolisin. On paljon ystäviä ja sukulaisia mutta en tiedä kuinka moni itksi.. lapset ja mies ja isä ja äiti ainakin.

90 jo elän niin toivon että mulla olisi silloin edelleen hyvät välit lapsiin ja lastenlapsiin ja mahdollisiin lasten lasten lapsiin.. Joten ehkä ne surisivat. Toivottavasti musta ei tule dementoitunutta äkäistä vanhusta josta vaan haluttaisiin eroon.. Kunhan se pää kestäisi loppuun asti.. Dementia tai alzheimer on kamala tauti läheisille.

Vierailija
18/22 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 23:04"]

Minulle ei pidetä hautajaisia.

[/quote]

Onko hautajaisia pakko pitää, jos ruumista ei koskaan löydy?

Vierailija
19/22 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mies, omat 5 lasta, 7 sisarusta, äiti ja isä. Luulen myös että appivanhemmat... Eli parempi pysyä vielä hengissä. :) 90-vuotiaana on vaikea sanoa. Elämä on salaisuus joka aukeaa elämällä.

Vierailija
20/22 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että jos nyt kuolisin, niin surijoita olisi useita kymmeniä. Suku ja ystävät olisivat varmaan paikalla. Jäisihän siinä liuta lapsia ja mies aika paljaalle. Sen tiedän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan