Ovatko nuoremmat naiset joskus yrittäneet viedä miestäsi?
Legendojen mukaan tuo olisi yleistä. Mutta onko jollakin ihan aitoa kokemusta että sellaista olisi tapahtunut?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppiset miehet viedään tällä hetkellä käsistä nuorten naisten toimesta. Parikymppiset ja hieman päälle olevat naiset eivät enää halua haaskata parasta lisääntymisikäänsä epäkypsien ikäistensä pikkupoikien kanssa.
Nelikymppiset miehet on kyllä usein aika HOT :) kun taas ikäisensä naiset alkavat olla jo melko vanhan näköisiä ja kärttyisen oloisia
N22
Voin sanoa juuri kolmekymmentä täyttäneenä miehenä että nelikymppinen nainen on paljon kiinnostavampi kuin kaltaisesi wannabe-aikuinen.
Exääni yrittivät joskus. Häntä ei kyllä yhtään kiinnostanut. Hänen nykyinen naisystävänsäkin on hänen itsensä ikäinen, kuten minäkin olin.
Presidenttimme on näyttänyt esimerkkiä kuinka vanhempi mies on nuoren naisen unelma. Presidenttiparilla onni kukkii.
Ei ole. Kyllähän joku sais sen tulla hakemaan pois mun puolesta. Mut on se vain niin, ettei kukaan tule kotisohvalta hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä ja mieheni olemme nelikymppisiä (mies pari vuotta minua vanhempi). Miestäni yrittävät viedä ihan kaiken ikäiset naiset, todella usein. Keinoja ei kaihdeta. Olen todella ylpeä miehestäni, että hoitaa nämä arvokkaasti ja vakaasti, ja niin ettei jää epäselväksi kenen kanssa mies haluaa olla.
Aiempaa miestä yritti kerran yksi nainen, suunnilleen itseni ikäinen. Mieskin oli saman ikäinen.
Potkiiko se koivurunkoihin kiertopotkuja ja tekee kataa ahtojäissä ilman paitaa jolloin viejät pelästyvät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppiset miehet viedään tällä hetkellä käsistä nuorten naisten toimesta. Parikymppiset ja hieman päälle olevat naiset eivät enää halua haaskata parasta lisääntymisikäänsä epäkypsien ikäistensä pikkupoikien kanssa.
Nelikymppiset miehet on kyllä usein aika HOT :) kun taas ikäisensä naiset alkavat olla jo melko vanhan näköisiä ja kärttyisen oloisia
N22
Voin sanoa juuri kolmekymmentä täyttäneenä miehenä että nelikymppinen nainen on paljon kiinnostavampi kuin kaltaisesi wannabe-aikuinen.
Kaksi trollia trollaa toisiaan. :) :) :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ja mieheni olemme nelikymppisiä (mies pari vuotta minua vanhempi). Miestäni yrittävät viedä ihan kaiken ikäiset naiset, todella usein. Keinoja ei kaihdeta. Olen todella ylpeä miehestäni, että hoitaa nämä arvokkaasti ja vakaasti, ja niin ettei jää epäselväksi kenen kanssa mies haluaa olla.
Aiempaa miestä yritti kerran yksi nainen, suunnilleen itseni ikäinen. Mieskin oli saman ikäinen.
Siis tulevat iskemään esimerkiksi ravintoloissa, kun olette yhdessä liikkellä? Vai miten?
Ei yleensä minun paikalla ollessani. Mutta jos miehellä on joku tilaisuus, jossa esiintyy, sinne tulee usein ainakin yksi tällainen nainen joka alkaa pyrkiä seuraan. Jos hän on ulkona kavereidensa kanssa, illan aikana voi useampikin nainen lähestyä. Fb:n ja meilin välityksellä lähestymisiä tapahtuu myös säännöllisesti. Pari kertaa joku nainen miehen tuttavapiiristä on sepittänyt keksittyä juttuja minusta miehelle, ilmeisesti siinä toivossa että mies jättäisi minut.
En ole itse aktiivinen somessa (minulla on vanha fb-profiili, jota en ole päivittänyt vuosiin), mutta aktivoiduin miehen pyynnöstä sen verran, että julkaisimme parisuhdestatuksemme. Tämä ihan vain siksi että mies ahdistuu noista yhteydenotoista ja toivoi niiden vähentyvän, jos on kaikille mahdollisimman selvää että mies on varattu. On se kuulemma jonkun verran auttanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N22
eiku t. M 45
Melkein päivittäin yrittävät, mies täyttää 40.
Exäni lähti sellaisen hiukan päälle parikymppisen naisen matkaan hänen ollessaan 38v. Nainen oli ruma, lihava, siniset hiukset, keho täynnä tatuointeja ym. Eipä tuo exäkään mitään parempaa parikymppistä olisi saanut sillä naamalla.
En tiedä, kuljemme baareissa yleensä eri aikoihin.
Miestäni ovat tulleet vonkaamaan sekä nuoremmat, että vanhemmat naiset, tosin samaa on tapahtunut myös toisin päin, mm. kesken ensimmäisten treffiemme minua tuli joku dorka yrittämään sillä välin kun mieheni oli tiskillä käymässä. Kumpikaan ei ole lähtenyt mihinkään, eikä ole tarvinnut olla mustasukkainen.
Joo 40v mies ei kelpaa kuin ehkä hetkellisesti daddyfetissiseksiin, ei sellaisen kanssa haluta mitään suhdetta.
N25
Ainakin minua yrittävät lähinnä 15v nuoremmat miehet, joten uskoisin että myös häntä nuoremmat naiset yrittävät.
En tiedä kyllä yhtään. Ei siis ainakaan ole minulta mitenkään erityiseti yrittäneet viedä. Toisaalta vetävät nuoret plikat kyllä muutenkin vesiperän, kun mieheni on kallellaan itseään vanhempiin naisiin...
Tuskin ovat häntä mihinkään vakisuhteeseen halunneet. Mutta joskus ovat jotkut nuoremmat naiset häntä hieman vokotelleet. Mutta lähinnä vain silloin kun ovat olleet niin pahassa puutteessa että hieman kuluneempikin muna kelpaisi.
Vierailija kirjoitti:
Exäni lähti sellaisen hiukan päälle parikymppisen naisen matkaan hänen ollessaan 38v. Nainen oli ruma, lihava, siniset hiukset, keho täynnä tatuointeja ym. Eipä tuo exäkään mitään parempaa parikymppistä olisi saanut sillä naamalla.
Tiedän muuten samanlaisen tapauksen! Nelikymppinen kahden lapsen isä otti ja lähti tuollaisen kuvaamasi nuoren naisen matkaan. Sitä moni kauhistelikin, että vaihtaa nyt ihan nätin "normaalin" ikäisensä naisen johonkin tatuointeihin peitettyyn pullukkaan, jolla shokkiväri hiuksissa... Kaipa sellaisen parikymppisen kanssa on sitten huoletonta ja mukavaa, muuta hyvää en tuossa keississä kyllä keksi.
Vietellä ja vietellä, no jaa, mutta kerran tapahtui että kun anoppi tuli meille Joulun viettoon (kuten tekee joka Joulu) ja olimme erässä isossa elintarvikeliikkeessä ruokaosotoksilla ja seisoimme sitten kassajonossa, niin meitä, minua ja miestäni vanhempi nainen, ehkä hieman humalassa, alkoi häpeämättä iskeä miestäni! Me anopin kanssa hymyilimme keskenämme huvittuneina ja seurailimme tilannetta, miehellä oli vaikeaa!
Se nainen ei edes välittänyt vaikka näki että olimme siinä! En tiedä johtuiko humalatilasta, mutta missään kaatokännissä ei ollut, vai oliko vain niin harvinaisen tyhmä. Sitkeä ainakin! Miehen piti sanoa hieman rumasti ennenkuin se nainen älysi häipyä. Tästä naurettiin sitten jälkeenpäinkin, ja kiusoiteltiin miestä. Nyt asia on jo unohtunut.
Sitä en tiedä onko yritelty niin etten ole ollut näkemässä.
On yleistä. Avomieheni on 33 v., mä oon 29. Joka ikinen kerta, kun käydään jossain yhdessä (baarissa, ravintolassa jne.) noin 20 v. naiset yrittää iskeä sitä, vaikka on selvää, että ollaan yhdessä. Onneksi häntä ei kiinnosta, mutta ei ole kiva.