Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko nuoremmat naiset joskus yrittäneet viedä miestäsi?

Vierailija
25.03.2019 |

Legendojen mukaan tuo olisi yleistä. Mutta onko jollakin ihan aitoa kokemusta että sellaista olisi tapahtunut?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vieneet.

Ihan itte lähti heti ku saatiin lapset täyteen ikään.

Nyt vetää toista jengaa 20v nuoremman kanssa.

Vierailija
2/40 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppiset miehet viedään tällä hetkellä käsistä nuorten naisten toimesta. Parikymppiset ja hieman päälle olevat naiset eivät enää halua haaskata parasta lisääntymisikäänsä epäkypsien ikäistensä pikkupoikien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se mies sellainen, joka vain viedään?

Vierailija
4/40 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vietävissä.

Vierailija
5/40 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yleistä, se on totta.

Mieheni perässä juoksee yleensä ihan kauppareissuillakin sellainen ulvova nuorten naisten lauma, ne availee sen vetoketjua ulvoen ja maiskutellen.

Työmatkat on kuulemma myös vaikeita, kun 200m välein auton konepellille hyppää nuoria naisia alastomina ja vaatii mieheltäni "palveluksia".

Vierailija
6/40 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole, enkä ole kuullut legendoja, joiden mukaan nuoret naiset kävisivät kuumana nelikymppisiin perheenisiin. En kuullut niitä silloinkaan, kun itse olin nuori. Luulenpa, että aloittaja on sekä keksinyt nämä legendat ja kertonut ne itselleen.

Vierailija
7/40 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppiset miehet viedään tällä hetkellä käsistä nuorten naisten toimesta. Parikymppiset ja hieman päälle olevat naiset eivät enää halua haaskata parasta lisääntymisikäänsä epäkypsien ikäistensä pikkupoikien kanssa.

Nelikymppiset miehet on kyllä usein aika HOT :) kun taas ikäisensä naiset alkavat olla jo melko vanhan näköisiä ja kärttyisen oloisia

N22

Vierailija
8/40 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika hemmetin suoraan yhden kerran ja jonkin aikaa. Mies vaan rakastaa mua, joten no win :D

Vierailija
9/40 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja veikin. Oli siinä aika nöyryytetty olo, kun nuori julkkis vei miehen.

Vierailija
10/40 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyn aika äkkiä oman ikäsiin, niin no, poikiin.

Nyt on kunnon mies, joka tietää miten naisen kanssa ollaan.

Herra on 43v.

N24

Vierailija
11/40 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä minä sen tietäisin?

Vierailija
12/40 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On yleistä, se on totta.

Mieheni perässä juoksee yleensä ihan kauppareissuillakin sellainen ulvova nuorten naisten lauma, ne availee sen vetoketjua ulvoen ja maiskutellen.

Työmatkat on kuulemma myös vaikeita, kun 200m välein auton konepellille hyppää nuoria naisia alastomina ja vaatii mieheltäni "palveluksia".

Joo, ihan sama juttu! Lätke vain käy, kun alastomat naiset lentelevät asfalttiin. Hirveän hankalaa tämä elämä nykyään. Olen ajatellut, että hommaisin miehelleni sellaisen maskottiasun, jonka sisälle ei näy, kun kaikki julkisella paikalla liikkuminen on käynyt hankalaksi. Viime viikollakin käytiin ostoskeskuksessa, ja kun oltiin kävelty käytävä toiseen päähän, mieheltä puuttui jo vyö, toinen kenkä ja takin hiha, niin aggressiivisesti nuoret naiset kävivät päälle. No, en minä niitä naisia osaa syyttääkään, muistan itse, miten kuumana kävin keski-ikäisiin perheenisiin ja vähän pappaantuneempiinkin tapauksiin. Ah, oli se niin ihanaa nuoruutta, kun kaikki illat notkuttiin vuorotellen sporttibaareissa ja vuorotellen taloyhtiöiden sisäpihoilla jallittamassa keski-ikäisiä miehiä roskanvientireissuilla!

Vierailija
13/40 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mieheni olemme nelikymppisiä (mies pari vuotta minua vanhempi). Miestäni yrittävät viedä ihan kaiken ikäiset naiset, todella usein. Keinoja ei kaihdeta. Olen todella ylpeä miehestäni, että hoitaa nämä arvokkaasti ja vakaasti, ja niin ettei jää epäselväksi kenen kanssa mies haluaa olla.

Aiempaa miestä yritti kerran yksi nainen, suunnilleen itseni ikäinen. Mieskin oli saman ikäinen.

Vierailija
14/40 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun 46 vuotiasta miestäni oli joku työpaikan likka alkanut myös ahdistelemaan. Mies kertoi minulle siitä hädissään heti ja ihmetteli, että mitä 25 vuotias hänessä oikein näkee. Meidän vanhin lapsikin on jo 18 vuotias, joten suttura voisi olla hänen lapsensa!

Mieheni oli mennyt joskus likkaa auttamaan jossakin hänen ongelmassaan ja siitäkö typykkä oli innostunut. Mieheni on oikein hyvän näköinen, sopusuhtainen, mukava ja fiksu, joten en yhtään ihmettele ihastusta ollenkaan, mutta silti ikäero on aika mittava.

Vierailija
15/40 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Sen sijaan nuoremmat miehet yritti viedä mua exältä.

N28

Vierailija
16/40 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, melko väsynyttä. Epätoivoinen setämies esittää nuorta naista ja yrittää saada tästä aikaan suurtakin trendiä. Hohhoijaa.

Vierailija
17/40 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ja mieheni olemme nelikymppisiä (mies pari vuotta minua vanhempi). Miestäni yrittävät viedä ihan kaiken ikäiset naiset, todella usein. Keinoja ei kaihdeta. Olen todella ylpeä miehestäni, että hoitaa nämä arvokkaasti ja vakaasti, ja niin ettei jää epäselväksi kenen kanssa mies haluaa olla.

Aiempaa miestä yritti kerran yksi nainen, suunnilleen itseni ikäinen. Mieskin oli saman ikäinen.

Siis tulevat iskemään esimerkiksi ravintoloissa, kun olette yhdessä liikkellä? Vai miten?

Vierailija
18/40 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppiset miehet on kyllä usein aika HOT :) kun taas ikäisensä naiset alkavat olla jo melko vanhan näköisiä ja kärttyisen oloisia

N22

t. vyötärölihava setämies, 40++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Vierailija
19/40 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, melko väsynyttä. Epätoivoinen setämies esittää nuorta naista ja yrittää saada tästä aikaan suurtakin trendiä. Hohhoijaa.

Hohhoijaa, sinä olet aika kaukana elämästä, jos tällaista asiaa epäilet. Sinulla taitaa olla ikää peräti 14 vuotta ja pidät nelikymppisiä tooosiii vanhoina. :D

Vierailija
20/40 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aavistustakaan minkä ikäiset häntä vonkaavat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi