Kysy mitä vain naiselta joka pelaa 6-12 tuntia päivässä
On tylsää. Netti takkuaa (tietokoneen siis, puhelimessa on erillinen).
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten viettäisit aikasi, jos pelejä ja niihin tarvittavia laitteita ei olisi koskaan keksitty?
Ajalla, jolloin pelejä ei ollut keksitty asiani olisivat varmaan muutenkin aika ikävästi. Todennäköisin skenaario olisi että tekisin hartiavoimin töitä pysyäkseni hengissä.
Jos ajatellaan kuvitteellista nykyaikaa ilman pelejä, niin varmaan katsoisin elokuvia, lukisin kirjoja tai jotain vastaavaa viihdetoimintaa. -Ap
Minä olin lapsi ja nuori 1970-80-luvuilla, jolloin kahden kapulan tennisvideopeli tuli markkinoille ja jolloin videoita ei ollut monessakaan kodissa. Opiskelija-asuntoloissa ei ollut elektroniikkaa kasettisoittimia ja matkatelevisiota enempää. Eikä tehty hartiavoimin töitä pysyäksemme hengissä. Oli oikein mukavaa, harvoin ikävää. :)
Ja pelejä ei mielestäsi ollut olemassa ennen elektronisia pelejä?
-eri
Ahaa, luulin sinun tarkoittavan nimenomaan elektronisia pelejä. Jos kaikenlaiset pelit otetaan huomioon, joudutaan menemään ihmiskunnan alkuhämärien tuolle puolen etsimään aikaa, jolloin niitä ei olisi ollut.
Voisin todeta, että tässä keskustelussa kun sanon peli, tarkoitan elektronista peliä, ellen spesifioi toisin. -Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään kysyttävää. Itse teen samaa ja olen työssäkäyvä ihminen.
Hyvä että löytyy ihmisiä jotka eivät pidä tätä outona. Omasta lähipiiristä saan lähinnä paheksuntaa. -Ap
Sama. Kauhea jankutus miksi vain pelaan aina kotona. Kysyin sitten, että eikö se ole ihan sama katsonko telkkaria vai pelaanko.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin myös pikkupelistä nimeltä Into the Breach. Se oli hauska puzzlemainen peli mutta turhan vähän pelattavaa.
Eikös tämä ole satunnaisgeneroitu, eli käytännössä loputtomasti pelattavaa? Steamin arvosteluissa on joillain useita satoja tunteja pelattuna.
Vierailija kirjoitti:
Mp Fortnite?
Ei jotenkin iskenyt, kokeillut toki olen. Pitää varmaan kokeilla vielä uudemman kerran kunhan tulee sellainen fiilis. Jotenkin Battle Royale ei ole sellainen genre joka ajatuksena viehättää. Graafinen tyyli oli kyllä ihan nätti ja onnistunut tuollaiselle pelille joka selkeästi pyrkii puhuttelemaan mahdollisimman laajaa yleisöä. On myös hyvä että Fortnite osaltaan tuo pelaamista tunnetummaksi suurelle yleisölle kun se on suht syvällinen peli joka on saatavilla mobiililaitteille. -Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin myös pikkupelistä nimeltä Into the Breach. Se oli hauska puzzlemainen peli mutta turhan vähän pelattavaa.
Eikös tämä ole satunnaisgeneroitu, eli käytännössä loputtomasti pelattavaa? Steamin arvosteluissa on joillain useita satoja tunteja pelattuna.
On, mutta variaatio on käytänössä aika vähäistä. Vihollistyyppejä ei ole montaa, ja satunnaisesti generoidut kombinaatiot eivät ole riittävän erilaisia. Toki kentän layout vaihtelee, mutta vaikka kyseessä on eri puzzle joka kerta, niin käytettävien mekaniikkojen samankaltaisuuden vuoksi ne tuntuvat samanlaiselle. Tehtäväobjectivet ovat myös joka pelikerralla samat. -Ap
Mikä rank CS:GO:ssa? Katseletko ENCEn matseja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten viettäisit aikasi, jos pelejä ja niihin tarvittavia laitteita ei olisi koskaan keksitty?
Ajalla, jolloin pelejä ei ollut keksitty asiani olisivat varmaan muutenkin aika ikävästi. Todennäköisin skenaario olisi että tekisin hartiavoimin töitä pysyäkseni hengissä.
Jos ajatellaan kuvitteellista nykyaikaa ilman pelejä, niin varmaan katsoisin elokuvia, lukisin kirjoja tai jotain vastaavaa viihdetoimintaa. -Ap
Minä olin lapsi ja nuori 1970-80-luvuilla, jolloin kahden kapulan tennisvideopeli tuli markkinoille ja jolloin videoita ei ollut monessakaan kodissa. Opiskelija-asuntoloissa ei ollut elektroniikkaa kasettisoittimia ja matkatelevisiota enempää. Eikä tehty hartiavoimin töitä pysyäksemme hengissä. Oli oikein mukavaa, harvoin ikävää. :)
Ja pelejä ei mielestäsi ollut olemassa ennen elektronisia pelejä?
-eri
Ahaa, luulin sinun tarkoittavan nimenomaan elektronisia pelejä. Jos kaikenlaiset pelit otetaan huomioon, joudutaan menemään ihmiskunnan alkuhämärien tuolle puolen etsimään aikaa, jolloin niitä ei olisi ollut.
Voisin todeta, että tässä keskustelussa kun sanon peli, tarkoitan elektronista peliä, ellen spesifioi toisin. -Ap
Niin minä käsitinkin. Joku "eri" vain ehti kommentoida ja sekoittaa keskustelun kulun huomaamattani.
Edellisen vastauksesi perusteella päättelen, että pelien puutteessa tekisit samaa kuin mekin teimme: luimme kirjoja ja kävimme katsomassa elokuvat valkokankaalta.
Ennakkoajatuksia Googlen Stadiasta?
Tuutko healaamaan mua 2v2 rated arenalle AP? Levutan Orc Elemental Shamaania ja olis mukava opetella taas areenan kuninkaaksi. Viikon päästä dingaan 120 levelille, kun pelaan itsekin 10-14 tuntia nyt kun on taas aikaa.
M34
Vierailija kirjoitti:
Gold Nova 2 tai 3, en muista tarkkaan. Katsoin nää viimeisimmät ENCEn matsit, hieno saavutus heiltä toinen sija Katowicessä. Sitä ennen en ollut katsonut heidän pelejään muuten kuin satunnaisesti. Mieltä kyllä aina lämmittää kun suomalainen pärjää e-urheilussa, se on penkkiurheilua joka on itselle merkityksellistä. -Ap
Vierailija kirjoitti:
Tuutko healaamaan mua 2v2 rated arenalle AP? Levutan Orc Elemental Shamaania ja olis mukava opetella taas areenan kuninkaaksi. Viikon päästä dingaan 120 levelille, kun pelaan itsekin 10-14 tuntia nyt kun on taas aikaa.
M34
Äh, WoW on vähän turhan grindi omaan makuuni. Pelasin aikanani lukiossa siinä Priestiä juurikin healerina, koska niistä oli aina pulaa. En kyllä viitsi jakaa nikkiäni, etenkin kun siitä on vuosia aikaa kun pelasin, niin lienen täysin aligearattu nykyään, enkä kyllä jaksa aloittaa sitä gearingrindausta alusta. -Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gold Nova 2 tai 3, en muista tarkkaan. Katsoin nää viimeisimmät ENCEn matsit, hieno saavutus heiltä toinen sija Katowicessä. Sitä ennen en ollut katsonut heidän pelejään muuten kuin satunnaisesti. Mieltä kyllä aina lämmittää kun suomalainen pärjää e-urheilussa, se on penkkiurheilua joka on itselle merkityksellistä. -Ap
Pakko kommentoida tähän, että puolisoni kanssa jännitimme myös ENCEn matseja kämmenet hiessä, vaikkemme CS:GOta pelaakaan. N49
JanskiK kirjoitti:
Mielenkiintoinen idea. Pitää katsoa paljonko uutta tämä palvelu oikeasti tuo pelaamiseen. Kuitenkin, aion varmasti tutustua avoimin mielin kunhan palvelu tulee. -Ap
Pelaatko koskaan, pelkät stringit jalassa?
Vierailija kirjoitti:
JanskiK kirjoitti:
Mielenkiintoinen idea. Pitää katsoa paljonko uutta tämä palvelu oikeasti tuo pelaamiseen. Kuitenkin, aion varmasti tutustua avoimin mielin kunhan palvelu tulee. -Ap
Stadia on aika hanurista, kun joudut striimaamaan kaiken pelaamisesi. Kuka tahansa voi seurata sitä, nauhoittaa sitä ja kommentoida paskaa.