Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy mitä vain naiselta joka pelaa 6-12 tuntia päivässä

Vierailija
25.03.2019 |

On tylsää. Netti takkuaa (tietokoneen siis, puhelimessa on erillinen).

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pelaat? Mikä oli viime vuoden paras peli?

Vierailija
2/58 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten viettäisit aikasi, jos pelejä ja niihin tarvittavia laitteita ei olisi koskaan keksitty?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko vielä vanhemmillasi vai maksaako sossu asumiskustannuksesi? Miltä tuntuu olla syrjäytynyt? Kumpi on parempi energiajuoma, Rodeo vai Teho :D

Vierailija
4/58 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään kysyttävää. Itse teen samaa ja olen työssäkäyvä ihminen.

Vierailija
5/58 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä? Mikset jaa puhelimen nettiä koneelle? Tykkäätkö kissoista? Muutetaanko yhteen? Kokoaisitko mun koneen kun en itse jaksais näpertää? 

t:nainen

Vierailija
6/58 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaatko netissä vai yksinpelejä? Nettipelithän ovat korviketoimintaa sille, että oikean elämän sosiaaliset suhteet eivät ole kunnossa.

Vierailija
7/58 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelataanko yhdessä? Olen videopelien suurkuluttaja.

Vierailija
8/58 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pelaat? Mikä oli viime vuoden paras peli?

Pakko myöntää, että en ole vielä ehtinyt hirveän montaa vuoden 2018 peliä pelaamaan, koska näin opiskelijana ei ole varaa yleensä ostaa pelejä täyteen hintaan, vaan odotan että ne menevät alennukseen. Red Dead Redemption 2 oli teknisesti hieno peli, mutta jostain syystä se ei itselle ihan niin kovasti kolahtanut. Pitää kuitenkin vastata varmaan se, mutta otoskoko on toistaiseksi vajavainen. Tykkäsin myös pikkupelistä nimeltä Into the Breach. Se oli hauska puzzlemainen peli mutta turhan vähän pelattavaa.

Pelaan myös paljon moninpelejä, mobat ovat lähellä sydäntä. Lähinnä Lolia ja vähän Dotaa. FPSt menee sen mukaan mitä kaverit pelaa, yleensä CSGOta. SC2 on tullut myös pelattua. Vaihtelen yleensä aika paljon mitä pelaan, ja palaan peleihin aina parin kuukauden sykleissä. -Ap

Vierailija
9/58 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten viettäisit aikasi, jos pelejä ja niihin tarvittavia laitteita ei olisi koskaan keksitty?

Ajalla, jolloin pelejä ei ollut keksitty asiani olisivat varmaan muutenkin aika ikävästi. Todennäköisin skenaario olisi että tekisin hartiavoimin töitä pysyäkseni hengissä.

Jos ajatellaan kuvitteellista nykyaikaa ilman pelejä, niin varmaan katsoisin elokuvia, lukisin kirjoja tai jotain vastaavaa viihdetoimintaa. -Ap

Vierailija
10/58 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinkku?

Vierailija
11/58 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutko vielä vanhemmillasi vai maksaako sossu asumiskustannuksesi? Miltä tuntuu olla syrjäytynyt? Kumpi on parempi energiajuoma, Rodeo vai Teho :D

Asun opiskelijakämpässä. Saan opinto- ja asumistukea. Ei ole mitään erityisiä fiiliksiä syrjäytymisen suhteen. Varmaan noista Teho. En tosin hirveästi juo energiajuomia, kalliita kun ovat. Kahvia kuluu. -Ap

Vierailija
12/58 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään kysyttävää. Itse teen samaa ja olen työssäkäyvä ihminen.

Hyvä että löytyy ihmisiä jotka eivät pidä tätä outona. Omasta lähipiiristä saan lähinnä paheksuntaa. -Ap

Vierailija
13/58 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä? Mikset jaa puhelimen nettiä koneelle? Tykkäätkö kissoista? Muutetaanko yhteen? Kokoaisitko mun koneen kun en itse jaksais näpertää? 

t:nainen

Puhelimen netti on niin hidas, että en viitsi mitään sen välityksellä pelata. Kissat ovat kivoja, mutta en ottaisi omaa, siitä huolehtiminen ruokintoineen ja hiekanvaihtoineen olisi liian raskasta. Asun ihan kivassa ja edullisessa solussa, niin ei ole tarvetta muuttaa. Koneen kasasin muuten, paitsi että en viitsi AV:n ylitse mitään yhteystietoja jakaa tai tapaamisia järjestää, haluan säilyttää anonymiteetin palstalla. -Ap

Vierailija
14/58 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajalla, jolloin pelejä ei ollut keksitty asiani olisivat varmaan muutenkin aika ikävästi. Todennäköisin skenaario olisi että tekisin hartiavoimin töitä pysyäkseni hengissä.

Jos ajatellaan kuvitteellista nykyaikaa ilman pelejä, niin varmaan katsoisin elokuvia, lukisin kirjoja tai jotain vastaavaa viihdetoimintaa. -Ap

Minä olin lapsi ja nuori 1970-80-luvuilla, jolloin kahden kapulan tennisvideopeli tuli markkinoille ja jolloin videoita ei ollut monessakaan kodissa. Opiskelija-asuntoloissa ei ollut elektroniikkaa kasettisoittimia ja matkatelevisiota enempää. Eikä tehty hartiavoimin töitä pysyäksemme hengissä. Oli oikein mukavaa, harvoin ikävää. :)

Vierailija
15/58 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelaatko netissä vai yksinpelejä? Nettipelithän ovat korviketoimintaa sille, että oikean elämän sosiaaliset suhteet eivät ole kunnossa.

Sekä että. Ja edellisestä viestistä unohtui: ikää on 21v. -Ap

Vierailija
16/58 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin lapsi ja nuori 1970-80-luvuilla, jolloin kahden kapulan tennisvideopeli tuli markkinoille ja jolloin videoita ei ollut monessakaan kodissa. Opiskelija-asuntoloissa ei ollut elektroniikkaa kasettisoittimia ja matkatelevisiota enempää. Eikä tehty hartiavoimin töitä pysyäksemme hengissä. Oli oikein mukavaa, harvoin ikävää. :)

Ja pelejä ei mielestäsi ollut olemassa ennen elektronisia pelejä?

-eri

Vierailija
17/58 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelataanko yhdessä? Olen videopelien suurkuluttaja.

En halua AV:n yli jakaa mitään mitä kautta minut voi identifioida, muuten mieluusti. -Ap

Vierailija
18/58 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinkku?

Olen, mutta en etsi parisuhdetta. Jäisi vähemmän aikaa pelata ja opiskella. -Ap

Vierailija
19/58 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm, no, tuohonkin skenaarioon pätee "korvaava viihdetoiminta", eli elokuvat, sarjat ja kirjat, ja ne ensimmäiset pelit. Eli kun selviäminen/hyvinvointi on turvattu, niin sitten etsitään sitä viihdettä mitä on saatavilla. -Ap

Vierailija
20/58 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja pelejä ei mielestäsi ollut olemassa ennen elektronisia pelejä?

-eri

Sori, tarkoitin tosiaan tässä kontekstissa elektronisia pelejä. Ei ollut tarkoitus dissata lauta- rooli- tai mitään muitakaan pelejä. Itsekin varmaan pelaisin niitä jos olisi kavereita jotka pelaisivat, mutta minulle sopivat videopelit. -Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi