Kuomat hajoaa -> pohja murenee! Onko muilla samaa ongelmaa?
Meillä on koko perhe käyttänyt Kuoman talvitöppösiä, koska ne on helpot vetäistä jalkaan ja ovat lämpimät. Vanhoja kenkiä kierrätettiin lapsilta toisille, mutta enää se ei taida olla mahdollista.
Ikinä ennen ei meillä ole käynyt vastaavaa, mutta nyt Kuomien ulkopohja hajoaa! Pohja lähtee murenemaan isoissa kokkareissa. Kengät ovat muutoin hyväkuntoiset, koska en ole niitä käyttänyt paljoa, koska ostin vesikelejä varten vuorilliset Crocsit.
Olin yhteydessä Kuomiokosken asiakaspalveluun, mutta heidän mielestään tilanne on normaali jos takuuaika on umpeutunut!
Onko muilla samoja kokemuksia?
Kommentit (163)
Nyt kohtasin karman. Kehuin tässä ketjussa jossain vaiheessa, että ei ole mulla hajonneet, mutta seuraavana päivänä eteisen lattialla oli ihme mustaa murua😈
Itsellä viimeiset Kuomat hajosivat siihen, että kantalappu kului käytön vuoksi puhki päästäen veden sisään. Mulla tulee talvellakin viikossa luokkaa yli 50000 askelta ulkona.
Huopakumisaappaista (Suomen kumisaapastehdas) vaihdatin kantalappuja suutarissa kunnes tuli riittävän monta tuhatta kilometriä täyteen ja varret alkoivat hajota. Tuo oli aikaa jolloin ulkoilutin (isoa) koiraa.
M60
Eteisen lattialla mustia palasia, pohjat hajalla, tosi paljon harmittaa. 2 vuotta vanhat, säilytetty hyvin, ei missään lämpimässä. Olen todella pettynyt Kuomiin, sentään kotimaiset, mutta ehkä se ei enään ole takuu laadusta.