Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää vetäkö niitä kuukautisrättejänne vessanpöntöistä!

Vierailija
08.04.2013 |

Ja turha sanoa, että "en minä vaan koskaan". 

Vietän tässä iltaani huoltoyhtiön ja paskatankkiauton vierailun jälkiä siivoten ja pyykäten, kun kämpän kaikki viemärit löivät tukkoon yhtä aikaa. 

Paskatankkiauton kuskin mukaan jostain viemärin syvyyksistä tuli metrinen tulppa kuukautissuojia. Kiitti vaan, naapurit!

Kommentit (120)

Vierailija
101/120 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi käytän kuukuppia.......... JA jos tarvin jostain syystä joskus siteen "lisäturvaksi", osaan kyllä käytön jälkeen viedä sen roskiin, enkä tukkia sillä viemäreitä.

Vierailija
102/120 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa on osattu vetää mm. hetekkakin alas viemäristä, joten kai siellä nyt siteetkin menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/120 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka idiootti pitää olla, että vetää siteitä vessanpöntöstä?? Tamponienkin vetäminen on jo typerää, olen aina ihmetellyt kuka sitä harrastaa. Mutta että siteitäkin joku vetää vessanpöntöstä? Kuka tunnustaa? Haluaisin todella kuulla mikä on motiivi tällaiselle toiminnalle.

Vierailija
104/120 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2013 klo 14:34"]

Kuinka idiootti pitää olla, että vetää siteitä vessanpöntöstä?? Tamponienkin vetäminen on jo typerää, olen aina ihmetellyt kuka sitä harrastaa. Mutta että siteitäkin joku vetää vessanpöntöstä? Kuka tunnustaa? Haluaisin todella kuulla mikä on motiivi tällaiselle toiminnalle.

[/quote]

Olen miettinyt ihan samaa.

Vierailija
105/120 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta 30 vuotta antanut viemärin viedä tamponit ja siteet, ei ongelmia viemärien kanssa. Ja jos sinun viemärisi on tukossa, ei kannata naapureita syytellä. Meillä on ihan eri putket.

Vierailija
106/120 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätevedenpuhdistamolla työskentelevillä on yksi erityinen toivomus: ei ikinä sukkahousuja vessanpöntöstä alas! Ne tarttuvat kiinni mekaanisiin rakenteisiin ja kun niitä kiskoo irti, ne venyvät ensin ja lähtevät sitten yhtäkkisesti irti läväyttäen haisevat terveiset kiskojan naamaan.

Vierailija
107/120 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tyhmiä ihmiset voi olla? :D Eihän toi ole mitään muuta kuin tyhmyyttä :D "Ai häh en mä tiennyt ettei niitä saa laittaa pönttöön"... äly hoi, älä jätä!

Vierailija
108/120 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2013 klo 15:37"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2013 klo 15:13"]

Ah, voin kuvitella tämän ihmistyypin joka tätä harrastaa. Samat ihmiset ovat varmaan niitä joiden pienet lapset istuu autossa ilman turvaistuinta, roskat on ihan jees heittää maahan, ostoskärryt tuupataan parkkipaikan nurkkaan kauppareissun jälkeen yms. Perusteluna yleensä on että ei se mua haitaa mitä muut ajattelee,ei oo ennenkään mitään sattunut ja sitten juuri tämä, että ei mun viemäri oo koskaan tukkoon menny!

[/quote]

Väärin, mitään ylläolevista en tee ja jätteetkin lajittelen, mutta kyllä siteet ja tamponit menee vessanpöntöstä alas. Siteet revin keskeltä kahtia.

[/quote]

Niin että vähän niin kuin koirankakan noukkiminen muovipussiin ja pussin heittäminen tien viereen. Ajatuksena, että "no teen mä sentäin jotain tässä oikeinkin". Kuvitteletko, että se repiminen jotenkin suuresti auttaa asiaa, ja tosiaan, eikö olisi hiukan helpompaa vaan kääräistä se paperiin kuin alkaa repimään?

Odottelen edelleen sitä perustelua, että mikä saa teidät kokemaan että juuri te voitte vedellä siteitä pöntöstä.

Vierailija
109/120 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että siteiden pönttöön laittajat on samoja ihmisiä jotka jättää koiriensa paskat keräämättä.

Vierailija
110/120 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2013 klo 15:50"]

Odottelen edelleen sitä perustelua, että mikä saa teidät kokemaan että juuri te voitte vedellä siteitä pöntöstä.

[/quote]

Minäkin odotan. Perustelut tänne nyt heti!

Vierailija
111/120 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä "meillä on eri putket" kuvittelevat, että heidän putki menee kerrostalossakin maahan asti omana putkenaan. Viemärit eivät välttämättä tukkeudu edes omasta talosta, vaan kilometrin päässä.

Yleensä nämä ei meidän putket vaan ja aina oon näin tehnyt-tyypit alkaa olla jo vaihdevuosissa. Typeriä!

Vierailija
112/120 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläkään ei ole kukaan osannut perustella käytöstään, yllättävää. 

Vierailija
113/120 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin teininä siteitä pönttöön. Äitini neuvoi että ne menevät kyllä. Menihän ne. Ehkä noin kahden vuoden ajan. Sitten meni putket tukkoon ja koko kerrostalon kakkalieju tunki ylös meidän lattiakaivosta, vessanpöntöstä ja keittiön tiskialtaasta. Sinä joka vielä harrastat tätä, suosittelisin lopettamaan heti. Jos asut ylemmissä kerroksissa, se tukos ei välttämättä näy sinun vessasi tai keittiössä, mutta sen verran voisit ajatella sitä alakerran naapuriakin, ettet lähettäisi hänelle tuota kakkayllätystä. Roskis sinne vessaan.

Vierailija
114/120 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2013 klo 14:44"]

Olen kohta 30 vuotta antanut viemärin viedä tamponit ja siteet, ei ongelmia viemärien kanssa. Ja jos sinun viemärisi on tukossa, ei kannata naapureita syytellä. Meillä on ihan eri putket.

[/quote]

Kertoisitko, että miksi vedät ne vessanpöntöstä?

Vierailija
115/120 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.hsy.fi/vesi/kodinvesiasiat/pyttyetiketti/Sivut/default.aspx

Tässä vielä ihan tietoa asiasta.

Ja te "ei siitä oo haittaa, ei oo koskaan mennyt mulla putket tukkoon" -ihmiset voisitte yrittää edes hetkeksi hilata sitä matalaa ÄO:tanne sen verran ylös että käsittäisitte, että yksittäistapaus ei ole mikään perustelu.

Vierailija
116/120 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, voin kuvitella tämän ihmistyypin joka tätä harrastaa. Samat ihmiset ovat varmaan niitä joiden pienet lapset istuu autossa ilman turvaistuinta, roskat on ihan jees heittää maahan, ostoskärryt tuupataan parkkipaikan nurkkaan kauppareissun jälkeen yms. Perusteluna yleensä on että ei se mua haitaa mitä muut ajattelee,ei oo ennenkään mitään sattunut ja sitten juuri tämä, että ei mun viemäri oo koskaan tukkoon menny!

Vierailija
117/120 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
118/120 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2013 klo 15:13"]

[/quote]

Väärin, mitään ylläolevista en tee ja jätteetkin lajittelen, mutta kyllä siteet ja tamponit menee vessanpöntöstä alas. Siteet revin keskeltä kahtia.

Vierailija
119/120 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No perustelkaa nyt joku että mikä juuri teidät oikeuttaa tekemään niin? Kun yllä on linkitetty selvät ohjeet siitä, mitä sinne pyttyyn saa heittää ja miksi. Mikä on oikeutus sille, että tekee tietoisesti jotain typerää mistä saattaa aiheutua paljon turhaa harmia.

Vierailija
120/120 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revit siteet keskeltä kahtia?! Ööö...what!? Eiks ne veriset siteen ois vaan helpompi käärästä vaikk vessapaperiin ja laittaa roskiin. Säilyis kädetkin puhtaampana :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän