Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on valkosoluarvo eli leukosyytit liian korkealla.

Vierailija
08.04.2013 |

Tänään sain verikokeiden tulokset (työterveystarkastus).

Arvo oli melkein 12, kun viitearvot on  3,4–8,2 E9/l. Nyt olen ihan paniikissa kun pelkään että mulla on syöpä, leukemia tms!

Uusinta verikoe on 3 viikon päästä.

Pelottaa oikeesti!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä leukosyytit yli 14. Mikä vois olla syynä, kuin joku tulehdus?

Vierailija
22/31 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINULLA ON LEUKKARIT 28 JA EILEN CRP 150 JA TULEE JÄLJESSÄ ELI 200 MENNY TÄNÄÄN RIKKI.PALELEE JA VÄSYTTÄÄ JA VAPISUTTAA... LÄÄKÄRI OLI HUOLISSAAN KUN LEUKKARIT NOIN KORKEELLA MUTTA EN OIKEIN YMMÄRRÄ PALJON ON ESIM. VIITEARVO PITÄÄKÖ OLLA HUOLISSAAN?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miulla leuk vähaän vaille 12 ja oon ollu 2vuotta nuhassa ja kuumeessa. Tulee ajoittain horkkamaista oloa yms. Kramppeja jaloissa yms. Olen korv hoidossa, pitää lääkkeellä käydä päivittäin, en pystyisi. Hikoilen ihan hirveästi ja kuumeilen myös. Crp on koholla, eli tulehdusarvot. Eivät tee mitöän missään. En pysty lähtemään oikein kauppaan saatikka kuvittelemaan työllistymistä. Kuntouttavaa on kokeiltu, se on lopetettu sanoivat että oon liian sairaana siellä, ja katkasivat sen. On päänsärkyä, hikoilua, tulee todella kutisevaa ihottumaa käsiin, jalat särkee, nivelet.. Nuhaa on ja pientä yskää. Auttakaa. Tietääkö kukaan auttaa? Mä en enää tiedä miten päin olisin.. On niin huono olo. Heikottaa helvetisti, sellasta tosi horkkamaista oloa on. Kuumeet nousee saman päivän aikana 40 ja sitten alilämpöön. 35 yleensä.. Auttakaa. Mie en tiiä mitä tehä. Liikunnassa ahistaa henkeä ja rytmihäiriöistä oon kärsinyt tosi pitkään. Välillä tulee sellasta trrrrr sydän tärisee tosi lujaa.. Tosi huono olo. Ja soitin mt päivystävään puhelimeen että mie oon nii väsyny henkisesti jo näihin oireisii, enkä pysty liikkumaan, niin sanottiin vaan että hoida asiasi päihdeklinikan kanssa. Ruoka ei enää oikeen uppoa.

Vierailija
24/31 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijjaiii kirjoitti:

Miulla leuk vähaän vaille 12 ja oon ollu 2vuotta nuhassa ja kuumeessa. Tulee ajoittain horkkamaista oloa yms. Kramppeja jaloissa yms. Olen korv hoidossa, pitää lääkkeellä käydä päivittäin, en pystyisi. Hikoilen ihan hirveästi ja kuumeilen myös. Crp on koholla, eli tulehdusarvot. Eivät tee mitöän missään. En pysty lähtemään oikein kauppaan saatikka kuvittelemaan työllistymistä. Kuntouttavaa on kokeiltu, se on lopetettu sanoivat että oon liian sairaana siellä, ja katkasivat sen. On päänsärkyä, hikoilua, tulee todella kutisevaa ihottumaa käsiin, jalat särkee, nivelet.. Nuhaa on ja pientä yskää. Auttakaa. Tietääkö kukaan auttaa? Mä en enää tiedä miten päin olisin.. On niin huono olo. Heikottaa helvetisti, sellasta tosi horkkamaista oloa on. Kuumeet nousee saman päivän aikana 40 ja sitten alilämpöön. 35 yleensä.. Auttakaa. Mie en tiiä mitä tehä. Liikunnassa ahistaa henkeä ja rytmihäiriöistä oon kärsinyt tosi pitkään. Välillä tulee sellasta trrrrr sydän tärisee tosi lujaa.. Tosi huono olo. Ja soitin mt päivystävään puhelimeen että mie oon nii väsyny henkisesti jo näihin oireisii, enkä pysty liikkumaan, niin sanottiin vaan että hoida asiasi päihdeklinikan kanssa. Ruoka ei enää oikeen uppoa.

Tuollainen tilanne kuuluu kyllä ihan somatiikan puolelle hoitoon, ei korvaushoitopolille eikä mielenterveyspuolelle. Jossain sua on siis tutkittu kun arvoja on tiedossa. Missä? Terveyskeskuksessa vai sisätautipolilla vai missä? Ehdotan että soitat heti huomenna aamulla terveyskeskuksen akuuttivastaanotolle ja kerrot noista oireistasi. Täytyy tuota tutkia tarkemmin. Jos joudut sairaalaan osastolle, saat korvaushoidot siellä. Sulla voi olla ihan mikä vaan infektio tai sitten joku muu oireyhtymä.

T: sh

Vierailija
25/31 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten 2023 mulla oli leukosyytit 305

- syy: piilevä virtsatietulehdusen tiedä kauanko oli ollutkovat lääkkeet sain. 

Vierailija
26/31 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse pelätä, ei arvosi ole korkea. Joskus aikaisemmin oli leukkareiden viitealueen yläraja 10. Tupakoitko? Se nostaa usein leukkareita. Hyvä kuitenkin että tutkitaan. 

Vierailija
27/31 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pieni tulehdus.

Vierailija
28/31 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijjaiii kirjoitti:

Miulla leuk vähaän vaille 12 ja oon ollu 2vuotta nuhassa ja kuumeessa. Tulee ajoittain horkkamaista oloa yms. Kramppeja jaloissa yms. Olen korv hoidossa, pitää lääkkeellä käydä päivittäin, en pystyisi. Hikoilen ihan hirveästi ja kuumeilen myös. Crp on koholla, eli tulehdusarvot. Eivät tee mitöän missään. En pysty lähtemään oikein kauppaan saatikka kuvittelemaan työllistymistä. Kuntouttavaa on kokeiltu, se on lopetettu sanoivat että oon liian sairaana siellä, ja katkasivat sen. On päänsärkyä, hikoilua, tulee todella kutisevaa ihottumaa käsiin, jalat särkee, nivelet.. Nuhaa on ja pientä yskää. Auttakaa. Tietääkö kukaan auttaa? Mä en enää tiedä miten päin olisin.. On niin huono olo. Heikottaa helvetisti, sellasta tosi horkkamaista oloa on. Kuumeet nousee saman päivän aikana 40 ja sitten alilämpöön. 35 yleensä.. Auttakaa. Mie en tiiä mitä tehä. Liikunnassa ahistaa henkeä ja rytmihäiriöistä oon kärsinyt tosi pitkään. Välillä tul

Kama tuhosi kroppasi.oma valinta.

Vierailija
29/31 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijjaiii kirjoitti:

Miulla leuk vähaän vaille 12 ja oon ollu 2vuotta nuhassa ja kuumeessa. Tulee ajoittain horkkamaista oloa yms. Kramppeja jaloissa yms. Olen korv hoidossa, pitää lääkkeellä käydä päivittäin, en pystyisi. Hikoilen ihan hirveästi ja kuumeilen myös. Crp on koholla, eli tulehdusarvot. Eivät tee mitöän missään. En pysty lähtemään oikein kauppaan saatikka kuvittelemaan työllistymistä. Kuntouttavaa on kokeiltu, se on lopetettu sanoivat että oon liian sairaana siellä, ja katkasivat sen. On päänsärkyä, hikoilua, tulee todella kutisevaa ihottumaa käsiin, jalat särkee, nivelet.. Nuhaa on ja pientä yskää. Auttakaa. Tietääkö kukaan auttaa? Mä en enää tiedä miten päin olisin.. On niin huono olo. Heikottaa helvetisti, sellasta tosi horkkamaista oloa on. Kuumeet nousee saman päivän aikana 40 ja sitten alilämpöön. 35 yleensä.. Auttakaa. Mie en tiiä mitä tehä. Liikunnassa ahistaa henkeä ja rytmihäiriö

Sairaanhoitaja vastas tympeesti ja  sanoi et oo rauhassa, kattele. Ei lekuria . Ei mitään.

Ota Buranaa tai mitä haluatkin.

Vierailija
30/31 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli koholla siitepölystä

Vierailija
31/31 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut aina koholla.