Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oma seksielämä mättää, haluaisin niin kovasti seksiä vieraalta!!

Vierailija
21.04.2013 |

Olen ollut 2 kertaa pitkässä parisuhteessa (nyt se toinen menossa) ja kummassakin suhteessa seksi on väljähtänyt hyvin nopeasti, tässä toisessa vielä lapsi tuo oman lisämausteensa. 

Nautin itse seksistä eniten siinä ihastuksen alkuhuumassa, jokainen kosketuskin on sähköä!!! 

Pettää en viitsi alkaa, mutta seksi oman miehen kanssa on vaan niin tympeetä. Miehellä on sitäpaitsi hieman potenssiongelmiakin, joten .... Oli seksi hänen kanssaa tosi ihanaa aluksi. En saa mitään säväreitä siitä, että pukeudutaan kauniisti tms, ostetaan seksileluja tai katsotaan yhdessä jotain eroottista elokuvaa tmstmstsm "normaalit" keinot. 

Ei jaksa itsekään yrittää, menee halut kokonaan. Nyt harrastetaan pakkopullaseksiä ehkä kerran kahdessa kuukaudessa. Jos hyvin käy. 

Kaipaisin vain niin jotain sähköä tähän..... 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin.

Naisilta tuntuu seksihalut lopahtavan kun lapset on tehty. Tai niin ainakin meidän perheessä.

Mulle seksi kelpaisi monesta muustakin syystä kuin vain lisääntymisen takia.

Nyt sitä seksiä tänne ja heti....... jostain, mistä?

Vierailija
2/4 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun ero vaan ja niin viimeisen päälle huoltajuusriita vireille. Saat sähköä ja kipinöintiä elämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olen siis nainen t. ap

Vierailija
4/4 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saimme "sähkömme" takaisin kun juttelimme.Mitä sitä pettämään,mitäs jos saakin vielä surkeampaa,sitten vasta on surkea mieli pettämisestä,jossa seksi ei edes ollutkaan kivaa/hyvää.Usein miehet laukeavat jo sisään mennessä,joten se sitten siitä pettämis huumasta..