Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain selville että tapailemani mies ei ole kutsunut kotiinsa koska asuu yhdessä vanhempiensa kanssa

Vierailija
24.03.2019 |

Olisitteko enää kiinnostuneita miehestä tämän jälkeen? Mies on tienannut paljon ja ostanut yhteisen talon, jossa asuu vanhempiensa, siskonsa ja isovanhempiensa kanssa.

Kommentit (144)

Vierailija
1/144 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo sitten jokin rikos? Suomen historiassa suvut ovat asuneet samoissa kartanoissa iät ja ajat.

Vierailija
2/144 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/144 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asuu itse ostamassaan talossa, eikä kyse ole mistään vanhemmilla loisimisesta, niin en heti heittäisi pyyhettä kehään. Erilaista toki näin Suomessa, yleisempää sitten jossain toisessa kulttuurissa. Miten arki siellä muuten pyörii? Itse en näkisi pahana asiana. Tietysti sitten jos teidän juttu etenee, niin onko mies halukas perustamaan yhteisen oman perheen uuden katon alla? Mutta kuten sanoin, avoimin mielin vaan tunnustelet miten heidän elämä siellä muuten soljuu.

Vierailija
4/144 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika! Ja tee ilmoitus viranomaisille!

Vierailija
5/144 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö äitimuori siellä sapuskat koko perheelle? Jos tekee, niin kyllä sinä tiedät mihin rooliin sinä joudut jos muutatte yhteen. Ja meinaatteko nyt sitten oleilla vain sinun luonasi tästä eteenpäin?

Vierailija
6/144 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on jotenkin vaikea ottaa vakavasti ihmistä, joka kysyy keskustelupalstalla, et hei pitäiskö mun dumpata toi...tulee ihan mieleen 15-vuotiaat...

Mieskin voisi siis ajatella, että: sain selville, että tapailemani nainen kysyy parisuhdeneuvoja vauva-palstalla, kannattaakohan tätä jatkaa...

Vierailija
7/144 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asuu itse ostamassaan talossa, eikä kyse ole mistään vanhemmilla loisimisesta, niin en heti heittäisi pyyhettä kehään. Erilaista toki näin Suomessa, yleisempää sitten jossain toisessa kulttuurissa. Miten arki siellä muuten pyörii? Itse en näkisi pahana asiana. Tietysti sitten jos teidän juttu etenee, niin onko mies halukas perustamaan yhteisen oman perheen uuden katon alla? Mutta kuten sanoin, avoimin mielin vaan tunnustelet miten heidän elämä siellä muuten soljuu.

Talo on miehen itse ostama eikä mies loisi vanhemmillaan vaan vanhemmat ja muu perhe asuvat miehen luona. Onko tämä sitten sitä kuuluisaa kulttuurieroa? Mies ei ole suomalainen emmekä kumpainenkaan asu Suomessa. Arki on kiireistä mutta emme asu yhdessä. Kotini on hurjat pienempi mitä miehen omistama talo.

Vierailija
8/144 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on jotenkin vaikea ottaa vakavasti ihmistä, joka kysyy keskustelupalstalla, et hei pitäiskö mun dumpata toi...tulee ihan mieleen 15-vuotiaat...

Mieskin voisi siis ajatella, että: sain selville, että tapailemani nainen kysyy parisuhdeneuvoja vauva-palstalla, kannattaakohan tätä jatkaa...

Mies ei tiedä vauvapalstan olemassaoloa ja jos näkisi aloituksen ei ymmärtäisi sanaakaan, koska mies ei ole suomalainen.

Vierailija
9/144 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama. Mies sitä ja mies tätä. Jätä koko perhe.

Vierailija
10/144 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juokse.

Huomenna on treffit, menemme miehen kanssa pelaamaan tennistä.

Vierailija
11/144 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekeekö äitimuori siellä sapuskat koko perheelle? Jos tekee, niin kyllä sinä tiedät mihin rooliin sinä joudut jos muutatte yhteen. Ja meinaatteko nyt sitten oleilla vain sinun luonasi tästä eteenpäin?

Miehen äiti on hyvä tekemään ruokaa, olen päässyt maistelemaan hänen tekemiään ruokia. Äiti kokkaa joskus mutta mies tekee myös itse ruokaa. Tässä perheessä en joudu orjaksi keittiöön. Odotan mieheltä kutsua käymään hänen luonaan, kun on luvannut esitellä kotinsa ja perheensä minulle.

Vierailija
12/144 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo sitten jokin rikos? Suomen historiassa suvut ovat asuneet samoissa kartanoissa iät ja ajat.

Ei suinkaan ole rikos ja miehellä ei ole mitään tekemistä Suomen historiaan.

Vierailija
13/144 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sen nyt ottaa. Minun on vaikea suhtautua noin nihkeään ja samalla negatiiviseen ihmiseen. Vaikutat kateelliselta ja negatiiviselta suomalaiselta, joka puhuu pahaa muista neljän seinän sisällä eikä tykkää keskustella yhtikäs mistään.

Vierailija
14/144 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyseessä eri tilanne kuin jos mies asuisi itsenäistymisen puutteen takia kotona mutta jos jäät tuohon suhteeseen niin saat asua ja jakaa keittiön, ateriat, kaikki juhlapyhät, jne. miehen suvun kanssa ja jos saatte lapsia niin jaat vanhemmuuden miehen äidin kanssa.. koska kulttuuri.

Vierailija
15/144 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan sama. Mies sitä ja mies tätä. Jätä koko perhe.

Kiinnosti kuitenkin sen verran, että kommentoit? Ei miestä voi erottaa perheestään, joten se on otettava koko paketti.

Vierailija
16/144 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyseessä eri tilanne kuin jos mies asuisi itsenäistymisen puutteen takia kotona mutta jos jäät tuohon suhteeseen niin saat asua ja jakaa keittiön, ateriat, kaikki juhlapyhät, jne. miehen suvun kanssa ja jos saatte lapsia niin jaat vanhemmuuden miehen äidin kanssa.. koska kulttuuri.

Ainakin olisi turvaverkko valmiina ja isovanhemmat tukemassa vauvanhoidossa. Lapsella olisi rakastava ja turvallinen ympäristö missä kasvaa. Ei lainkaan huono ajatus.

Vierailija
17/144 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki saavat tehdä miten tahtovat, mutta itse en haluaisi olla tuollaisen miehen kanssa. Vaikka miten olisi vain hyvät välit, tuollainen antaa minulle kuvan, ettei ole päässyt pois äidin helmoista.

Vierailija
18/144 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin olisi turvaverkko valmiina ja isovanhemmat tukemassa vauvanhoidossa. Lapsella olisi rakastava ja turvallinen ympäristö missä kasvaa. Ei lainkaan huono ajatus.

Täysin ok jos olet varma että ymmärrät mihin ryhdyt ja se on sinulle ok. Minulle tuo olisi pahin mahdollinen painajainen.

Vierailija
19/144 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sait selville?"

Mies ei siis kertonut itse? Kuinka kauan tätä tapailua on jatkunut? Miksi arvelet, että mies ei kertonut sinulle asiaa heti?

Missä te olette tapailleet, aina sinun luonasi?

Onko mies toiminut samoin kaikkien aiempienkin naisystäviensä kanssa? Onko miehellä aikomustakaan solmia sellaista parisuhdetta, jossa hän asuisi puolisonsa kanssa yhdessä?

Elääkö mies kirjaimellisesti yhdessä taloudessa (eli syökö samasta jääkaapista) vanhempiensa ja sisarustensa kanssa? Jatkuisiko tilanne samanlaisena siinä tapauksessa, että mies joskus avioituisi?

Vierailija
20/144 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki saavat tehdä miten tahtovat, mutta itse en haluaisi olla tuollaisen miehen kanssa. Vaikka miten olisi vain hyvät välit, tuollainen antaa minulle kuvan, ettei ole päässyt pois äidin helmoista.

Oletko muhinut vain suomalaisten miesten kanssa, jotka eivät ole perhekeskeisiä? Et ymmärrä, että tämä on juurikin sitä kulttuurieroa, jota Suomessa ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi