Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: Uskotko Michael Jacksonin hyväksikäyttäneen pikkupoikia?

Ccxx
24.03.2019 |

Itse katsoin jo Leaving Neverland -dokumentin, ja olihan se järkkyä katsottavaa... Ajattelin pistää gallupin pystyyn. Eli mitä mieltä olette? Syyllistyikö MJ lasten seksuaaliseen hyväksikäyttöön? Pedofiili hän varmaan oli, koska Neverlandista oli löytynyt kuvia alastomista lapsista. Mutta pedofiliahan ei ole rikollinen ellei toteuta fantasioitaan. Itse uskon, että kyllä MJ taisi syyllistyä järkkyihin rikoksiin, mutta hänellä oli niin paljon rahaa ja vaikutusvaltaa...

Gallup: Uskotko Michael Jacksonin hyväksikäyttäneen pikkupoikia?

Vaihtoehdot

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että M oli henkisesti lapsen tasolla.

Vierailija
2/47 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kajosiko hän lapsiin? Käyttikö hän karismaansa hyväkseen? Hän oli maailman suurin supertähti.. totta kai on otettu oli lapsi tai aikuinen jos tuon luokan stara osoittaa kiinnostusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että käytti. 

Vierailija
4/47 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin katsoa dokumenttia. Mikä niitä äitejä niin kovasti naurattaa?!!! Yäk.

Vierailija
5/47 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko

Vierailija
6/47 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku psykoligi jossain tulkitsi miesten puhuvan totta mutta äitien valehtelevan.. että eivät muka tienneet tai osanneet epäillä tällaista tapahtuvan. Sen sijaan luxuselämä MJ:n kustantamana kelpasi rouville. Voidaako puhua ihmiskaupasta? Parittivat omia lapsiaan.. sairaita naisia!

Vierailija
7/47 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nyt ei selitä mitään. Ei pikkupojat paneksi keskenään vaikka ovat lapsentasolla. Tekee hänestä vaan entistä kieroutuneemman.

Itse en kyllä usko hetkeäkään että oli lapsenasteela. Ei olis pärjänyt noissa piireissä.

Vierailija
8/47 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noe i käyttänyt se ilmeni jo siitä kun Wade Robson valehteli suhteistaan täysin tuona aikana ja sen jälkeen. Hän seurusteli MJ n hänelle esittämän veljentyttären kanssa Brandi Jacksonin koko nuoruuden ja meni naimisiin toisen kanssa normisti. Jätkä on huijari jos kuka. Pienet faktantarkistukset riittää.

Vierailija
9/47 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti käytti, ei epäilystäkään. En ole koskaan pitänyt äijästä, en hänen musiikistaan tai henkilökuvastaan. Jokin hänessä aina viesti minulle jotain hyvin epämiellyttävää ja tuo oli siis jo ennen kuin mitään hyväksikäyttö-huhuja alkoi liikkua. Sisäinen vaisto oli oikeassa. 

Vierailija
10/47 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mozartti kuvattiin myös lapsen tasoille jääneeksi.

Vierailija
11/47 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon, että sillä oli jakaantunut persoonallisuus kuten näillä isoilla starboilla tuppaa olemaan (Beyonce, Minaj, Eminem, Jennifer Lawrence jne.) Ehkä lapsuuden kovista kokemuksista aiheutuen. Isähän pieksi lapsiaan, jos eivät tanssineet tarpeeksi hyvin, heitä käytettiin seksuaalisesti hyväksi jne. Jos sivupersoonallisuus oli paha ja käytti lapsia hyväkseen, varsinainen Michael saattoi kirkkain silmin väittää, ettei hän ole tehnyt mitään.

Vierailija
12/47 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noe i käyttänyt se ilmeni jo siitä kun Wade Robson valehteli suhteistaan täysin tuona aikana ja sen jälkeen. Hän seurusteli MJ n hänelle esittämän veljentyttären kanssa Brandi Jacksonin koko nuoruuden ja meni naimisiin toisen kanssa normisti. Jätkä on huijari jos kuka. Pienet faktantarkistukset riittää.

On tyypillistä, että lapsena hyväksikäytetty ei heti uskalla tai edes halua kertoa totuutta. MJ manipuloi Waden uskomaan, että heidän rakkaus on ainutlaatuista, ja jos kukaan saisi tietää se loppuisi, ja molemmat joutuisi vankilaan.....

Vierailija
13/47 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä uskon, että sillä oli jakaantunut persoonallisuus kuten näillä isoilla starboilla tuppaa olemaan (Beyonce, Minaj, Eminem, Jennifer Lawrence jne.) Ehkä lapsuuden kovista kokemuksista aiheutuen. Isähän pieksi lapsiaan, jos eivät tanssineet tarpeeksi hyvin, heitä käytettiin seksuaalisesti hyväksi jne. Jos sivupersoonallisuus oli paha ja käytti lapsia hyväkseen, varsinainen Michael saattoi kirkkain silmin väittää, ettei hän ole tehnyt mitään.

Mä luulen että se on perinyt ton isänsä päävikasuuden. Nehän on periytyviä juttuja.

Vierailija
14/47 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän käytti lapsia hyväkseen. Rahalla saa..

Ei ole normaalia, että aikuinen mies kävelee käsikädessä nuorten poikien kanssa. Ei ole normaalia, että istuttaa poikia sylissään gaaloissa yms. Ei todellakaan ole normaalia, että kantelee nuorta poika paikasta toiseen. Eikä ole normaalia, että aikuinen mies nukkuu lasten kanssa.

Michael Jacksonin käytös ei ollut millään tavalla normaalia ja suotavaa. Tätä mieltä olen ollut viimeiset kakskytä vuotta, eikä mielipide ole muuttunut.

Yksipuolisen dokkarin perusteella en lähtis tekemään johtopäätöksiä. Vaikka se tukeekin mielipidettäni.

Vierailija
15/47 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90-luvun alussa Michaelin isosisko Latoya kertoi veljensä kauheuksista.. hänet leimattiin perheen pipipääksi. Myöhemmin Latoya myös perui aiemmat puheensa.. oli varmasti vähän uhkailu jos ei suostu.. 

KATSO!

Ja MJ:n kotiapulainen on nähnyt kaikenlaista ja kokenut oikeaa uhkailua (hitman..) jos tuo niitä julki 

Vierailija
16/47 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nnax kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku psykoligi jossain tulkitsi miesten puhuvan totta mutta äitien valehtelevan.. että eivät muka tienneet tai osanneet epäillä tällaista tapahtuvan. Sen sijaan luxuselämä MJ:n kustantamana kelpasi rouville. Voidaako puhua ihmiskaupasta? Parittivat omia lapsiaan.. sairaita naisia!

Varmaan näin. Luksuksesta puhuvat ja miten tyhmä ihminen oikeasti muka voi olla, että sallii tuon eikä muka tajua? Ja sittenkin, nyt jälkeenpäin, nauraa haastatteluissa! Vaikka olisikin ollut niin, että ei tiennyt, niin luulisi, että ei paljon naurata jälkeenpäin, kun tuommoisesta asiasta puhutaan.

Vierailija
17/47 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että se on perinyt ton isänsä päävikasuuden. Nehän on periytyviä juttuja.

Ihan totta! Monethan selittelee että Michael ns. oppi ton sairaan käytöksen isältään mutta jospa se olikin verenperintöä. Suurin osa kamalan lapsuuden kokeneista ei kuitenkaan pistä pahaa kiertämään ja kosta kokemuksiaan seuraavalle viettomalle sukupolvelle.

Vierailija
18/47 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nnax kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan näin. Luksuksesta puhuvat ja miten tyhmä ihminen oikeasti muka voi olla, että sallii tuon eikä muka tajua? Ja sittenkin, nyt jälkeenpäin, nauraa haastatteluissa! Vaikka olisikin ollut niin, että ei tiennyt, niin luulisi, että ei paljon naurata jälkeenpäin, kun tuommoisesta asiasta puhutaan.

Wade ja Jameskin tietävät tasantarkkaan että äitinsä tiesivät missä mennään ja ovat siksi niin katkeria heille. Kyllä jos tollasen jutun kertoo äidilleen ja tämä tietää että on itse vielä edesauttanut tapahtumaa ja se tulee vanhemmalle oikeasti kun salama kirkkaalta taivaalta herää siinä lapsella jo huoli sen vanhemmankin jaksamisesta. Ainakin ajankanssa. Silloin jos suu sanoo ei mutta sydän tietää kyllä herää varmasti raivo äitiään kohtaan.

Vierailija
19/47 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nnax kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wade ja Jameskin tietävät tasantarkkaan että äitinsä tiesivät missä mennään ja ovat siksi niin katkeria heille. Kyllä jos tollasen jutun kertoo äidilleen ja tämä tietää että on itse vielä edesauttanut tapahtumaa ja se tulee vanhemmalle oikeasti kun salama kirkkaalta taivaalta herää siinä lapsella jo huoli sen vanhemmankin jaksamisesta. Ainakin ajankanssa. Silloin jos suu sanoo ei mutta sydän tietää kyllä herää varmasti raivo äitiään kohtaan.

Sehän tekee asiasta paljon pahemman että heidän pitää seksuaalisen hyväksikäytön lisäksi käsitellä myös se että heidän äitinsä hyväksikäytti heitä taloudellisesti myös. Molemmat aikuiset johon luotit ja jota rakastit eniten ei suojellut sinua vaan päinvastoin otti hyödyn irti mitä kamalimmalla tavalla. On siinä eväät elämälle minkä varaan rakentaa voi pojat:'(

Vierailija
20/47 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon. MJ kunnon pedo, jonka musiikki tulisi poistaa historiasta. Pedoa ei sovi diggailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan