Mies, jos olisit ns. "alfa", olisitko parisuhteessa, vai ottaisitko ilon irti?
Eli jos kuuluisit miesten top 1%, eli olisit pitkä ja komea ekstrovertti, niin olisitko parisuhteessa, vai ottaisitko ilon irti?
Kommentit (18)
Mielenkiintoinen tulos, en ihan odottanut tällaista!
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen tulos, en ihan odottanut tällaista!
Mitä sitten odotit? Kyllähän top 1 % yleensä haluaa perheen ja rakastavan puolison siinä missä muutkin. Ja näköjään osa sitten siinä sivussa muutakin.
Arvostetuimmat alfat ei ole noita "ilon irti ottajia" vaikka heille onkin paljon tarjokkaita. Heillä on muutama keskipitkä suhde takana ja sitten "true love" ja naimisiin. Parikymppisenä ehkä joku vappuheila lisäksi.
Kaikki yli kolmekymppiset alfat ovat naimisissa. Ei miehelle ole mitään meriittiä olla ikuinen poikamies. Ja kuten sanottu, useimmat ihmiset haluavat perheen ja parisuhteen. Ei naimisiin varmaan kukaan sen takia mene, ettei saa yhdenillanjuttuja. Typerä kysymys itse asiassa.
Parisuhde myös lisää miehen haluttavuutta muiden naisten silmissä.
En olisi parisuhteessa. Olisin sinkku volcel mies kuten nytkin.
Olisin sinkku ja minusta kyllä riittäisi monelle naiselle 😉 Joka viikonloppu pumppaisin eri naista pakarat sauhuten 😂
Vaihtoehto "olen nainen ja haluan vaikuttaa tuloksiin" puuttuu.
Kysymys on esitetty miehille, joista harva todennäköisesti kuuluu tuohon 1%. Se tiedetään, että miehen pariutumistrategia muuttuu sen mukaan, mitä helpommin hän saa seksiä eri naisilta, joten tämä nyt on vähän harhaanjohtava kysely.
En haluaisi olla pitempi, koska sitten mm.tanssiminen olisi vielä vaikeampaa kuin nyt.
Komea extrovertti olisi varmaan kiva olla. Haluaisin kahden vuoden mittaisia parisuhteita.
Oisin priimakissan kanssa suhteessa, mutta kivasti kettu livahtelisi koloon muuallakin.
Koska ymmärtäisin kuinka harvalla on mahdollisuus tuohon.
Uus kissa löytys aina.
Aina.
Ihan turha edes väittää muuta.
Näillä näkymin noin 39% miehistä olisi parisuhteessa ja uskollinen, 33% olisi parisuhteessa ja uskoton, ja 28% ei liiemmin parisuhteissa viihtyisi.
Mä en osaa pitää näitä henkisesti keskenkasvuisia sitoutumiskyvyttömiä miehiä minään alfana. Miehuuden todellinen voittaja on se, joka onnistuu löytämään, ja pitämään onnellisena, oman sielunkumppaninsa, jonka kanssa parisuhteessa oleminen on paljon hienompaa kuin irtosuhteiden perässä juokseminen.
Kuulun siihen ryhmään jolle naiset tekee aloitteita, joten tarjontaa olisi. Olen se koulutettu, komea, sivistynyt, lihaksikas ja kansainvälinen hyvää ruokaa ja viinejä arvostava menestyjä. Mä en pysty kuvittelemaan naista joka olisi mulle parempi kuin nykyinen puoliso, koska meillä on niin paljon yhteistä ja me ollaan kasvettu niin hyvin yhteen yli 20 yhteisen vuoden aikana. Oma perhe on nautinto. Kun osaa antaa rakkautta vaimolle ja lapsille, niin sitä saa myös valtavasti takaisin.
Vaimot ovat lastenhoitoa, kotitöitä ja perhekulissia varten. Tyttöystävät ja rakastajattaret ovat seksinautintoja ja seikkailuja varten. Ei tarvitse olla alfa ymmärtääkseen perusasiat ja nauttiakseen elämästä.
up