Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudistunut tori on hirveä käyttää

Vierailija
02.03.2024 |

Torin käyttö oli ennen ihanan yksinkertaista verrattuna esim huutonettiin mikä kuoli mahdottomuuteensa.Nyt torista on tehty yhtä sekava. Miksi???

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totisesti  HANKALA, SEKAVA, EPÄONNISTUNUT  koko uudistettu  sivusto.

Jos jotain yrittää katsoa tarkemmin,  koko tuote häviää huitsin vattuun. 

Huonosti tehty.

Vierailija
2/35 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa palautetta sinne. Ei ne asiat muuten muutu. Tuskin täällä on kovin paljon tori-sivujen ohjelmoijia paikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣...jo palautteen antaminenkin on tehty hankalaksi... Ei meinaa löytyä koko palaute linkki , se  on "vaikeasti  tavoitettavissa ".

Vierailija
4/35 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aivan järkyttävä! Miten ne on kehdanneet laittaa tollasen torson tuotantoon. Ei voi ymmärtää!

Vierailija
5/35 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on muuttunut? En ole myyjä mutta kun olen tälläkin viikolla käynyt selailemassa ilmoituksia, Tori näyttää ihan samalta kuin ennenkin.

Vierailija
6/35 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ongelmana käyttäjä vika kun itse en ole törmännyt ongelmiin uudistuksen jälkeen? Enkä ole kyllä kenenkään kuin sinun nähnyt balkuttavan aiheesta

Vierailija
7/35 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräät väittää ettei mitään ongelmia ole kohdannut, ihan kuin Tori toimisi entiseen tapaan, mutta se ei voi olla mahdollista. Uudistus koskee mobiiliversiota kuten tuetokoneenkin.

Ennen vanhasn pystyi, JO ENNEN kun painoi Etsi, valitsemaan, halusiko etsiä myytäviä, vuokrattavia, annettavia jne tuotteita. Myös haluaman tuotteen sijainnin pystyi rajaamaan.

Nyt ei mikään niistä onnistu. Ensin painat Etsi, välittömästi ilmestyy tietenkin miljoonat tuotteet ja vasta sen jälkeen pystyt rajaamaan alueen, etsitkö ostettavia, vuokrattavia jne.

Todella epäloogista!

Jopa alkusivu on ihan syvältä. Ennen näit jo kaiken tarvitsemasi kun valitsit Oman Torin. Siinä näit myytäväsi kohteet, näit Suosikkisi, Vahdit jne. Nyt tuon kaiken etsintä on tehty vaikeaksi.

En tiedä kuinka typerä ja sokea pitää olla jos uuden sivuston suunnittelija vertaa uudistetun sivuston jo aiemmin toimivaan, eikä löydä uudistetusta mitään ongelmia.

Vierailija
8/35 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

norjalaisten omistuksessa..

Vierailija
9/35 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANTAKAA palautetta Torin asiakaspalveluun!!

Se onnistuu kun painat ylhäällä oikealla oman profiili kuvasi tai kuvakkeen. Sitten menette alas, melkein sivun loppuun, ja ennen listän loppua lukee Tuki ja sen alla Asiakastuki.

Kun valitsette Asiakastuen, ylhäällä oikealla ilmestyy viestin kuvake. Valitsette sen ja sitten pääsette jättämään palautteen 👍

En tiedä pääseekö sinne suoraan tämän linkin kautta 🤔

https://tuki.tori.fi/hc/fi/requests/new

Toivon mukaan ne poistaa tään Betaversion joka on aivan SYVÄLTÄ!!

Vierailija
10/35 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alku näytti tyhjää, mutta minulla on mainosten esto päällä. Tyhjän ruudun jälkeen on normaali, kuten ennenkin

Vierailija
11/35 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha tori takaisin.

Vierailija
12/35 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan käsitä, itsellä Tori toimii kuten ennenkin. Viestiosio on hiukan erilainen, mutta sekin toimii. Android tabletti. 

Vierailija
13/35 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on muuttunut? En ole myyjä mutta kun olen tälläkin viikolla käynyt selailemassa ilmoituksia, Tori näyttää ihan samalta kuin ennenkin.

Ei näytä. Minä en pääse alkua pitemmälle. Mulla on siellä tavaraa paljon myynnissä, enkä pääse niitä enää edes katsomaan ( jos vaikka haluaisin muokata ilmoitusta ja esim pudottaa hintaa) puhumattakaan, että viestejä pääsisi lukemaan. Nyt on annettava periksi, pitäs kuulemma salasana uusia ja sähköposti muuttaa. Mites muutat, kun en pääse eteenpäin. 

Vierailija
14/35 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, eikö muut vai tykkää noista uudistuksista? Minusta on hyvin tarpeellista, että nykyään saa yli 200 suosikkia tallennettua :D ja pystyy lajittelemaan eri kansioihin paikkakunnan mukaan, sekä pystyy laittamaan monia alueita miltä haluaa etsiä tuotteita. Ja kuvatkin on nykyään paljon parempilaatuisia. Paljon siis hyviä uudistuksia omasta mielestäni :)

Vierailija
15/35 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vika myytävissä tavaroissa vai hinnoittelussani (joka mielestäni on ihan normaalitasolla), mutta entisessä torista tuli melko nopeaa 30-50klikkausta ilmoitukseen. Nyt laitoin monta merkkituotetta myyntiin ja klikkauksia tulee vain muutamia?! Toki melkein 20 tuotteesta olen 3 saanut myytyä  mutta ihmetyttää klikkausten määrä, joka on murto osa entisestä. Tuliko ennen sitten vahinko klikkauksia niin paljon enemmän?

Vierailija
16/35 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitys menee yleensä parempaan suuntaa vai tässä tori.fi kehityksessä mentiin rysäyksellä alaspäin. Todella huono käyttää verrattuna edelliseen, syö asiakkaita iteltään ja myyjiltä. 

Vierailija
17/35 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja viestit ei toimi vieläkään! 

Vierailija
18/35 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hallitus uudistanut torin?

Vierailija
19/35 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hallitus uudistanut torin?

Joo. Havis Amandan tilalla on jäätävän kokoinen vihreä Käärijä.

Vierailija
20/35 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska käytetyn tavaran myyjät halutaan hienovaraisesti ohjata jollekin toiselle palstalle ennen kuin tori.fi loppuu.

Tätä ei kertonut kristallipalloni vaan kokemus muutosten seurauksista.

Lieneekö tekijä ollut se sama tet-harjoittelija, joka teki tämän palstan uudistuksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan