Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se tunne kun lapsi on lentänyt pesästä ja olet 35- vuotias. Nyt voin matkustella ja elää niin itsekkäästi kuin haluan

Vierailija
24.03.2019 |

Muita joilla on sama elämäntilanne? :)

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä pari vuotta odotettavaa.

Vierailija
2/61 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet ylipäätään halunnut saada lapsia, jos niistä on niin kova kiire eroon?

Eikö olisi kiva antaa lapsellekin matkaelämyksiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, tämmöinen teiniäidit vs vanhat äidit -provo tällä kertaa. Seuraavaksi ap vielä kirjoittaa törkeän kommentin "teiniäideistä" saadakseen sodan käyntiin.

Vierailija
4/61 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietit siis parhaat, elinvoimaisimmat nuoruusvuotesi lapsiperhearkea pyörittäen, ja nyt kun olet jo vanhenemassa ja rupsahtamassa meinasit ryhtyä elämään menetettyä nuoruutta? Voimia sitten jaksamiseen, kovin moni nelikymppinen ei enää mitenkään ole samoissa ruumiin ja sielun voimissa kuin parikymppinen, vaikka kuinka niin toivoisi.

Vierailija
5/61 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on enää tuossa iässä?

Itse olen 40v ja nyt vasta alkaa lapsien tekeminen kiinnostaa. Olen onnellinen kun olen saanut elää nuoruuden ja vielä vähän vanhuutta päälle. Nyt ei ahdista, että olisi jäänyt jotain kokematta.

Ei se ryyppääminen ja rietastelu ole enää yhtä kivaa näin vanhempana, usko pois.

Vierailija
6/61 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, onneksi elin täyden nuoruuden ja otin ilon irti elämästä silloin, eipä tarvitse olla rakkaita lapsia hätistämässä pois vaan nauttia heistä niin paljon kuin pystyn.

Vierailija
7/61 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 40v ja nyt vasta alkaa lapsien tekeminen kiinnostaa. Olen onnellinen kun olen saanut elää nuoruuden ja vielä vähän vanhuutta päälle. Nyt ei ahdista, että olisi jäänyt jotain kokematta.

Ei se ryyppääminen ja rietastelu ole enää yhtä kivaa näin vanhempana, usko pois.

Olet eläkeiässä kun tuleva  lapsesi on täysi-ikäinen. Eikö se häiritse sinua?

Vierailija
8/61 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet nainen, saattaa lapset jäädä sinun iässä haaveeksi.

Vierailija
9/61 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hineoa, eikun festareille vain pyörimään.

Vierailija
10/61 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä pitäisi häiritä? Tämä on ihan aito kysymys, ei mitään vinoilua siis.

Vierailija
11/61 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit jättänyt lapsen tekemättä, jos se noin iso taakka oli

Vierailija
12/61 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lapseni 42 -vuotiaana. Siihen ikään mennessä ehdin reissata reippaasti yli tarpeen, ryypätä ja juhlia. Nyt on kiva tuntea olo nuorekkaaksi pienen lapsen kanssa ja ei ne matkustelut edelleenkään ole poissuljettuja. 

Vierailija
13/61 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä lennä yhtään mihinkään etkä tee mitään kivaa.

Katsos kun ilmastonmuutos ja sun on ajateltava jo lapsenlapsenlapsia,

vai oletko muutenkin yleisesti vastuuton? Taidat olla.

Kone kiinni ja sähköt pois. Kivaa loppuelämää. Ajattele edes lapsiasi!!!

Vierailija
14/61 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet ylipäätään halunnut saada lapsia, jos niistä on niin kova kiire eroon?

Eikö olisi kiva antaa lapsellekin matkaelämyksiä?

No jos on 35vuotias kun lapsi pärjää omillaan niin eiköhän vastaus ole että vahingossa. Harva teini nyt varsinaisesti haluaa jälkikasvua.

Vierailija
15/61 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammasta purren oot oottanu että kakara kasvaa ja häipyy. Voi onnea!

Vierailija
16/61 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mieluummin elän kolmevitosena näiden rakkaiden ja toivottujen pikkukoululaisteni kanssa. Toivon saavani pitää heidät luonani vielä ainakin kymmenen vuotta.

Vierailija
17/61 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sen pitäisi häiritä sen enempää kuin että on 40v kun lapsi on täysi-ikäinen?

Vierailija
18/61 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain lapseni 42 -vuotiaana. Siihen ikään mennessä ehdin reissata reippaasti yli tarpeen, ryypätä ja juhlia. Nyt on kiva tuntea olo nuorekkaaksi pienen lapsen kanssa ja ei ne matkustelut edelleenkään ole poissuljettuja. 

Minä sain 68- vuotiaana ja nyt mä aion elää ikuisesti!

Vierailija
19/61 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vietit siis parhaat, elinvoimaisimmat nuoruusvuotesi lapsiperhearkea pyörittäen, ja nyt kun olet jo vanhenemassa ja rupsahtamassa meinasit ryhtyä elämään menetettyä nuoruutta? Voimia sitten jaksamiseen, kovin moni nelikymppinen ei enää mitenkään ole samoissa ruumiin ja sielun voimissa kuin parikymppinen, vaikka kuinka niin toivoisi.

Tai sitten hän vietti taloudellisesti ja henkilökohtaisesti epävarmimmat vuotensa lapsiperhearkea pyörittäen ja nyt kun on jo vanhenemassa ja oppinut olemaan välittämättä muiden mielipiteistä voi elää juuri niin kuin haluaa? Eihän ap edes puhu mistään menetetystä nuoruudesta tai sen elämisestä vaan elämisestä itselleen, kaikille se ei tarkoita ryyppäämistä vaikka sinulle se ensimmäisenä tulikin mieleen. 

Vierailija
20/61 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo näitä "olen juoksuni juossut" - naisia oli paljon treffipalstoillamuutama vuosi sitten kun olin sinkkuna.

Naiset eivät ymmärrä, että miehiä harmittaa, nämä "ryypänneet ja rietastelleet" naiset, jotka sitten biologisen kellon tikittäessä kelpuuttavat sen Timo Tavallisen lasten isäksi. Muutaman vuoden kuluttua taas on edessä tilanne, kun nainen kertoo, että "kulta meidän pitää puhua"

Minä ainakin ottaisin sata kertaa mielummin pitkässä parisuhteessa olleen naisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi